ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν

 Σχολιάστε 
27.920 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2024)
Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν

Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν

Autotriti Tips: Τι είδους λάστιχο διαλέγουμε και γιατί;

Θερινό: είναι το καλύτερο στο βρεγμένο, θέλει αλυσίδες στο χιόνι. Θερινά λέγονται τα κανονικά λάστιχα που φοράει το 95% του κοινού.

All season (4 εποχών): Με ένα τέτοιο λάστιχο επιτρέπεται να κυκλοφορείς χωρίς αλυσίδες, πάει σε χιόνι μέχρι 10 πόντους. Ο μέσος όρος της κατηγορίας κάνει 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα από ένα θερινό λάστιχο στο βρεγμένο.

Χειμερινά: Στην Ελλάδα, μόνο για την «Φλώρινα», για 3 μήνες το χρόνο. 8 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο. Πάνε σε χιόνι. Φθείρονται γρήγορα στην άσφαλτο.

Eco: Κερδίζεις 100 ευρώ/χρόνο από καύσιμο. Θες 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσεις στο βρεγμένο. Ξεχωρίζουν από το Fuel A, που γράφουν στην ετικέτα.

Sport: Φθείρονται πιο γρήγορα. Βγάζουν 25-30.000 χλμ.. Δηλ. 15-20.000 χλμ. λιγότερα, από τα θερινά. Παρόλα αυτά σε τεστ μας, sport λάστιχο πολύ καλής μάρκας, έχασε σε κράτημα και φρένα από κάποια θερινά (όπως και σε αντίστοιχα διεθνή τεστ).

Η γκάμα της Nexen και όσα πρέπει να ξέρεις

  • Αν βγάζει πολλά χιλιόμετρα, σημαίνει ότι έχει σκληρότερο πέλμα, χάνεις σε φρένα και κράτημα.
  • Αν είναι το καλύτερο σε φρένα και κράτημα, φθείρεται πιο γρήγορα.
  • Αρα θέλουμε την χρυσή τομή. Ακολούθησε τα πράσινα ή διάβασε παρακάτω. 
 
Model N Fera Primus N Fera Sport N Blue HD Plus N Fera SU1 N Blue 4Season 2 N Blue 4Season
Κατηγορία Θερινό Θερινό Θερινό Θερινό All Season All Season
Τύπος Sport Sport Sport Sport Κανονικό Sport
Model year 2019 2018 2014 2011 2022 2016
Τιμή 16''   Μη διαθέσιμο     Μη διαθέσιμο  
Τιμή 17''   Μη διαθέσιμο     Μη διαθέσιμο  
Ετικέτα Wet Wet B Wet A Wet B Wet A Wet B Wet B
Ετικέτα Fuel Fuel D Fuel C Fuel C Fuel C Fuel C Fuel D
Χιόνι αλυσίδες αλυσίδες αλυσίδες αλυσίδες Β Β
Συμπεριφορά
στο Βρεγμένο
Β Β Β Β Β Β

Παλιότερη τεχνολογία -> Να είναι νέας γενιάς (2021 – 2024): Μέχρι και 5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχουμε μετρήσει, σε παλιότερες γενιές (παλιότερη τεχνολογία). Και πωλούνται στις ίδιες τιμές, με τις νέες γενιές ή και ακριβότερα!

Τι άλλο πρέπει να προσέχουμε;

Οι ετικέτες που έχει κάθε λάστιχο επάνω του:
- Να είναι Wet A: Καλό στο βρεγμένο. Στην Ελλάδα ζούμε και όλοι οι δρόμοι γλιστράνε.

Να είναι Fuel C: Με Fuel A ή Fuel Β κερδίζεις 50 ή 100 ευρώ/χρόνο από καύσιμο και φρενάρεις στο βρεγμένο 4-5 μέτρα χειρότερα.
 
- Χιόνι: Για να μην κουβαλάς αλυσίδες θες All Season ή χειμερινά. Και πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός αν βρέχει, αφού θες 4 (all season) ή 8 μέτρα (χειμερινά) παραπάνω, για να σταματήσεις στο βρεγμένο.
 
- Συμπεριφορά στο Βρεγμένο: Διάλεξε τα πράσινα Α (δες τον πίνακα). Τα κόκκινα  Β, θέλουν 4-5 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, τα κόκκινα  C, θέλουν μέχρι και 8 μέτρα παραπάνω.

Τι μάρκα να διαλέξω τελικά και ποιο λάστιχο κάθε μάρκας;

Αν έχεις καταλήξει στη μάρκα Nexen, διάλεξε με βάση τον παραπάνω πίνακα. Αν όχι: Δες τις μετρήσεις μας, στα τεστ που δημοσιεύουμε. Στα τεστ μας, στο βρεγμένο φρενάρισμα είχαμε επιδόσεις από 38 μέχρι και 52 μέτρα (14 μέτρα διαφορά, με το ίδιο αυτοκίνητο).

Σελίδα 1Ελαστικά και τιμές Nexen: τι κοιτάζω - ποια αγοράζω
Σελίδα 2Nexen Vs Nexen: Πού διαφέρουν μεταξύ τους τα λάστιχα της Nexen;
Σελίδα 3Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν
Hyundai
SEAT