ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το το Sport Master διαθέτει μονάδα καταστροφής μεμβράνης νερού και την φόρμουλα ρητίνης υψηλού χειρισμού και αντοχής στην υγρή ολίσθηση τρίτης γενιάς.

Το το Sport Master διαθέτει μονάδα καταστροφής μεμβράνης νερού και την φόρμουλα ρητίνης υψηλού χειρισμού και αντοχής στην υγρή ολίσθηση τρίτης γενιάς.

Μετρήσεις σε φρενάρισμα & ELK test - Η γνώμη μας

94.485 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2024)

Στο στεγνό: «Κοκκάλωσε» στα φρένα, «κόλλησε» στην άσφαλτο στο ELK

Τα UHP ελαστικά (Ultra-High Pressure) είναι διαμορφωμένα με τρόπο τέτοιο ώστε να αντέχουν την έντονη πίεση - καταπόνηση. Για αυτό παρουσιάζουν πολύ καλές επιδόσεις στο στεγνό οδόστρωμα, σε συνθήκες στις οποίες ο μέσος οδηγός αναζητά περισσότερη... αδρεναλίνη. Το LingLong Sport Master εντάσσεται στα ελαστικά υψηλών επιδόσεων, έχοντας κατασκευαστεί στην ίδια λογική με τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν από τη LingLong Tire Drift Team Orange στα δύο ετήσια πρωταθλήματα που κατέκτησε στο Ιαπωνικό Grand Prix D1 του 2020 και του 2021.
 
Έχει, δηλαδή, «αγωνιστικά γονίδια» τα οποία πιστοποίησε επί... πίστας με τα αποτελέσματά του. Με φρενάρισμα πανικού στα 25,4 μ. το Sport Master κατέγραψε μία από τις καλύτερες επιδόσεις στο AutoΤρίτη Test Center. Παρουσιάζοντας σταθερή κατάσταση πίεσης-ισορροπημένου περιγράμματος σχεδίου εξασφαλίζει μεγάλο ποσοστό επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα. Στην πράξη, έχει βελτιωμένη πρόσφυση για άμεσο «κοκκάλωμα», πέρα από διάφορα παράπλευρα κέρδη όπως η ομοιόμορφη φθορά πέλματος και η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
 
Η παραπάνω διαμόρφωση του σχεδίου στο Sport Master εγγυάται καλύτερο χειρισμό στο στεγνό. Αυτή η παράμετρος σε συνδυασμό με τα ενισχυμένα πλαϊνά της XL κατασκευής συνέβαλε σε μία πολύ καλή επίδοση και στο ELK test. Το ελαστικό της LingLong πέρασε τον «Τάρανδο» στο στεγνό με 78,6 χλμ./ώρα.

Στο βρεγμένο: Επιδόσεις στο μέσο όρο της κατηγορίας

Στη θεωρία, ένα ελαστικό υψηλών επιδόσεων υστερεί σε βρόχινες συνθήκες. Στην πράξη και με βάση τους αριθμούς που πήραμε, το Sport Master βρέθηκε στο μέσο όρο του ανταγωνισμού και των ορίων που έχουμε θέσει. Στο φρενάρισμα από τα 80 χλμ./ώρα σε βρεγμένο οδόστρωμα το Ford Puma με το ελαστικό της LingLong ακινητοποιήθηκε πλήρως μετά από σκάρτα 32 μέτρα. Έπειτα, στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (ELK test) το SUVάκι της Ford είχε πετυχημένη ταχύτητα εισόδου στα 65,8 χλμ./ώρα.
 
Οι συγκεκριμένες μετρήσεις έρχονται σε αντιστοιχία με το δείκτη πρόσφυσης Wet A του LingLong Sport Master και ανταποκρίνονται στις τεχνολογίες που ενσωμάτωσε η φίρμα στο UHP ελαστικό της. Πιο συγκεκριμένα, το Sport Master διαθέτει μονάδα καταστροφής μεμβράνης νερού και την φόρμουλα ρητίνης υψηλού χειρισμού και αντοχής στην υγρή ολίσθηση τρίτης γενιάς. Οι παραπάνω τεχνολογίες, από κοινού με τις φαρδιές αυλακώσεις για γρήγορη αποστράγγιση του νερού, διασφαλίζουν ότι το ελαστικό μπορεί να κόψει» και να «τρυπήσει» γρήγορα το φιλμ νερού κατά το φρενάρισμα, παρέχουν αντοχή στο φαινόμενο της υδρολίσθησης και απομακρύνουν αποτελεσματικά το νερό από το πέλμα.

Η γνώμη μας - Πόσο καλό είναι το LingLong Sport Master;

Κοστίζει γύρω στα 400 ευρώ ανά 4άδα (χωρίς τοποθέτηση). Το βρίσκετε σε ευρύ δίκτυο εμποριών – βουλκανιζατέρ ελαστικών (και σε e-shops). Συνοδεύεται από εγγύηση 1 έτους ή 15.000 χλμ. (σε περίπτωση προβλήματος, προβλέπεται αντικατάσταση 1 ή 2 ελαστικών, ακόμη και αν υπάρχει υπαιτιότητα του κατόχου).

Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.

Το LingLong Sport Master σίγουρα ξεχωρίζει και για το χαμηλό κόστος αγοράς του. Εκείνο όμως που εξέπληξε ευχάριστα είναι το ασφαλές «πρόσωπο» που έδειξε. Με κορυφαίες επιδόσεις στο στεγνό και αποτελεσματικότητα στους μέσους όρους του ανταγωνισμού (ακόμη και απέναντι σε εκπροσώπους της premium κατηγορίας) στο βρεγμένο, το Sport Master είναι μία Value for money επιλογή που αξίζει την προσοχή μας.
 
Μάρκα/Μοντέλο LingLong Sport Master
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 80 χλμ./ώρα (μ.)
25,4 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 80 χλμ./ώρα (μ.)
31,935 Μέτρα   
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Επίδοση Elk Test στεγνό (χλμ./ώρα)
78,6 Χλμ/ώρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Επίδοση Elk Test βρεγμένο (χλμ./ώρα)
65,8 Χλμ/ώρα
 
Βαθμολογία AutoΤρίτη (%)
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο στεγνόΑπόδοση στο στεγνό
71%
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο βρεγμένοΑπόδοση στο βρεγμένο
62%
Φρεναρισμα σε στεγνό και βρεγμένοΑπόδοση στο φρενάρισμα
67%
Κρατημα σε στεγνό και βρεγμένοΚράτημα
67%
Η πιο συμφέρουσα επιλογή, με βάση την τελική βαθμολογία και την τιμή του.Value for money (%)
75%
Τελική βαθμολογία (%) 67%

Πράσινο  Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας

Κόκκινο  Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)

Κίτρινο  Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του

Σελίδα 1Στα 5 καλύτερα ελαστικά 17
Σελίδα 2Μετρήσεις σε φρενάρισμα & ELK test - Η γνώμη μας
fiat
MEGALA VANS