ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή LingLong Grip Master C/S: Θερινό λάστιχο για SUV

 Σχολιάστε 
38.404 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2024)
Δοκιμή LingLong Grip Master C/S: Θερινό λάστιχο για SUV
3 Φωτογραφίες »

- Φρενάρει καλά σε στεγνό (37,8 μ.) και βρεγμένο (42,9 μ.)
- Κρατάει καλύτερα στο στεγνό από Michelin Primacy 4+ & Goodyear EfficientGrip Performance 2
- Θέλει βελτίωση στο βρεγμένο, κρατάει κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας
- Αφορά περισσότερο SUV αυτοκίνητα (βγαίνει και σε 21 ίντσες)
- Είναι το 2ο φθηνότερο 17άρι από όσα έχουμε δοκιμάσει

Αφορά περισσότερο SUV αυτοκίνητα (βγαίνει και σε 21 ίντσες)

Δοκιμάζουμε σε φρενάρισμα και κράτημα, στο στεγνό και το βρεγμένο, το θερινό λάστιχο LingLong Grip Master C/S. Πρόκειται για λάστιχο σύγχρονης τεχνολογίας (2021) που απευθύνεται περισσότερο σε SUV αυτοκίνητα, για αυτό και μπορείς να το βρεις και σε πιο μεγάλες διαστάσεις (π.χ. 21 ίντσες), Η δοκιμή μας έγινε στη διάσταση 215/55 R17, με αυτοκίνητο  αναφοράς το ανανεωμένο Ford Puma στην έκδοση εξοπλισμού ST-Line (1,0 EcoBoost mHEV 125 PS).

Φρενάρει καλά σε στεγνό (37,8 μ.) και βρεγμένο (42,9 μ.)

Ξεκινάμε με τις επιδόσεις του LingLong Grip Master C/S στο φρενάρισμα πανικού, στην απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, δηλαδή. Στις συγκεκριμένες δοκιμασίες το Grip Master C/S σημείωσε καλά αποτελέσματα, στο μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, στο στεγνό το αυτοκίνητο αναφοράς σταμάτησε πλήρως στα 37,8 μέτρα, επίδοση αντίστοιχη με εκείνη του Dunlop Sport Maxx RT 2 (37,6 μ.). Όσον αφορά το φρενάρισμα στο βρεγμένο, η τελική απόσταση ακινητοποίησης έφτασε τα 42,9 μ. (σαν το Vredestein Ultrac (43 μ.).

Κρατάει καλύτερα στο στεγνό από Michelin Primacy 4+ & Goodyear EfficientGrip Performance 2

Αρκετά καλή οδική συμπεριφορά καταγράψαμε στο κράτημα στο στεγνό, το οποίο αξιολογούμε μέσα από τη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test). Στα πρότυπα του επίσης πολύ καλού στο κράτημα LingLong Sport Master, το SUV θερινό λάστιχο Grip Master C/S αποφεύγει εμπόδιο με απότομο ελιγμό στα 79 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη ταχύτητα βρίσκεται στο άνω άκρο του μέσου όρου των 17αριών ελαστικών που έχουμε δοκιμάσει, ενώ είναι υψηλότερη ακόμη κι από γνωστά, ακριβότερα λάστιχα. Ενδεικτικά θα πούμε ότι στην ίδια δοκιμασία το Michelin Primacy 4+ είχε τελική επίδοση στα 78,3 χλμ./ώρα, ενώ το Goodyear EfficientGrip Performance 2 ολοκλήρωσε το Elk Test με 77,9 χλμ./ώρα.
 

Μάρκα/Μοντέλο LingLong Grip Master C/S
Όχημα Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
215/55 R17
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
 
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
37,75 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
42,92 Μέτρα   
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
79 Χλμ/ώρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
66,8 Χλμ/ώρα

Πράσινο  Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας

Κόκκινο  Δεν έπιασε τα όρια αξιολόγησης στη δοκιμασία

Κίτρινο  Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του

Σελίδα 2Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις του LingLong Grip Master C/S
Σελίδα 3Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON