- Ανάμεσα σε 22 θερινά ελαστικά, το Vredestein είναι στην 8η θέση της βαθμολογίας
- Είναι στα 5 καλύτερα ελαστικά 17΄΄ σε κράτημα στο στεγνό δρόμο
- Φρενάρει στα 32,4 μέτρα στο βρεγμένο, χειρότερα από το μέσο όρο του ανταγωνισμού του
- Κοστίζει 460 ευρώ η 4άδα, μεσαία τιμή για την κατηγορία
Ανάμεσα σε 22 θερινά ελαστικά, το Vredestein είναι στην 8η θέση της βαθμολογίας
Δοκιμάζουμε σε διάσταση 215/55 R17 το θερινό ελαστικό επιδόσεων Vredestein Ultrac της ολλανδικής Apollo Vredestein BV. Διαθέσιμο σε συνολικά 46 διαστάσεις και πέλματα, το Ultrac αξιολογήθηκε σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, σε φρενάρισμα και Elk Test (κράτημα). Από τα τελικά αποτελέσματα προέκυψε ότι το Vredestein Ultrac είναι το 8ο σε τελική βαθμολογία θερινό ελαστικό από τα 22 θερινά 17άρια που έχει δοκιμάσει το από το AutoΤρίτη Test Center.
Είναι στα 5 καλύτερα ελαστικά 17΄΄ σε κράτημα στο στεγνό δρόμο
Στο Elk Test στο στεγνό οδόστρωμα το Vredestein Ultrac σημείωσε μία από τις 5 καλύτερες επιδόσεις. Είχε πετυχημένο πέρασμα στα 78,6 χλμ./ώρα, εντυπωσιάζοντας με τη σταθερή απόδοσή του. Οδηγώντας με το συγκεκριμένο ελαστικό είχαμε καλή αίσθηση στο τιμόνι, άριστη κατευθυντικότητα και απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου στη διαδικασία.
Αρκούντως ικανοποιητική ήταν η επίδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα. Το Vredestein Ultrac μπορεί να αποφύγει εμπόδιο στη βροχή στα 66,7 χλμ./ώρα, επίδοση που είναι από τις καλές και στο μέσο όρο του ανταγωνισμού.
Φρενάρει στα 32,4 μέτρα στο βρεγμένο, χειρότερα από το μέσο όρο του ανταγωνισμού του
Το ελαστικό της Vredestein χρειάστηκε 32,37 μέτρα για να σταματήσει στο βρεγμένο οδόστρωμα από τα 80 χλμ./ώρα. Αυτή η επίδοση βρίσκεται κάτω από το μέσο όρο του ανταγωνισμού. Από την άλλη πλευρά, η απόσταση ακινητοποίησης στο στεγνό συγκαταλέγεται στις καλές της κατηγορίας (26,1 μέτρα).
Κοστίζει 460 ευρώ η 4άδα, μεσαία τιμή για την κατηγορία
Το Vredestein Ultrac παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021, αποκλειστικά για την αγορά της Ευρώπης. Η τιμή του ανά 4άδα είναι στα 460 ευρώ, χωρίς τοποθέτηση. Που σημαίνει ότι είναι το 6ο φθηνότερο ελαστικό από όσα έχει μετρήσει το AutoΤρίτη Test Center. Τέλος, σύμφωνα με διεθνείς έρευνες, το 78% των αγοραστών Vredestein Ultrac θα το έπαιρναν ξανά.
Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.
Μάρκα/Μοντέλο | Vredestein Ultrac | |||
---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | |||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
Θερινό | |||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
215/55 R17 | |||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
|
||||
Στοιχεία κατασκευαστή | ||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
|
C | |||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
|
A | |||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (Α έως C)
|
69 | |||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
|
94W | |||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
|
2680 | |||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
270 | |||
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
|
2021 | |||
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 80 χλμ./ώρα (μ.)
|
26,1 Μέτρα | |||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 80 χλμ./ώρα (μ.)
|
32,4 Μέτρα | |||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφεύγει ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Επίδοση Elk Test στεγνό (χλμ./ώρα)
|
78,6 Χλμ/ώρα | |||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφεύγει ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Επίδοση Elk Test βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
66,7 Χλμ/ώρα | |||
Βαθμολογία AutoΤρίτη (%) | ||||
Σε φρενάρισμα και κράτημα στο στεγνόΑπόδοση στο στεγνό
|
68% | |||
Σε φρενάρισμα και κράτημα στο βρεγμένοΑπόδοση στο βρεγμένο
|
64% | |||
Φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένοΑπόδοση στο φρενάρισμα
|
62% | |||
Κράτημα σε στεγνό και βρεγμένοΚράτημα
|
70% | |||
Η πιο συμφέρουσα επιλογή, με βάση την τελική βαθμολογία και την τιμή του.Value for money (%)
|
66% | |||
Τελική βαθμολογία (%) | 66% |
Πράσινο Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας
Κόκκινο Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)
Κίτρινο Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Πίνακας: Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις |
Σελίδα 3 | Οι τεχνολογίες που έχει & η συνεργασία με το studio Giugiaro που σχεδίασε το πρώτο Golf |