Ένα βίντεο το οποίο μας ξεναγεί στα άδυτα του εργοστασίου της στην πόλη Motomachi της Ιαπωνίας δημοσίευσε η Toyota και μεταξύ άλλων μας δείχνει τη γραμμή συναρμολόγησης που κατασκευάζει το ισχυρό GR Yaris.
Όπως αναφέρεται, η μάρκα έχει στήσει με τέτοιο τρόπο τη γραμμή συναρμολόγησης για να επιτρέπει στους εργαζόμενους να πραγματοποιούν περισσότερη δουλειά με το χέρι, σε σχέση με τη γραμμή παραγωγής ενός τυπικού οχήματος. Ωστόσο υπογραμμίζεται πως στόχος της μάρκας είναι η γραμμή παραγωγής να είναι σε θέση να παράγει εκατομμύρια σπορ αυτοκίνητα χωρίς καμία διαφορά στην ποιότητα.
Το GR Yaris δεν είναι απλώς το τυπικό μοντέλο με μερικά διαφορετικά μέρη. Για παράδειγμα, υπάρχουν επιπλέον 11 μέτρα δομικής κόλλας και 200 επιπλέον συγκολλήσεις σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της ακαμψίας, υπογραμμίζουν μεταξύ άλλων οι υπεύθυνοι του εργοστασίου.
Πρώτου σας αφήσουμε να δείτε το βίντεο, να θυμίσουμε πως για την τροφοδοσία του μοντέλου η Toyota κατασκεύασε και εγκατέστησε ένα νέο 3κύλινδρο 12βάλβιδο τούρμπο μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων, το οποίο προσφέρει 261 ίππους και 360 Nm ροπής.
Η ισχύς διοχετεύεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR (σ.σ. η ονομασία παραπέμπει στην τετρακίνηση GT-FOUR της Celica) που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ που πηγαίνει σε κάθε τροχό, ενώ ταυτόχρονα είναι απλό και ελαφρύ. Παράλληλα χρησιμοποιεί ελαφρώς διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης για τον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα, κάτι που σύμφωνα με τη μάρκα επιτρέπει την κατανομή της ροπής ολοκληρωτικά είτε στον εμπρόσιθιο άξονα, είτε στον πίσω.