ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται
φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα >>
Τώρα δηλαδή έχει ηλεκτρικά, κάτω από 20 χιλιάρικα;
Και εγώ που μένω σε διαμέρισμα πως θα φορτίζω; Κάθε πότε πρέπει να γεμίζω;
Πόσο θα πληρώνω; Συμφέρει ή τελικά μας δουλεύουν; Πόση ώρα θα κάνω να γεμίσω;
Και όταν πάω μια Σαββατο-Κυριακάτικη βόλτα, θα ‘χω το άγχος να μην μείνω; Και τι θα κάνω 1-2 φορές το χρόνο που πάω Θεσσαλονίκη;
ή μήπως έχουν λυθεί πλέον όλα αυτά τα προβλήματα;
Ναι όλα αυτά έχουν σχεδόν λυθεί.
Δείτε τις απαντήσεις σε όλα αυτά και μαζί ΟΛΕΣ τις πληροφορίες:
-για 7 ηλεκτρικά που κάνουν πλέον κάτω από 20 χιλιάρικα,
άλλα 18 που κάνουν κάτω από 27χιλ., αλλά και για όσα κάνουν παραπάνω.
και βέβαια για:
-όλα τα δίκτυα φόρτισης και πόσο χρεώνει το καθένα αλλά και για όλους τους φορτιστές που μπορείτε να βάλετε στο σπίτι ή στην δουλειά σας με 500 -1500 ευρώ,
αν θέλετε να γεμίζετε 3 ή 5 ή 10 φορές πιο γρήγορα.
 
 

Καις σχεδόν 5 φορές λιγότερο με ηλεκτρικό σε σχέση με βενζίνης στην πόλη

 Σχολιάστε 
11.217 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2025)
Καις σχεδόν 5 φορές λιγότερο με ηλεκτρικό σε σχέση με βενζίνης στην πόλη
2 Φωτογραφίες »

Μέσα την πόλη, ένα μικρό ηλεκτρικό SUV θέλει 2,8 ευρώ/100 χλμ. αν φορτίζεις σπίτι
Ένα αντίστοιχο μικρό SUV βενζίνης θέλει στην πόλη 13,2 ευρώ /100 χλμ.
Δηλαδή καις σχεδόν 5 φορές λιγότερο με το ηλεκτρικό
Έτσι αν κάνεις 1.000 χλμ./μήνα στην πόλη, θες 28 αντί για 132 ευρώ/μήνα για καύσιμα.

autotriti team

Το μεγαλύτερο όφελος που έχουν τα ηλεκτρικά μοντέλα σε σχέση με τα βενζινοκίνητα είναι η οικονομία που προσφέρουν μέσα στην πόλη, όπου και κάνουμε τη συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων μας.

Μέσα την πόλη ένα μικρό ηλεκτρικό SUV θέλει 2,8 ευρώ/100 χλμ. αν φορτίζεις σπίτι

Πιο συγκεκριμένα, τα μικρά ηλεκτρικά SUV μέσα στην πόλη έχουν κατά μέσο όρο κατανάλωση γύρω στις 14 kWh/100 χλμ., το οποίο σε χρήματα μεταφράζεται 2,8 ευρώ/ 100 χλμ. (σ.σ. στη μέση τιμή της κιλοβατώρας προσθέσαμε τις επιπλέον επιβαρύνσεις) αν φορτίζεις σπίτι.

Αν κάνεις 1.000 χλμ./μήνα στην πόλη, θες μόλις 28 ευρώ/μήνα για καύσιμα με ηλεκτρικό

Με απλά μαθηματικά λοιπόν, αυτό σημαίνει πως για 1.000 χιλιόμετρα το μήνα μέσα στην πόλη, που είναι περίπου τα χλμ. που κάνουν οι περισσότεροι, το κόστος του ρεύματος για ένα ηλεκτρικό μικρό SUV είναι:
- 28 ευρώ αν φορτίζεις σπίτι
- 56 ευρώ αν φορτίζεις σε δημόσιο A/C φορτιστή (π.χ supermarket, γυμναστήριο, εμπορικά)
- 82,6 ευρώ αν φορτίζεις σε ταχυφοριστές DC (π.χ. Σ.Ε.Α. εθνικής οδού ή και μέσα στην πόλη)

Ένα μικρό SUV βενζίνης στην πόλη θέλει 13,2 ευρώ /100 χλμ., 5 φορές περισσότερα από ένα ηλεκτρικό

Ένα αντίστοιχο μικρό SUV βενζίνης, από την άλλη, στην πόλη καίει κατά μέσο όρο κοντά στα 7,5 λτ./100 χλμ. και με την τιμή της αμόλυβδης στο 1,79 €/λτ. αυτό μεταφράζεται σε 13,2 ευρώ/100 χλμ. και 132 ευρώ το μήνα.

470% δηλαδή παραπάνω σε σχέση με ένα ηλεκτρικό μικρό SUV. Ή αλλιώς με το βενζίνης καις σχεδόν 5 φορές παραπάνω. Αντίστοιχα αν χρησιμοποιείς δημόσιους φορτιστές, κερδίζεις 76 ευρώ μηνιαίως, ενώ ακόμα και στην περίπτωση που φορτίζεις σε ταχυφορτιστή, που έχει το μεγαλύτερο κόστος όπως είδαμε παραπάνω, το κέρδος σου κάθε μήνα είναι 50 ευρώ.

FORD
HERTZ LEASING