ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται
φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα >>
Τώρα δηλαδή έχει ηλεκτρικά, κάτω από 20 χιλιάρικα;
Και εγώ που μένω σε διαμέρισμα πως θα φορτίζω; Κάθε πότε πρέπει να γεμίζω;
Πόσο θα πληρώνω; Συμφέρει ή τελικά μας δουλεύουν; Πόση ώρα θα κάνω να γεμίσω;
Και όταν πάω μια Σαββατο-Κυριακάτικη βόλτα, θα ‘χω το άγχος να μην μείνω; Και τι θα κάνω 1-2 φορές το χρόνο που πάω Θεσσαλονίκη;
ή μήπως έχουν λυθεί πλέον όλα αυτά τα προβλήματα;
Ναι όλα αυτά έχουν σχεδόν λυθεί.
Δείτε τις απαντήσεις σε όλα αυτά και μαζί ΟΛΕΣ τις πληροφορίες:
-για 7 ηλεκτρικά που κάνουν πλέον κάτω από 20 χιλιάρικα,
άλλα 18 που κάνουν κάτω από 27χιλ., αλλά και για όσα κάνουν παραπάνω.
και βέβαια για:
-όλα τα δίκτυα φόρτισης και πόσο χρεώνει το καθένα αλλά και για όλους τους φορτιστές που μπορείτε να βάλετε στο σπίτι ή στην δουλειά σας με 500 -1500 ευρώ,
αν θέλετε να γεμίζετε 3 ή 5 ή 10 φορές πιο γρήγορα.
 
 

Omoda 5: Με 7 χρόνια εγγύηση, καλή τιμή & αυτονομία 500 χλμ. στην πόλη

 Σχολιάστε 
35.190 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2025)
Omoda 5: Με 7 χρόνια εγγύηση, καλή τιμή & αυτονομία 500 χλμ. στην πόλη
2 Φωτογραφίες »

To Omoda 5:
Βγάζει με 1 φόρτιση 500 χλμ. στην πόλη (με 2-3 φορτίσεις το μήνα «καθάρισε» ο κάτοχος του στην πόλη).
Mε 3 επίπεδα ανάκτησης κερδίζει χιλιόμετρα σε κάθε φρενάρισμα (ή σε κατηφόρα).
Δίνει εγγύηση που δείχνει «αυτοπεποίθηση» (7 χρόνια στα μηχανικά, 8 στη μπαταρία).
Mercedes Team; Ναι, στην Ελλάδα το φέρνει – το υποστηρίζει Premium Team.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Είναι οικογενειακό SUV και το φέρνει ο εισαγωγέας των Mercedes

Τo Omoda 5 είναι το ηλεκτρικό SUV με το οποίο η ομώνυμη μάρκα, θυγατρική της Chery, μπαίνει σιγά-σιγά στην ελληνική αγορά με την βοήθεια της O&J Automotive Ελλάς, αδελφή εταιρεία της Star Automotive Ελλάς που εισάγει τα αυτοκίνητα της Mercedes-Benz. Με μήκος 4,4 μέτρα και μεταξόνιο 2,63 μ., το Omoda 5 μπαίνει στην καρδιά της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV. Σχεδιαστικά, δεν υπάρχουν ακρότητες όμως δεν λείπουν οι έντονες ακμές και οι όμορφες καμπύλες, ενώ η κυρτή οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα και τα μυτερά LED φώτα μπροστά και τα σε σχήμα μπούμερανγκ φώτα πίσω προσδίδουν στο αυτοκίνητο σπορτίφ χαρακτηριστικά. Συνολικά, λοιπόν, το ντιζάιν οδηγεί σε ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό τελικό αποτέλεσμα με τη μάρκα να ανακοινώνει Cd 0,28.

Βγάζει πραγματικά 500 χλμ. στην πόλη και 325 χλμ. στην εθνική.

Το Omoda 5 που πήρε μέρος στη μεγάλη δοκιμή αυτονομίας ηλεκτρικών στην πόλη συνδυάζεται με μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LiFEPO4) με ωφέλιμη χωρητικότητα 61 kWh (64 kWh ονομαστική). Το σύνολο απαρτίζεται επίσης από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 340 Nm ροπής που κινεί τους μπροστινούς τροχούς και στην πράξη, με το πρόγραμμα Sport επιλεγμένο, προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, όπως 0-100 σε 8,6 δλ. και προσπέρασμα 60-100 σε 4,6 δλ και 80-120  σε 5,7 δλ..

Για να δούμε όμως τι δείχνουν τα νούμερα στο κομμάτι της κατανάλωσης. Μέσα στην πόλη, το Omoda 5 μπορεί να κάνει πάνω από 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, ως εκ τούτου με -μόλις- δύο πλήρες φορτίσεις το μήνα μπορεί να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες κάποιου που κάνει 1.000 χλμ. εντός πόλης! Στην εθνική με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα (Normal πρόγραμμα λειτουργίας και κλιματισμό), σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, η αυτονομία του είναι 324 χλμ. με την κατανάλωση να γυροφέρνει τα 18,7 kWh/100 χλμ.. Όσον αφορά τη φόρτιση, το Omoda 5 υποστηρίζει ταχυφόρτιση μέχρι 80 kW απαιτώντας 28 λεπτά για τη φόρτιση 30-80%, ενώ θέλει 6 ώρες και 45 λεπτά στα 11 kW.


Κάνοντας 35 χλμ. κάθε μέρα σημαίνει ότι χρειάζεται να φορτίζεις το Omoda 5 μια φορά κάθε 12 μέρες.
2 Φωτογραφίες »

Κάνοντας 35 χλμ. κάθε μέρα σημαίνει ότι χρειάζεται να φορτίζεις το Omoda 5 μια φορά κάθε 12 μέρες.

Στο Mega Test αυτονομίας «έκαψε» 12,1 kWh/100 χλμ.

To Omoda 5 στο test αυτονομίας έκαψε 12,1 kWh/100 χλμ. μέσα στην πόλη, επίδοση που αποτελεί τη δεύτερη καλύτερη πίσω μόνο από το αρκετά μικρότερο Hyundai Inster. Η αυτονομία που προσφέρει σε αστικές και ημι-αστικές διαδρομές φτάνει τα 409 χλμ., δηλαδή όποιος κάνει 35 χλμ. ημερησίως χρειάζεται να γεμίσει με ενέργεια το Omoda 5 κάθε 12 μέρες.

H χαμηλή κατανάλωση ενέργειας στο οικογενειακό SUV της Omoda οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο έχει τρία επίπεδα και ρυθμίζεται μέσα από την οθόνη που βρίσκεται στο άνω άκρο της κονσόλας. Το Omoda 5 στο Mega Test ήταν ρυθμισμένο στο επίπεδο με τη μεγαλύτερη ανάκτηση, φρενάροντας όσο χρειάζεται το αυτοκίνητο στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης χωρίς ωστόσο να το ακινητοποιεί πλήρως.

Συνολικά, το ηλεκτρικό Omoda 5 καταναλώνει λίγη ενέργεια, έχει ήρεμη και σχετικά ήσυχη κύλιση, το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά καλό στη μετάδοση της πληροφορίας προς τον οδηγό, την ίδια στιγμή που η καμπίνα του είναι τεχνολογικά προηγμένη και εργονομική. Τα παραπάνω θετικά σε συνδυασμό με τη καλή τιμή του (28.500 ευρώ με επιδότηση) και τη μακράς διάρκειας εγγύηση (8 χρόνια για τη μπαταρία, 7 για τα μηχανικά μέρη) το κάνουν μια επιλογή που αξίζει να τσεκάρεις.

ford
Autotriti.gr