ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Απέκτησε το Ford Puma επιτέλους ανταγωνισμό; Τι λέει η Alfa Romeo Junior γι΄ αυτό;

 Σχολιάστε 
6.345 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2025)
Απέκτησε το Ford Puma επιτέλους ανταγωνισμό; Τι λέει η Alfa Romeo Junior γι΄ αυτό;

To Puma μονοπωλεί τα οδηγοκεντρικά SUV στη μικρή κατηγορία.
Η Junior έρχεται με γονίδια Alfa Romeo και παρόμοιες τιμές.
Προσφέρονται βενζινοκίνητες/υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις και από τα δύο μοντέλα.
Οι κορυφαίες εκδόσεις ST και Veloce διαφέρουν τελείως.

autotriti team

To Puma μονοπωλεί τα οδηγοκεντρικά SUV στη μικρή κατηγορία

Ποιο μοντέλο είναι ο πιο άμεσος ανταγωνισμός της Alfa Romeo Junior; Παρά τη συγγένεια με τα άλλα μικρά SUV του ομίλου Stellantis, η μικρή Alfa Romeo έχει το δικό της μοναδικό DNA με την οδήγηση στο επίκεντρο. Που σημαίνει πως θα βρει μπροστά της το σίγουρο και δοκιμασμένο οδηγοκεντρικό μοντέλο της αγοράς, το Ford Puma. Ανάμεσα στα δύο όμως, ποιο;
 
H Ford μπορεί να μην έχει το φανατικό κοινό της Alfa Romeo, έχει όμως αποδείξει εδώ και τουλάχιστον 25 χρόνια πως η οδήγηση είναι στο επίκεντρο της μάρκας, λανσάροντας από το πρώτο Mondeo μέχρι το σημερινό Puma, το ένα οδηγοκεντρικό μοντέλο μετά το άλλο. Το Puma ειδικότερα είναι σήμερα το απόλυτο μοντέλο στην οδήγηση όταν μιλάμε για μικρά SUV. Και δεν είναι μόνο η οδήγηση, αλλά και η σχεδίαση, η θέση οδήγησης, το τιμόνι του και ο τρόπος που βγαίνουν οι επιδόσεις του στο δρόμο. Αυτή τη στιγμή το Puma είναι αχτύπητο.

Η Junior έρχεται με γονίδια Alfa Romeo και παρόμοιες τιμές

Μπορεί για τον όμιλο Stallantis η Junior να είναι ακόμη ένα μικρό SUV δίπλα στα Peugeot 2008, Opel Mokka, Fiat 600 και Jeep Avenger με το οποίο μοιράζεται πατώματα, κινητήρες και πολλές ακόμα τεχνολογίες, για την αγορά όμως είναι μία Alfa Romeo και το DNA της περιλαμβάνει το cuore sportivo της μιλανέζικης φίρμας. Οι Ιταλοί έχουν βάλει το χέρι τους και έχουν κάνει τη Junior πραγματικά ξεχωριστή, παρά τα κοινά νούμερα στα τεχνικά στοιχεία με τα άλλα «ξαδέλφια» της. Και πάνω απ΄ όλα οι Ιταλοί έχουν βάλει την οδήγηση στο επίκεντρο, πράγμα που κάνει την Alfa το βασικό ανταγωνιστή απέναντι στο Puma.

Προσφέρονται βενζινοκίνητες/υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις και από τα δύο μοντέλα

Τα δύο μοντέλα έχουν πολλά κοινά και στους άλλους τομείς. Τρικύλινδρους κινητήρες στις βενζινοκίνητες (υβριδικές) εκδόσεις, αποδόσεις σχετικά κοντά, αν και στις επιδόσεις η Alfa κερδίζει, διαστάσεις και χώρους παρόμοιους (αν και το Puma κερδίζει στο χώρο αποσκευών). Η Alfa ξεκινάει πιο πάνω σε τιμή στις υβριδικές εκδόσεις, με τη Ford και την πιο ώριμη γκάμα της να κερδίζει στη βασική έκδοση. Τα ηλεκτρικά σύνολα όμως έχουν παρόμοια τιμή και επιδόσεις, ενώ τέλος και τα δύο μοντέλα έχουν ήδη εκδόσεις ST και Veloce στο άνω άκρο τους, αν και μόνο η Alfa προσφέρει τετρακίνηση, έστω και χωρίς κεντρικό διαφορικό.

Οι κορυφαίες εκδόσεις ST και Veloce διαφέρουν τελείως

Στο άνω άκρο τα δύο μοντέλα διαφέρουν ριζικά. Η Junior Veloce είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, προσθιοκίνητη αλλά με Torsen διαφορικό ανάμεσα στους δύο τροχούς. Με 280 άλογα είναι επίσης και πολύ πιο ισχυρή από το Puma ST, το οποίο με τα 170 άλογα και τον υβριδικό 1000άρη κινητήρα επιμένει πιο παραδοσιακά, και αυτό έχει μεγάλη σημασία (ακόμη) για μεγάλο μερίδιο της αγοράς που θέλει ένα γρήγορο και σπορ μικρό SUV, και το θέλει να καίει βενζίνη. Και ας είναι περίπου 6.000 ευρώ ακριβότερο από τη Veloce.
 
Ανάμεσα στα δύο μοντέλα οι διαφορές είναι μεγάλες στη σχεδίαση και στο σήμα. Παρόλα αυτά η έμφαση στην οδηγική εμπειρία, τα παρόμοια τεχνικά και φυσικά οι τιμές που είναι κοντά, κάνουν το δίλημμα, ίσως για πρώτη φορά στην «καριέρα» του Puma, σχετικά δύσκολο. Εσύ τι λες; Puma ή Junior;

Mercedes
Autotriti.gr