Η Toyota πούλησε 1,52 εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα το 2017 «πιάνοντας» το στόχο που είχε τεθεί τρία χρόνια νωρίτερα από τις προβλέψεις. Επόμενος σταθμός; Τα 5,5 εκατ. ετήσιες πωλήσεις το 2030.
Για να χαρακτηριστεί μία εταιρία «ηγέτης» στον τομέα τις περιβαλλοντικής συμβατότητας, βασίζεται περισσότερο στον αριθμό οχημάτων που πουλά σε όλο τον κόσμο, και λιγότερο στον αριθμό πρωτοτύπων που λανσάρει στα Σαλόνια Αυτοκινήτων. Η Toyota ανακοίνωσε, λοιπόν, ότι πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο το 2017, με ετήσιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων πάνω από 1,52 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο.
Η τιμή αυτή αντιπροσωπεύει μία αύξηση 8% σε σχέση με την προηγούμενη επίδοση που καταγράφηκε το 2016, σηματοδοτώντας δύο συνεχόμενες χρονιές ανόδου και επιτυγχάνοντας έναν από τους στόχους του Environmental Challenge 2050, για ετήσιες πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, τρία χρόνια νωρίτερα τον αρχικό στόχο που τέθηκε για το 2020. Επιπλέον, οι αθροιστικές πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεπερνούν τώρα τα 11,45 εκατομμύρια, που μεταφράζεται μείωση άνω των 85 εκατομμυρίων τόνων CO2 συγκριτικά με τις πωλήσεις των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.
«Μέσα σε 20 χρόνια σχεδόν, βλέπουμε ότι οι πωλήσεις των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεκινώντας από λιγότερες από 500 μονάδες σε μία χώρα ξεπέρασαν τα 1,5 εκατομμύρια σε πάνω από 90 χώρες και περιοχές» δήλωσε ο Shigeki Terashi, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Motor Corporation. «Αυτό αποτελεί περίτρανη απόδειξη -από την πλευρά των πελατών μας- της ποιότητας, αντοχής και αξιοπιστίας των υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων μας, μέσω των οποίων έχει δημιουργηθεί μία ισχυρή και βιώσιμη βάση για τη μαζική παραγωγή μιας πιο ποικίλης γκάμας υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον.»
Από το 1997 που λανσάρισε τον πρώτο της εμπορικό, υβριδικό ηλεκτρικό κινητήρα για το Prius στην Ιαπωνία, η Toyota έχει εντείνει τις προσπάθειές της για τη βελτίωση της τεχνολογίας στον τομέα της υβριδικής ηλεκτροκίνησης. Το 2014 λανσάρισε το πρώτο Ηλεκτρικό Όχημα Κυψελών Καυσίμου μαζικής παραγωγής, το Mirai, την τέταρτη γενιά Prius το 2016, και τη δεύτερη γενιά του Prius Plug-In Electric το 2017. Η εταιρία θα συνεχίσει την εξέλιξη και διαφοροποίηση των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων της, καθώς τώρα σκοπεύει να συμπεριλάβει τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας από το 2020, ξεκινώντας από την Κίνα και την Ινδία, και συνεχίζοντας σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη. Η Toyota στοχεύει επίσης να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε αναδυόμενες αγορές για να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις πωλήσεις νέων οχημάτων σε όλο τον κόσμο.
Οι προσπάθειες βελτίωσης και διεύρυνσης των επιλογών υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης είναι συνδεδεμένες με το «Environmental Challenge 2050» της Toyota, όπου η εταιρία στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών 5,5 εκατομμυρίων μονάδων μέχρι το 2030, όπως ανακοινώθηκε το Δεκέμβριο του 2017. Για την επίτευξη του στόχου της, η Toyota υπολογίζει να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα BEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της.