ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στα ίδια λεφτά & στην ίδια μάρκα μπορείς να βρεις το καλύτερο & το χειρότερο λάστιχο
4 Φωτογραφίες »

Στα ίδια λεφτά & στην ίδια μάρκα μπορείς να βρεις το καλύτερο & το χειρότερο λάστιχο

85.223 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2024)

- Στην ίδια τιμή: 139 ευρώ /λάστιχο
- Στην ίδια κατηγορία (θερινά του 2022 και τα δύο)
- Βρίσκεις PremiumContact 7, το καλύτερο στο βρεγμένο
- Βρίσκεις και Ultra Contact με 6 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Στην ίδια τιμή: 139 ευρώ /λάστιχο

Εσύ τι κάνεις όταν θέλεις να αγοράσεις λάστιχα για το αυτοκίνητό σου; Το «ψάχνεις» παραπάνω από μόνος σου, κοιτάς μόνο τη μάρκα ή ακούς ό,τι σου προτείνει ο λαστιχάς;
 
Το AutoΤρίτη έκανε μία έρευνα αγοράς καινούργιων ελαστικών στην δημοφιλή διάσταση 215/55 R17, επιλέγοντας την γκάμα της Continental. Εκεί, βρήκαμε δύο λάστιχα στα ίδια λεφτά, 139 ευρώ ανά λάστιχο χωρίς τοποθέτηση. Αναφερόμαστε στο Continental PremiumContact 7 και το Continental UltraContact, με ίδιο δείκτη φορτίου ταχύτητας 94V.
 
Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.

Στην ίδια κατηγορία (θερινά του 2022 και τα δύο)

Πρόκειται για δύο λάστιχα ίδιας κατηγορίας, δηλαδή θερινά (κανονικά), όπως αυτά που φοράει το 95% του κοινού στην Ελλάδα. Επιπλέον, έχουν ίδια χρονολογία λανσαρίσματος.  Η Continental τα έβγαλε στην αγορά πρόσφατα, το 2022.

Βρίσκεις PremiumContact 7, το καλύτερο στο βρεγμένο

Το Continental PremiumContact 7, που εντυπωσίασε με την συμπεριφορά του στο βρεγμένο. Και στο φρενάρισμα και στο κράτημα, το λάστιχο της Continental σημείωσε κορυφαίες επιδόσεις. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, στις δοκιμασίες που πραγματοποιεί το AutoΤρίτη Test Center το PremiumContact 7 σταματά στο βρεγμένο, από τα 100 χλμ./ώρα, σε 38,1 μέτρα. Αυτή είναι η κορυφαία επίδοση από κάθε λάστιχο που έχουμε testάρει.


Σύγκριση σε θερινά λάστιχα της Continental: PremiumContact 7 Vs UltraContact
4 Φωτογραφίες »

Σύγκριση σε θερινά λάστιχα της Continental: PremiumContact 7 Vs UltraContact

Βρίσκεις και UltraContact με 6 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα

Από την άλλη πλευρά, το Continental UltraContact έχει 6 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο δρόμο. Φορώντας το συγκεκριμένο σετ ελαστικών «κοκκαλώσαμε» στα 43,8 μέτρα. Γενικότερα, αυτή η απόσταση φρεναρίσματος είναι από τις χειρότερες της κατηγορίας. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε ότι το Goodyear EfficientGrip Performance 2, στα ίδια λεφτά κι αυτό, έχει 3,5 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο.
 
Εκτός του παραπάνω, το UltraContact υστερεί και ως προς το κράτημα στο βρεγμένο. Πιο συγκεκριμένα, αποφεύγει εμπόδιο κάνοντας ελιγμό (Elk Test) με ταχύτητα 66,5 χλμ./ώρα, επίδοση που είναι μία από τις τελευταίες μεταξύ των θερινών 16αριών ελαστικών. Μάλιστα, είναι χειρότερο κι από all season λάστιχα τα οποία κατά κανόνα είναι χειρότερα από τα θερινά στο βρεγμένο.

Το Ultra έχει Fuel B για να αντέχει περισσότερο, αλλά έτσι έχει χειρότερες επιδόσεις στο βρεγμένο

Εύλογα αναρωτιέται κάποιος, «Γιατί το UltraContact έχει τέτοια συμπεριφορά στο βρεγμένο, παρότι και τα δύο λάστιχα έχουν δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο Wet B;» Η ετικέτα με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά δίνει κάποιες απαντήσεις στην απορία μας. Το Continental PremiumContact 7 έχει Fuel C (όπως συστήνει το AutoΤρίτη), ενώ το UltraContact έχει Fuel B. Δηλαδή έχει πιο σκληρή γόμα, μικρότερη αντίσταση κύλισης άρα χαμηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο («βγάζει» περισσότερα χλμ.). Ωστόσο, ένα πιο σκληρής γόμας λάστιχο δεν «κολλάει» το ίδιο στο δρόμο, δεν έχει καλή πρόσφυση για αυτό και το UltraContact έχει επιδόσεις κάτω από τη βάση στο φρενάρισμα και στο κράτημα στο βρεγμένο.

Σε περισσότερες διαστάσεις και για πιο μικρά αυτοκίνητα το Continental UltraContact

Όπως είπαμε νωρίτερα, τα δύο θερινά λάστιχα της Continental έχουν ίδια χρονολογία λανσαρίσματος (2022). Το Continental PremiumContact 7 είναι νέας γενιάς μοντέλο της σειράς PremiumContact και προσφέρεται σε διαστάσεις από 16-21 ίντσες. Στον αντίποδα, το Continental UltraContact είναι ολοκαίνουργιο λάστιχο, χωρίς να βασίζεται σε κάποια προηγούμενη γενιά. Προσφέρεται και σε μικρότερες διαστάσεις (14 και 15 ίντσες), ενώ και στις 16άρες έχει περισσότερα πέλματα σε σχέση με το Premium. Για όσους δεν γνωρίζουν, τα νέας τεχνολογίας λάστιχα φτιάχνονται σε μεγάλες διαστάσεις στην συντριπτική τους πλειοψηφία. Διότι ακολουθούν την τάση της αυτοκίνησης με τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
 
Διαβάζοντας τα παραπάνω και τον πίνακα που ακολουθεί, εσύ τι θεωρείς πιο σημαντικό; Οικονομία καυσίμου και μεγαλύτερη αντοχή ή καλύτερες επιδόσεις στο βρεγμένο;
Μάρκα/Μοντέλο Continental PremiumContact 7 Continental UltraContact
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Τιμή ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση, σε 17" 138 139
 
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C B
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
A A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
71 69
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
94V FR 94V FR
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2680 2680
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
240 240
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2022 2022
 
Επιδόσεις - Μετρήσεις - Βαθμολογία (%) AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
35,6 Μέτρα    37 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
38,1 Μέτρα    43,8 Μέτρα   
Φρεναρισμα σε στεγνό και βρεγμένοΑπόδοση στο φρενάρισμα
90% 49%

Πράσινο  Πέρασε τα όρια της δοκιμασίας

Κόκκινο  Απέτυχε στη δοκιμασία (ή τα όρια αξιολόγησης)

Κίτρινο  Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας του

ford
Autotriti.gr