ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test θερινών ελαστικών: το Avon Z7V απέναντι στο Giti Sport S2

 Σχολιάστε 
6.243 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2025)
Test θερινών ελαστικών: το Avon Z7V απέναντι στο Giti Sport S2
3 Φωτογραφίες »

Δύο low-budget λάστιχα σε διεθνές test θερινών ελαστικών (225/45 R18)
Ισόπαλα στο φρενάρισμα σε βρεγμένο - 1 μέτρο καλύτερο, στο στεγνό, το Giti
Το Avon «κόπηκε» από τη 2η φάση του test, λόγω συνολικής επίδοσης, το Giti προκρίθηκε
7 χρόνια παλαιότερη τεχνολογία παραγωγής έχει το Avon (2014), του 2021 το Giti
Με εγγύηση (αντικατάστασης) τα Giti, όχι και τα Avon

autotriti team

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Test φρένων σε θερινά λάστιχα στη διάσταση 225/45 R18

Όσο πιο μεγάλες είναι οι διαστάσεις σε ένα λάστιχο, τόσο πιο ακριβή είναι και η τιμή τους. Για αυτό κι εμείς συγκρίνουμε δύο low-budget επιλογές θερινών ελαστικών, στη διάσταση 225/45 R18, την οποία «φοράνε» αυτοκίνητα μεγάλων κατηγοριών. Ο λόγος για τα Avon ZV7 και Giti GitiSport S2.
 
Η Avon είναι μία μάρκα βρετανικής καταγωγής, που ανήκει στο portfolio της Goodyear. Από την άλλη πλευρά, Giti έχει το προσωνύμιο «Michelin της Ασίας» και βρίσκεται στην 11η θέση στην παγκόσμια αγορά κατασκευαστών ελαστικών. Τα προϊόντα της φτιάχνονται στην Σιγκαπούρη), έχει πρώτες τοποθετήσεις σε μοντέλα BMW, Volkswagen και σε ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ έχει συνάψει έχει σταθερή συμφωνία συνεργασίας με την Sparco (ιταλική εταιρεία ανταλλακτικών και αξεσουάρ αυτοκινήτων).
 
Όσον αφορά τη σύγκριση των Avon ZV7 και Giti GitiSport S2, η σύγκριση αφορά διεθνές test ελαστικών, πάνω στο φρενάρισμα στο στεγνό και το βρεγμένο.

Ισοπαλία στο φρενάρισμα σε βρεγμένο - 1 μέτρο καλύτερο στο στεγνό το Giti

Πρώτα από όλα έχουμε το φρενάρισμα στο βρεγμένο, δοκιμασία η οποία πραγματοποιείται με ταχύτητα 80-0 χλμ./ώρα. Αυτή η δοκιμασία είναι και η σημαντικότερη για την πλειονότητα των αγοραστών, καθώς με βάση έρευνες έχουμε δει πως το πιο σημαντικό κριτήριο αγοράς ελαστικών είναι η αποτελεσματικότητά τους στο βρεγμένο. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία, Avon ZV7 (28 μ.) και Giti GitiSport S2 (28,1 μ.) ήρθαν ισόπαλα.
 
Η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στην επίδοσή τους στο στεγνό. Σε αυτή την παράμετρο το GitiSport S2 έχει προβάδισμα 1 μέτρου, «κοκκαλώνοντας» το αυτοκίνητο αναφοράς στα 35,8 μέτρα, με το Avon ZV7 να ολοκληρώνει το 100-0 χλμ./ώρα σε 36,9 μέτρα.

Το Avon «κόπηκε» από τη 2η φάση του test, λόγω συνολικής τελικής επίδοσης, το Giti προκρίθηκε

Συνολικά σε στεγνό και βρεγμένο, τα δύο μοντέλα έχουν διαφορά απόστασης πέδησης 1 μέτρου:
  • Avon ZV7: 64,9 μέτρα
  • Giti GitiSport S2: 63,9 μέτρα
Όπως αναφέρουν οι testers, το όριο των 64 μέτρων ήταν κριτήριο πρόκρισης και στην επόμενη φάση. Το Avon «κόπηκε» από το δεύτερο μέρος του test, ενώ το Giti GitiSport S2 προκρίθηκε μαζί και με άλλες low-budget μάρκες (GT Radial, LingLong, Maxxis). Εκεί, το Giti ανταγωνίστηκε premium και ακριβότερους αντιπάλους, έχοντας μάλιστα εφάμιλλες επιδόσεις (το Bridgestone Turanza 6 είχε 35,7 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα σε φρενάρισμα στο στεγνό).

7 χρόνια παλαιότερη τεχνολογία παραγωγής έχει το Avon (2014), του 2021 το Giti

Σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές της ετικέτας των δύο ελαστικών, αναφέραμε πως έχουν ίδιο δείκτη φορτίου/ταχύτητας (95Υ), με αμφότερα να έχουν XL σκληρά πλαϊνά για οδήγηση και σε off-road δρόμους. Επίσης, και τα δύο έχουν παραγόμενο εξωτερικό θόρυβο στα 70 dB και δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο Wet A, με το Avon να έχει Fuel C και το Giti Fuel D ως προς τον δείκτη οικονομίας καυσίμου.
 
Η σημαντικότερη τους διαφορά εντοπίζεται στην τεχνολογίας παραγωγής. Το Avon ZV7 έχει 7 χρόνια παραπάνω στην πλάτη και μετρά μία 10ετία κυκλοφορίας στις αγοράς (2014), με το Giti GitiSport S2 να είναι πιο σύγχρονο (πρώτο λανσάρισμα το 2021).

12,5% ακριβότερη η 4άδα των Avon, που δεν έχουν εγγύηση αντικατάστασης όπως τα Giti

Τέλος έχουμε τον τομέα value for money τον οποίο θα αξιολογήσουμε μόνο σε τιμή και εγγύηση αντικατάστασης, καθώς το Avon «κόπηκε» από τη 2η φάση του test όπου και μετράται η χιλιομετρική αντοχή του. Σε κόστος αγοράς λοιπόν, χωρίς να υπολογίζεται η τοποθέτηση, το Avon ZV7 είναι 12,5% ακριβότερο (153 ευρώ/λάστιχο) σε σχέση με το Giti GitiSport S2 (136 ευρώ/λάστιχο).
 
Η έτερη διαφορά έχει να κάνει με την εμπορική εγγύηση αντικατάστασης, που διαθέτει το GitiSport S2 και ο επίσημος εισαγωγέας Δ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας, υπάρχει το ψηφιακό Πρόγραμμα Εγγύησης ελαστικών TYRESAFETY, όπου μέσω μίας on-line πλατφόρμας το επιλεγμένο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, θα παρέχει σε όσους επιλέγουν ελαστικά Giti  εγγύηση ελαστικών με ισχύ 12 μήνες ή 20.000 χλμ. από την ημερομηνία αγοράς τους. Δηλαδή, προσφέρεται εγγύηση δωρεάν αντικατάστασης 1 ελαστικού (πληρώνεις το κόστος τοποθέτησης), καλύπτοντας μάλιστα και ζημιές ελαστικών που δεν επιδιορθώνονται, ακόμη κι αν υπάρχει δική σου ευθύνη (π.χ. ζημιές μετά από κλατάρισμα, κτύπημα σε πεζοδρόμιο ή λακκούβες, κοψίματα κ.λπ.).
 
Αντιθέτως, το Avon δεν διαθέτει εγγύηση αντικατάστασης, παρά μόνο την εργοστασιακή (για τυχόν ελάττωμα του ελαστικού), όπως ισχύει κάθε καινούργιο λάστιχο που αγοράζεις, ανεξαρτήτως εταιρείας.
 

Μάρκα/Μοντέλο Avon ZV7 Giti GitiSport S2
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
225/45 R18 225/45 R18
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση (σε ευρώ) 153 136
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C D
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
A A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
70 70
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
95Υ XL 95Y XL
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2760 2760
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
300 300
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2014 2021
Επιδόσεις - Μετρήσεις διεθνούς Test
Φρενάρισμα στο στεγνό, 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,9 Μέτρα 35,8 Μέτρα
Φρενάρισμα στο βρεγμένο, 80-0 χλμ./ώρα (μ.) 28 Μέτρα 28,1 Μέτρα
Συνολική απόσταση φρεναρίσματος, σε στεγνό και βρεγμένο (μ.) 64,9 Μέτρα 63,9 Μέτρα
 

Autotriti.gr
SAILUN ATREZZO ELITE