
Δεν είναι μίνι, είναι μίνι-SUV και μάλιστα το φθηνότερο στην αγορά.
Σε σχέση με το Aygo είναι μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο (+ 1 μεσαία βαλίτσα) αλλά παραμένει εξαιρετικά ευέλικτο (9,4 μ. κύκλος στροφής).
Νέο, πιο βολικό αυτόματο κιβώτιο S-CVT, με 72 άλογα.
Το μοναδικό της κατηγορίας του με Adaptive Cruise Control, τέτοιο σύστημα έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα.
Έχει μεγάλη οθόνη αφής & λογισμικό που συναντάμε σε Toyota μεγαλύτερης κατηγορίας (π.χ. C-HR).
autotriti team
Toyota Aygo X: Όταν ένα γράμμα «Χ» φέρνει νέα ταυτότητα & κάνει τόσο μεγάλη διαφορά...
Σε μία αγορά που «διψάει» για SUV, στην Ελλάδα αλλά και τον κόσμο, η Toyota είναι μία από τις ελάχιστες μάρκες που προσφέρει SUV μοντέλα σε κάθε κατηγορία αυτοκινήτου. Ναι, και στο A segment των μίνι μοντέλων, όπου το δημοφιλές Aygo στην νέα του γενιά άλλαξε όνομα (Toyota Aygo X), με την προσθήκη ενός και μόνο γράμματος (Χ) να συνοψίζει πολλές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις. Από τους καλύτερους χώρους και την διαφορετική, crossover εμφάνιση, μέχρι την παρουσία σύγχρονων τεχνολογιών ασφάλειας και συνδεσιμότητας.
Δεν είναι μίνι, είναι μίνι-SUV και μάλιστα το φθηνότερο στην αγορά
Σε σχέση με το κλασικό Toyota Aygo που όλοι θυμόμαστε, το Aygo X είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις. Πιο ορατή θα λέγαμε πως είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, πλέον στα 14,6 εκ.. Αυτό το χαρακτηριστικό σε συνδυασμό με συγκεκριμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες (π.χ. προστατευτικοί θόλοι στους τροχούς) αλλά και τους στάνταρ 17άρες ζάντες (14 ίντσες έχει ο ανταγωνισμός) προσδίδουν «περιπετειώδη» και crossover χαρακτήρα στο Aygo X και το βοηθούν να αλλάξει κατηγορία. Διότι πλέον δεν είναι μίνι μοντέλο (A segment) αλλά ανέβηκε στα μίνι SUV (A-SUV). Μάλιστα, είναι το φθηνότερο crossover μοντέλο της αγοράς, με αρχική τιμή τα 16.670 ευρώ.

Το Toyota Aygo X είναι ένα άκρως ευέλικτο (κύκλος στροφής 9,4 μ.) και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο πόλης, ειδικά με το βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο S-CVT.
Σε σχέση με το Aygo είναι μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο (+ 1 μεσαία βαλίτσα) αλλά παραμένει εξαιρετικά ευέλικτο (9,4 μ. κύκλος στροφής)
Από εκεί και πέρα, με μήκος στα 3.700 χλστ. το νέο Aygo X είναι κατά 235 χλστ.. μακρύτερο σε σχέση με το Aygo. Εκτός αυτού, μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο του νέου Aygo X κατά 9 εκατοστά, αγγίζοντας τα 2.430 χλστ., ενώ όσον αφορά στα υπόλοιπα στοιχεία, το πλάτος είναι 1.740 χλστ. (+125 χλστ.), το ύψος 1.510 χλστ. (+50 χλστ.).
Αυτή η αύξηση διαστάσεων δεδομένα προσφέρει σημαντικά καλύτερους χώρους για το Aygo X. Ενδεικτική είναι η διαθέσιμη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, που πλέον με +63 λίτρα σε σχέση με το παρελθόν (σύνολο 231 λτ.) χωράει 1 μεσαία βαλίτσα παραπάνω.
Ταυτόχρονα, το Aygo X διατηρεί τον ξεκάθαρο αστικό προσανατολισμό του, που χαρακτηρίζεται από μεγάλη ευελιξία στις μετακινήσεις. Ο κύκλος στροφής είναι εξαιρετικά μικρός (9,4 μ.), η στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας και οι έξτρα αισθητήρες (εμπρός-πίσω) καθιστούν το παρκάρισμα εφικτό σε κάθε συνθήκη εντός και εκτός πόλης. Μάλιστα, λόγω μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος και χάρη στο διευρυμένο παρμπρίζ (10% περισσότερο κεκλιμένη μπροστινή κολόνα) το Aygo X προσφέρει υψηλή θέση οδήγησης και καλύτερη περιφερειακή ορατότητα.
Νέο, πιο βολικό αυτόματο κιβώτιο S-CVT, με 72 άλογα
Το Toyota Aygo X προσφέρεται σε δύο κινητήρια σύνολα, με κοινό παρονομαστή τον 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, που αποδίδει 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με 93 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ.. Υπάρχει επιλογή μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων, όμως διαφορετικό είναι το αυτόματο κιβώτιο (από 17.770 ευρώ). Στη θέση του MMT αυτοματοποιημένου κιβωτίου υπάρχει πλέον το νέο S-CVT των συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Αρκετά πιο εύκολο στη χρήση, έχει περισσότερη γραμμικότητα στην μετάδοση της κίνησης. Σταθερά χαμηλά είναι η μέση πραγματική κατανάλωση του Aygo X, (5 με 5,5 λτ./100 χλμ.), νούμερο χαμηλότερo σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία του.
Σελίδα 2 | Το μοναδικό της κατηγορίας του με Adaptive Cruise Control, τέτοιο σύστημα έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα |
Σελίδα 3 | Έχει μεγάλη οθόνη αφής & λογισμικό που συναντάμε σε Toyota μεγαλύτερης κατηγορίας (π.χ. C-HR) |