ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τώρα που τα ηλεκτρικά γίνονται
φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα >>
Τώρα δηλαδή έχει ηλεκτρικά, κάτω από 20 χιλιάρικα;
Και εγώ που μένω σε διαμέρισμα πως θα φορτίζω; Κάθε πότε πρέπει να γεμίζω;
Πόσο θα πληρώνω; Συμφέρει ή τελικά μας δουλεύουν; Πόση ώρα θα κάνω να γεμίσω;
Και όταν πάω μια Σαββατο-Κυριακάτικη βόλτα, θα ‘χω το άγχος να μην μείνω; Και τι θα κάνω 1-2 φορές το χρόνο που πάω Θεσσαλονίκη;
ή μήπως έχουν λυθεί πλέον όλα αυτά τα προβλήματα;
Ναι όλα αυτά έχουν σχεδόν λυθεί.
Δείτε τις απαντήσεις σε όλα αυτά και μαζί ΟΛΕΣ τις πληροφορίες:
-για 7 ηλεκτρικά που κάνουν πλέον κάτω από 20 χιλιάρικα,
άλλα 18 που κάνουν κάτω από 27χιλ., αλλά και για όσα κάνουν παραπάνω.
και βέβαια για:
-όλα τα δίκτυα φόρτισης και πόσο χρεώνει το καθένα αλλά και για όλους τους φορτιστές που μπορείτε να βάλετε στο σπίτι ή στην δουλειά σας με 500 -1500 ευρώ,
αν θέλετε να γεμίζετε 3 ή 5 ή 10 φορές πιο γρήγορα.
 
 

Τελικά επιτρέπεται να βάλω φορτιστή ηλεκτρικού στην πιλοτή;

10.935 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2025)
Τελικά επιτρέπεται να βάλω φορτιστή ηλεκτρικού στην πιλοτή;
3 Φωτογραφίες »

Πολλοί αντιδρούν με τη φόρτιση ηλεκτρικών και την ηλεκτροκίνηση γενικά
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος και ο ενδιαφερόμενος πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία κατά γράμμα
Αν αντιδρούν οι γείτονες πρέπει να προσκομίσουν έκθεση ηλεκτρολόγου μηχανικού
Ο ηλεκτρολόγος που θα κάνει την εγκατάσταση, ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει

autotriti team

Πολλοί αντιδρούν με τη φόρτιση ηλεκτρικών και την ηλεκτροκίνηση γενικά

Η ηλεκτροκίνηση είναι για τα καλά εδώ. Το βλέπουμε στο δρόμο, στους φορτιστές στα εμπορικά κέντρα αλλά και στις ταξινομήσεις. Ωστόσο, εκτός από την επί πληρωμή ή δωρεάν φόρτιση σε δημόσιους φορτιστές, η πιο βολική στην καθημερινότητα φόρτιση είναι αυτή στο σπίτι, που εκτός από το μειωμένο κόστος του νυχτερινού ρεύματος, βοηθά και στην καλύτερη μακροζωία της μπαταρίας (αργή φόρτιση γαρ).

Όμως στην Ελλάδα οι περισσότεροι μένουν σε πολυκατοικίες (πού θα φορτίζω αν μένω σε διαμέρισμα;) και το καθεστώς φόρτισης σε αυτές είναι αρκετά θολό, με πολλές περιπτώσεις επίδοξων ιδιοκτητών ηλεκτρικού αυτοκινήτου, να μην κάνουν το μεγάλο βήμα, φοβούμενοι προβλήματα με τους γείτονες, σχετικά με τη φόρτιση στο σπίτι και πιο συγκεκριμένα στην πιλοτή της πολυκατοικίας όπου παρκάρουν το αυτοκίνητό τους.

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος και ο ενδιαφερόμενος πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία κατά γράμμα

Ωστόσο, οι αντιδράσεις σε μια πιθανή τοποθέτηση φορτιστή, μπορούν εύκολα να «ξεπεραστούν», καθώς ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νόμο 4710/2020, ο ιδιοκτήτης ή δικαιούχος αποκλειστικής χρήσης χώρου στάθμευσης ενός υφιστάμενου κτηρίου (π.χ. πολυκατοικία), έχει το δικαίωμα να εγκαταστήσει υποδομή καλωδίωσης και συσκευή φόρτισης ηλεκτρικού οχήματος στη δική του θέση στάθμευσης, η οποία θα τροφοδοτείται απευθείας μέσω της υφιστάμενης παροχής ρεύματος του ιδιόκτητου χώρου εντός της οικοδομής (δηλαδή της παροχής του διαμερίσματός του) είτε μέσω νέας ιδιόκτητης παροχής ρεύματος που θα εγκατασταθεί για αυτή τη χρήση.

Διάβασε ακόμα: Τι είναι ταχυφόρτιση και πού έχει ταχυφορτιστές στην Ελλάδα

Αν αντιδρούν οι υπόλοιποι ένοικοι πρέπει να προσκομίσουν έκθεση ηλεκτρολόγου μηχανικού

Όσον αφορά τους υπόλοιπους ενοίκους της πολυκατοικίας, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να ενημερώσει εγγράφως τον διαχειριστή της πολυκατοικίας (και με αποδεικτικό ότι την παρέλαβε) ότι θέλει να βάλει φορτιστή στη θέση πάρκινγκ του (στην πιλοτή ή σε υπόγειο πάρκινγκ), ο οποίος στη συνέχεια οφείλει να ενημερώσει τους υπόλοιπους συνιδιοκτήτες του κτηρίου (πιθανότατα με γενική συνέλευση). Μετά από 30 ημέρες και εφόσον δεν υπάρχει ένσταση από την απόλυτη πλειοψηφία της γενικής συνέλευσης, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να προχωρήσει με την εγκατάσταση.

Σε αντίθετη περίπτωση, όσοι δε θέλουν την εγκατάσταση του φορτιστή θα πρέπει να προσκομίσουν τεχνική έκθεση αρμόδιου ηλεκτρολόγου μηχανικού στην αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης. Η αιτιολογία της θα πρέπει να είναι ότι ο φορτιστής δεν τηρεί τις προδιαγραφές ασφαλούς εγκατάστασης και λειτουργίας, ή παρεμποδίζει τη χρήση των υπολοίπων χώρων στάθμευσης του κτηρίου, ενώ θα πρέπει να την κοινοποιήσουν και στον ενδιαφερόμενο. Η παραπάνω διαδικασία κοστίζει, οπότε αποτελεί «τροχοπέδη» σε όσους αρνούνται «γενικώς και αορίστως» μια τέτοια εγκατάσταση.

Διάβασε ακόμα: Γιατί τα ηλεκτρικά «καίνε» στην πόλη τα μισά από ότι στην Εθνική Οδό;

Ο ηλεκτρολόγος που θα κάνει την εγκατάσταση, ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει

Ο ηλεκτρολόγος θα πρέπει να «τραβήξει» γραμμή από το ρολόι του διαμερίσματος ή εναλλακτικά να περάσει νέα γραμμή (σε αυτή την περίπτωση πρέπει να γίνει αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για την εγκατάσταση μετρητή ειδικά για φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος). Ο πίνακας τροφοδοσίας του φορτιστή πρέπει να έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές (αναλόγως και τον τύπο του φορτιστή), ενώ πρέπει να κατατεθούν στον ΔΕΔΔΗΕ διάφορα έγγραφα, βεβαιώσεις και μελέτες, ώστε η εγκατάστασή σας να είναι πλήρως νόμιμή και ασφαλής. Για τα παραπάνω θα σας ενημερώσει ο ηλεκτρολόγος που θα αναλάβει την εγκατάσταση. Τέλος, αν ο ενδιαφερόμενος είναι ενοικιαστής και όχι ιδιοκτήτης του διαμερίσματος και της θέσης στάθμευσης, οφείλει να έχει τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη.

Hyundai
FALKEN VS DUNLOP