ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

LingLong Sport Master vs Vredestein Ultrac: Ποιο ελαστικό κερδίζει σε απόδοση, τιμή, χιλιομετρική αντοχή!

 Σχολιάστε 
6.538 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2024)
LingLong Sport Master vs Vredestein Ultrac: Ποιο ελαστικό κερδίζει σε απόδοση, τιμή, χιλιομετρική αντοχή!
2 Φωτογραφίες »

1-0: Καλύτερο φρενάρισμα στο στεγνό για το LingLong, που κερδίζει και ακριβότερες μάρκες (No.2 στο test)
2-0: Σχεδόν 1 μέτρο καλύτερα φρένα και στο βρεγμένο για το Sport Master
3-0: 140 ευρώ φθηνότερη η 4άδα LingLong Sport Master
4-0: 10.200 χλμ. παραπάνω αντέχει το LingLong

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Καλύτερο φρενάρισμα στο στεγνό για το LingLong, που κερδίζει και ακριβότερες μάρκες (No.2 στο test)

Σε διεθνές test ελαστικών, στη διάσταση 215/55 R17 συμμετέχουν τα LingLong Sport Master και Vredestein Ultrac, δύο θερινά ελαστικά τεχνολογίας παραγωγής του 2021. Τα δύο μοντέλα αξιολογήθηκαν στο φρενάρισμα τους σε στεγνό και βρεγμένο, ενώ επίσης μετρήθηκε και η χιλιομετρική αντοχή τους.
 
Στο φρενάρισμα στο στεγνό, οριακά καλύτερο ήταν το LingLong Sport Master. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο αναφοράς (Volkswagen T-Roc) ακινητοποιήθηκε στο 100-0 χλμ./ώρα σε 37,3 μέτρα. Αυτή η επίδοση συγκαταλέγεται στις κορυφαίες του test, καθώς ήταν 2η καλύτερα ανάμεσα στα 16 μοντέλα που συμμετείχαν. Ενδεικτικά θα πούμε πως ίδια επίδοση κατέγραψε το ακριβότερο Michelin Primacy 4+, ενώ μεγαλύτερη απόσταση πέδησης είχαν τα Dunlop Sport Maxx RT 2, Goodyear EfficientGrip Performance 2 και Kumho Ecsta HS52. Όσον αφορά το Vredestein Ultrac, χρειάστηκε 37,8 μέτρα για το δικό του φρενάρισμα. Πρώτος πόντος για το LingLong Sport Master (1-0).

Σχεδόν 1 μέτρο καλύτερα φρένα και στο βρεγμένο για το Sport Master

Όσον αφορά το φρενάρισμα σε βρεγμένο, το LingLong Sport Master έχει μεγαλύτερο προβάδισμα. Στη δοκιμασία που γίνεται στο 80-0 χλμ./ώρα το LingLong «κοκκάλωσε» το αυτοκίνητο αναφοράς στα 33,2 μέτρα, απόσταση σχεδόν 1 μέτρο καλύτερη από εκείνη του Vredestein Ultrac (34,1 μέτρα). Δεύτερος πόντος για το LingLong Sport Master (2-0).

140 ευρώ φθηνότερη η 4άδα LingLong Sport Master

Περνάμε στον τομέα του value for money, αρχίζοντας με την τιμή αγοράς των δύο ελαστικών (αναλυτικά οι τιμές όλων των ελαστικών ΕΔΩ). Σημαντικά φθηνότερο είναι το LingLong Sport Master, με την LingLong άλλωστε να φημίζεται για τις πολύ χαμηλές τιμές της σε σχέση με τον ανταγωνισμό της (αναλυτικά ο οδηγός αγοράς των ελαστικών της LingLong ΕΔΩ).
                       
Μία 4άδα LingLong Sport Master σε διάσταση 215/55 R17 κοστίζει 330-340 ευρώ, χωρίς τοποθέτηση. Την ίδια στιγμή, η 4άδα των Vredestein Ultrac έχει τιμή 470-480 ευρώ, που σημαίνει ότι το LingLong Sport Master είναι 140 ευρώ φθηνότερο. Να προσθέσουμε ότι ο επίσημος εισαγωγέας των ελαστικών LingLong στην Ελλάδα (ΤΕΝΟΡΑ) προσφέρει εμπορική εγγύηση αντικατάστασης, δηλαδή αντικαθιστά 1-2 ελαστικά για 1 χρόνο ή 15.000 χλμ., ακόμα κι αν υπάρχει υπαιτιότητα του οδηγού. Τρίτος πόντος για το LingLong Sport Master (3-0).


Test ελαστικών: Το LingLong Sport Master κερδίζει 4-0 το Vredestein Ultrac
2 Φωτογραφίες »

Test ελαστικών: Το LingLong Sport Master κερδίζει 4-0 το Vredestein Ultrac

10.200 χλμ. παραπάνω αντέχει το LingLong

Μεγάλο ρόλο στο value for money στα καινούργια λάστιχα παίζει και η χιλιομετρική αντοχή τους, στα πόσα χλμ., δηλαδή πρέπει να τα αλλάξω. Σύμφωνα με διεθνές test, τα LingLong Sport Master έχουν βγάζουν 37.400 χλμ., άρα ένας μέσος οδηγός που κάνει 20.000 χλμ. το χρόνο θα τα κρατήσει κάτι λιγότερο από 2 χρόνια. Από την άλλη πλευρά, τα Vredestein Ultrac έχουν κατά 10.200 χλμ. μικρότερη ανθεκτικότητα στο χρόνο, καθώς θα βγάλουν 27.200 χλμ.. Να τονίσουμε πως τα δύο λάστιχα έχουν ίδιο δείκτη φορτίου ταχύτητας (98Y), ενώ έχουν και σκληρά πλαϊνά XL. Τέταρτος πόντος για το LingLong Sport Master (4-0).

Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά, μετρήσεις & τιμές των LingLong Sport Master Vs Vredestein Ultrac

Μάρκα/Μοντέλο LingLong Sport Master Vredestein Ultrac
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
215/55 R17 215/55 R17
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
   
Χιλιόμετρα που βγάζουν 37.400 27.200
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C C
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
A A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
69 69
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
98Υ XL 98Y XL
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
3000 3000
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
300 300
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2021 2021
Επιδόσεις - Μετρήσεις διεθνούς Test
Φρενάρισμα στο στεγνό, 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,3 Μέτρα 37,8 Μέτρα
Φρενάρισμα στο βρεγμένο, 80-0 χλμ./ώρα (μ.) 33,2 Μέτρα 34,1 Μέτρα

Σελίδα 2Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν
ford
Autotriti.gr