MG HS
από 40.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 258 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 40.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 258 άλογα)
από 49.950 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
από 53.800 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
από 67.350 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.999 κυβικά, 313 άλογα)
από 47.670 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.987 κυβικά, 223 άλογα)
από 51.690 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 306 άλογα)
από 51.442 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.488 κυβικά, 243 άλογα)
από 46.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 195 άλογα)
από 48.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 51.100 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 204 άλογα)
από 48.400 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 204 άλογα)
από 47.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 245 άλογα)
από 49.635 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 280 άλογα)
από 43.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 204 άλογα)
από 45.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 190 άλογα)
από 129.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.984 κυβικά, 462 άλογα)
από 34.550 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 218 άλογα)
από 34.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.477 κυβικά, 261 άλογα)
από 36.990 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 38.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 218 άλογα)
από 38.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Χειροκίνητο, 2.360 κυβικά, 188 άλογα)
από 42.637 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 45.500 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 180 άλογα)
από 45.830 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 160 άλογα)
από 45.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 252 άλογα)
από 47.000 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 195 άλογα)
από 47.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 224 άλογα)
από 49.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 50.760 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.499 κυβικά, 245 άλογα)
από 55.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.998 κυβικά, 292 άλογα)
από 58.087 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.488 κυβικά, 328 άλογα)
από 59.700 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.993 κυβικά, 184 άλογα)
από 62.180 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 306 άλογα)
από 62.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 253 άλογα)
από 67.200 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 309 άλογα)
από 70.552 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 350 άλογα)
από 71.980 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.984 κυβικά, 229 άλογα)
από 72.359 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.495 κυβικά, 309 άλογα)
από 76.400 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.698 κυβικά, 250 άλογα)
από 84.976 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 455 άλογα)
από 90.400 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 309 άλογα)
από 99.000 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.995 κυβικά, 381 άλογα)
από 103.661 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 455 άλογα)
- Το 2008 είναι το μικρότερο από τα 4 και έγινε υβριδικό
- Το Peugeot 3008 είναι το οικογενειακό SUV με το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα
- Πάνε ηλεκτρικά για 50-70 χλμ. χωρίς να κάψουν σταγόνα βενζίνης
- Είναι coupe και το 2ο πιο προσιτό Plug-in υβριδικό της αγοράς το XCeed
- Έχει φαρδύτερο πίσω κάθισμα από το μεγαλύτερο Dacia Duster
- Χωράει εύκολα 3 ενήλικους πίσω και ακόμη πιο άνετα 3 παιδιά
- Το υβριδικό C-HR με τα 140 άλογα ξεκινάει από 28.300 ευρώ
- Το Plug-in hybrid είναι το μόνο κάτω από 40 χιλιάρικα (36.970 ευρώ)
- To Hybrid έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του (1.000 χλμ.)
- Το ηλεκτρικό βγάζει 430 χλμ. με μια φόρτιση σε πόλη και εθνική
- Tα VW Multivan και California πλέον διαθέσιμα σε υβριδική έκδοση με τετρακίνηση για την ευρωπαϊκή αγορά
- 1.500άρης βενζινοκινητήρας σε συνεργασία με 2 ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 241 άλογα
- Έχει τη μεγαλύτερη οθόνη αφής στην κατηγορία του (16 ιντσών, αντί 10 ιντσών πριν)
- Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα και είναι 17 εκ. μεγαλύτερο από πριν
- Ισοπαλία στην αυτονομία (50-55 χλμ. και τα δύο), καλύτερο σε επιδόσεις το Toyota
- Πιο φαρδύ πίσω κάθισμα & πορτ-μπαγκάζ που βάζεις 2 παραπάνω μεγάλες βαλίτσες έχει το Peugeot
- Έχει μεγαλύτερη οθόνη 12,9 ιντσών και καμπίνα με νέα «πράσινα» υλικά
- 1η φορά ήπια υβριδικό και ισχύ έως 333 άλογα στην έκδοση VZ
- Σε βενζίνη με 150 και 186 άλογα είναι το φθηνότερο μεσαίο SUV στην Ελλάδα
- Τo υβριδικό είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση SUV στην κατηγορία του (5,9 λτ. μέση)
- Με το Niro δεν πληρώνεις φόρο εταιρικής χρήσης, είναι όμως 2 χιλιάρικα ακριβότερο στην 4ετία
- Επειδή είναι diesel, το Sportage έχει διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι
- Για ταξίδι μέχρι 130 χλμ. απόσταση το Plug-in Hybrid είναι φθηνότερο
- Αυτό γιατί τα plug-in μπορούν να κάνουν μέχρι και 60-70 χλμ. χωρίς να κάψουν σταγόνα βενζίνης
- Με 204 και 272 άλογα το ανανεωμένο Plug-in υβριδικό Audi A3
- Έχει ηλεκτρική αυτονομία για 143 χλμ. χάρη σε μεγαλύτερη μπαταρία και άλλες βελτιώσεις.
- Από 39.900 ευρώ η πλούσια εισαγωγική έκδοση Allure με mild hybrid 136 ίππων
- Σε δύο υβριδικές εκδόσεις (mild hybrid και plug-in hybrid) και αμιγώς ηλεκτρικό e-5008
- 470 βενζινάτα και ηλεκτρικά άλογα μαζί, γρηγορότερη πλέον φόρτιση
- Επιδόσεις… Porsche και κατανάλωση από τίποτα έως «λίγα» (κάτω από 11 λτ./100 χλμ.)
- Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα στην κατηγορία του
- H κυρτή οθόνη των 21 ιντσών στο ταμπλό θυμίζει BMW και Mercedes
- Σε βάθος 4ετίας θα δώσεις για leasing το 61% του ποσού που θα έδινες να το αγοράσεις, 88% είναι ο μέσος όρος
- Έχει 243 άλογα και πάει ηλεκτρικά για 70 χλμ., σύμφωνα με την Ford
- Με 2λιτρα turbo μοτέρ, αλλά το diesel έχει 197 άλογα και το υβριδικό πρίζας 313
- Η Ε 220 d (diesel) ταξιδεύει με μόλις 3,6 λτ. στα 120 χλμ./ώρα, η Ε 300 e (plug-in) κάνει 100 χλμ. χωρίς σταγόνα καυσίμου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr