
Αγορά ως ιδιώτης: έχει κορυφαία τιμή σε σχέση με τα υπόλοιπα plug-in και 11 χρόνια εγγύηση.
Αγορά σε leasing: έχει χαμηλότερο κόστος στην 4ετία στην κατηγορία του.
Με ξεφόρτιστη την μπαταρία έχει χαμηλή κατανάλωση, ενώ τα άλλα plug-in καίνε στο θεό.
autotriti team
Έχει κορυφαία τιμή σε σχέση με τα υπόλοιπα Plug-in υβριδικά της αγοράς
To Toyota C-HR με το φουλ υβριδικό του σύστημα που προσφέρει πολύ οικονομικές μετακινήσεις μέσα στην πόλη έχει αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό. Αυτό επαληθεύεται κοιτώντας τα ενημερωτικά δελτία του ΣΕΑΑ για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου, το οποίο φιγουράρει στην 1η θέση των πωλήσεων στην κατηγορία του. Το C-HR, στη νέα του γενιά, συνδυάζεται επίσης με Plug-in υβριδικό σύστημα που έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και ατού και ξεχωρίζει -όπως θα δούμε παρακάτω- για τον value for money χαρακτήρα του.
Το Toyota C-HR στην Plug-in υβριδική του έκδοση έχει τιμή εκκίνησης τα 36.970 ευρώ, τιμή που το κάνει ένα από τα πιο προσιτά PHEV οικογενειακά SUV που είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά αυτή την στιγμή. Η τιμή αυτή αφορά το επίπεδο εξοπλισμού C-ULT, το οποίο είναι υπερπλήρες, καθώς περιλαμβάνει πολλές σύγχρονες ανέσεις όπως αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό, cruise control, αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας για ευκολότερο παρκάρισμα, θερμαινόμενους καθρέπτες, πλοήγηση και δύο οθόνες μέσα στην καμπίνα, μια που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια που υποστηρίζει το σύστημα infotainment. Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Με ξεφόρτιστη την μπαταρία έχει χαμηλή κατανάλωση, ενώ τα άλλα plug-in καίνε στο… θεό.
Το Plug-in υβριδικό C-HR χρησιμοποιεί το 5ης γενιάς plug-in σύστημα της Toyota που είδαμε και στο Toyota Prius και αναλύεται σε ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης 152 ίππων έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 13,6 kWh, ενώ η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει τους 223 ίππους. Στην δοκιμή του είδαμε πως το C-HR όταν είναι φορτισμένο μπορεί να κάνει περίπου 52 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ όταν η μπαταρία «στερέψει», η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 4,5 λτ./100 χλμ.. Υπό συνθήκες, το C-HR Plug-in χρησιμοποιεί ρεύμα ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο, με τη μέση κατανάλωση σε πόλη και ταξίδι να μην ξεπερνάει τα 5,6 λίτρα.
Τα 223 άλογα είναι λογικό να προσφέρουν πολύ καλά νούμερα στον τομέα των επιδόσεων και αυτό επιβεβαιώνεται από τις μετρήσεις μας. Το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,6 και 4,6 δλ. αντίστοιχα, και εξασφαλίζουν γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις.
Έχει 6 χρόνια εγγύηση και 11 χρόνια εγγύηση στη μπαταρία του
Σημαντικό επίσης πλεονέκτημα του Toyota C-HR σε σχέση με τον ανταγωνισμό του είναι η εργοστασιακή εγγύηση 6 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων (ό,τι έρθει πρώτο) που προσφέρει η εισαγωγική εταιρεία, ενώ δεν πρέπει να ξεχάσουμε πως η μπαταρία των 13,6 kWh συνοδεύεται από μία εγγύηση 5-ετών ή 100.00 χλμ. αλλά με έναν ετήσιο έλεγχο Hybrid Health Check, η εγγύησή της μπορεί να επεκταθεί έως 11 χρόνια.
Η πολυετής εγγύηση για όλα τα μηχανικά μέρη καθώς και αυτή για τη μπαταρία αποδεικνύει έμπρακτα πως η Toyota έχει εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία των αυτοκινήτων της και στην εύρυθμη λειτουργία του Plug-in υβριδικού της συστήματος.
Συμφέρει σε leasing, έχει το χαμηλότερο κόστος στην 4ετία στην κατηγορία του
Εκτός από τους ιδιώτες, το Plug-in υβριδικό C-HR αποτελεί μια καλή περίπτωση και για τους επαγγελματίες - εταιρείες που μπορούν να το αποκτήσουν μέσω leasing. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος του μισθώματος εκπίπτει κατά 120% στις δαπάνες (δηλαδή, εάν ένα αυτοκίνητο έχει μίσθωμα 1.000 ευρώ, περνάει στα έξοδα 1.200 ευρώ), ενώ επειδή εκπέμπει λιγότερα από 50 γρ.C02/χλμ. και έχει ΛΤΠΦ χαμηλότερη από 40.000 ευρώ, οι χρήστες του C-HR Plug-in απαλλάσσονται από πληρωμή εταιρικού φόρου.
Το Plug-in υβριδικό C-HR προσφέρεται μάλιστα σε πολύ καλή τιμή στο leasing, αφού, σύμφωνα με την έρευνά μας, το οικογενειακό SUV της Toyota έχει το μικρότερο συνολικό κόστος για συμβόλαιο 4ετίας ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας του. Συγκεκριμένα, στην Ayvens το βρίσκουμε στα 26.915 ευρώ με ΦΠΑ, ποσό που αναλύεται σε 406 ευρώ μηνιαία δόση και 7.799 ευρώ προκαταβολή. Το ποσό των 26.915 ευρώ αντιστοιχεί στο 69% των χρημάτων που θα έδινε κάποιος για να το αποκτήσει με κανονική αγορά, δηλαδή είναι ένα οικογενειακό SUV που συμφέρει να το αποκτήσεις με leasing.