Οδηγούμε τα νέα Subaru Impreza & XV Πέμπτη, 18 Ιανουαρίου 2018 Η ελληνική αντιπροσωπεία της Subaru παρουσίασε επίσημα τα νέα της μοντέλα, το θρυλικό Impreza και το νέο της SUV, το XV, δύο μοντέλα με τα οποία θέλει να επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο της ελληνικής αγοράς, με τις τιμές τους να ορίζονται από 22.700 και 25.980 ευρώ αντίστοιχα.
Subaru Impreza 1,5 4d Η επιστροφή του σεντάν Δευτέρα, 9 Αυγούστου 2010 Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση της νέας του πεντάθυρης γενιάς, το Subaru Impreza επιστρέφει στην έκδοση αμαξώματος που το έκανε γνωστό. Το τριών όγκων σεντάν μοντέλο είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά με τον βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων.
Νέο Subaru Impreza WRX Sti Όταν η Subaru έχει κέφια… Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2008 Ως κορυφαία έκδοση του Impreza, δε θα μπορούσε ν' αφήσει περιθώρια για αμφισβήτηση, παρά το νέο του look. Το WRX STi αποτελεί επάξια το συνεχιSTi της σειράς, που με ηγετικές περιποιήσεις κρατάει ψηλά τη σημαία της Subaru.
Νέο Subaru Impreza WRX STi και Subaru Tribeca M.Y.2008 ΟυσιαSTIκά αυθεντικό Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2008 Με 300 ίππους, εξελιγμένη τετρακίνηση και με το νέο φιλοσοφημένο προφίλ να το "ακουμπά", το νέο STi ήρθε για να γράψει τη δική του σελίδα, ως η πιο ξεχωριστή έκδοση του Impreza νέας γενιάς. Και ο πόλεμος με το αντίπαλο δέος (Μitsubishi EVO X) αναμένεται σφοδρός…
Subaru Impreza 2,0R Sport Ατμοσφαιρική... πρόταση Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2008 Μπορεί τα υπερτροφοδοτούμενα WRX και SΤi να γεμίζουν ή να ετοιμάζονται να γεμίσουν με ήχο τις συνοικίες και τις πίστες, το ισχυρότερο ατμοσφαιρικό Impreza ωστόσο "κόβει" βόλτες στη μικρομεσαία 2λιτρη κατηγορία…
Subaru Impreza WRX World Rally Χcitment Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2007 Η έκδοση WRX είναι ικανή να κρατήσει ζωντανή την παράδοση των Impreza, αν και πλέον, παρουσιάζεται ακόμα πιο πολιτισμένη, ακολουθώντας την πεπατημένη της νέας του γενιάς.
Subaru Impreza 1,5R 5d Μεταϊμπρε(ζ)ιονισμός! Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2007 Η νέα γενιά του Subaru Impreza βάζει πλέον στο προσκήνιο τις πιο mainstream χάτσμπακ εκδόσεις των 1,5 και 2,0 λίτρων, έναντι των γρηγορότερων WRX και STi. Ακολουθώντας αυτό το σκεπτικό, δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση των 1,5 λίτρων, η οποία όμως δείχνει ότι χρειάζεται περαιτέρω εφόδια για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, εκτός από την εξελιγμένη τετρακίνηση και το όνομα "Impreza".