Ποιοι οι κίνδυνοι από τη χρησιμοποίηση νοθευμένου diesel;

21.825 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/8/2015

Στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας common rail (δηλαδή με σύστημα υψηλής πίεσης ψεκασμού) η χρήση πετρελαίου κακής ποιότητας, θέρμανσης ή ακόμη και μίγμα πετρελαίου κίνησης με θέρμανσης βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα είναι σίγουρο πως θα αποδειχτεί μοιραία για διάφορα εξαρτήματα.
Πρώτα και ακριβότερα (πάνω από 1.500 ευρώ το κόστος) είναι τα μπεκ και η αντλία υψηλής πίεσης (τρόμπα) που σταδιακά καταστρέφονται λόγω της μειωμένης λιπαντικής ικανότητας του πετρελαίου θέρμανσης.
Από την άλλη επιβαρύνεται σημαντικά το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων (DPF) που φράζει πολύ πιο γρήγορα και αναγκάζεται σε συνεχείς και πιο τακτικές αναγεννήσεις. Κάτι τέτοιο επιφέρει την μόνιμη ζημιά του και κατΆ επέκταση την αχρήστευσή του σε ότι αφορά τις καθαριστικές του ιδιότητες.
Επίσης, τα κατάλοιπα επιβαρύνουν σημαντικά και την εισαγωγή του κινητήρα μέσω του συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων (EGR).
Τέλος, αφού κάποιο ποσοστό καυσίμου περνάει στα λάδια του κινητήρα κατά την αναγέννηση του DPF επιβαρύνεται σημαντικά η λίπανση του κινητήρα-τουρμπίνας με άμεσες συνέπειες στον κύκλο ζωής των εξαρτημάτων.


 
  • sainis

    Ναι λεφτά στην τσέπη για να είσαι έτοιμος να χρυσοπληρώσεις κανά μπέκ ή καμιά αντλία πετρελαίου...

      2
  • Mousis

    @ sainis , Να προσέχεις φίλε μου , και να κάνεις καποια βασικά πραγματάκια για να μην βρεθείς να πληρώνεις.. Μια χαρά ειναι τα diesel, και όσο περναει ο καιρος γινονται καλητερα. @ ΑutoTriti, Πολύ καλά άρθρο και απλό κυριος για γυναικες... :) (Εχω μια στο μυαλό μου)

      1