Οι θερμοκρασίες πλήτουν την τουρμπίνα!

21.829 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/8/2015

Για να αποτραπεί ζημιά στον υπερσυμπιεστή (turbo) από την απότομη αλλαγή θερμοκρασίας (ζέστη ή κρύο), είτε πρόκειται για κινητήρα βενζίνης είτε diesel, καλό είναι να αφήσετε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί και να τον σβήσετε όταν κρυώσει το turbo. Εάν δεν κάνετε κάτι τέτοιο, μπορεί να προκληθεί ζημιά. Στον παρακάτω πίνακα αναφέρουμε το πότε πρέπει να σβήσετε τον κινητήρα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης που έχουν προηγηθεί.


Συνθήκη οδήγησης -> Χρόνος ρελαντί
Κανονική οδήγηση -> Μη αναγκαίο
Οδήγηση με σταθερή ταχύτητα (περίπου 80 χλμ./ώρα) -> Περίπου 20 δλ.
Οδήγηση με υψηλή ταχύτητα (περίπου 100 χλμ./ώρα) ->  Περίπου 1λεπτό
Οδήγηση σε απότομη ανηφόρα ή οδήγηση με περισσότερο από 100 χλμ./ώρα, οδήγηση πίστας αγώνων κλπ.-> Περίπου 2 λεπτά


 
  • sainis

    Ναι λεφτά στην τσέπη για να είσαι έτοιμος να χρυσοπληρώσεις κανά μπέκ ή καμιά αντλία πετρελαίου...

      2
  • Mousis

    @ sainis , Να προσέχεις φίλε μου , και να κάνεις καποια βασικά πραγματάκια για να μην βρεθείς να πληρώνεις.. Μια χαρά ειναι τα diesel, και όσο περναει ο καιρος γινονται καλητερα. @ ΑutoTriti, Πολύ καλά άρθρο και απλό κυριος για γυναικες... :) (Εχω μια στο μυαλό μου)

      1