.jpg)
Lexus LBX: Το μικρό ιαπωνικό premium SUV στο Test Center του AutoΤρίτη
Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου 2025
Είναι από τα ελάχιστα premium μικρά SUV στην αγορά.
Βγαίνει σε full υβριδικό με 136 άλογα, 4x2 ή 4x4 και καίει λίγο (4,3-4,8 λτ. στην πόλη).
Είναι από τα ελάχιστα premium μικρά SUV στην αγορά.
Βγαίνει σε full υβριδικό με 136 άλογα, 4x2 ή 4x4 και καίει λίγο (4,3-4,8 λτ. στην πόλη).
Η Opel μετά το diesel τελειώνει και τη σκέτη βενζίνη. Μόνο υβριδικό (48V ή Plug-in) και ηλεκτρικό.
Έχει νέα φανάρια με περισσότερα από 50.000 LED φωτάκια, που δεν τυφλώνουν τον απέναντι.
4.600 ευρώ λιγότερα σε τιμολόγια θα δώσεις με το υβριδικό Hyundai Kona (129 PS).
Όμως, 21 παραπάνω άλογα & καλύτερες επιδόσεις έχει το Volkswagen T-Roc.
Τα mild hybrid έχουν ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα που δουλεύει με μπαταρία 12, 24 ή 48 Volt.
Κάποια ήπια υβριδικά πάνε και με ρεύμα (π.χ. Peugeot 2008), όλα όμως κερδίζουν σε κατανάλωση (π.χ. Ford Puma: το νο.1 σε κατανάλωση στο ταξίδι SUV πόλης).
Νέες και άκρως ενδιαφέρουσες προτάσεις σε Μικρά, Μεσαία, Μεγάλα Vans & Pick-Ups.
Συμβατικές, ηλεκτρικές, υβριδικές & υδρογονοκίνητες προτάσεις.
8.000 ευρώ φθηνότερο είναι το Nissan X-Trail σε αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού.
Ισοπαλία στην κατανάλωση, καίνε στην πράξη 7,5 λτ./100 χλμ..
Είναι το φθηνότερο mild hybrid οικογενειακό SUV (22.680 ευρώ) και έχει πλεονέκτημα τη συγκρατημένη κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ.).
Είναι όμως από τα χειρότερα σε χώρους και φρενάρισμα, και υστερεί σε αίσθηση πολυτέλειας.
Έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (6,2 λτ./100 χλμ.) ανάμεσα σε όλα τα μικρομεσαία hybrid των 48 Volt.
Με αυτήν την τεχνολογία των 48V μπορεί να κινείται ηλεκτρικά όταν ξεκινάς ή πατάς λίγο γκάζι.
Φθηνότερο είναι το Citroen C3 (2.720 ευρώ), αλλά χειροκίνητο.
To Yaris είναι υβριδικό και πληρώνει 1.300 ευρώ/χρόνο λιγότερα σε καύσιμα.
Πάει 450 χλμ. στην πόλη το e:Ny1 με μία φόρτιση.
Το πιο οικονομικό C-SUV σε βενζίνη μέσα στην πόλη το HR-V.
Καίει 700 ευρώ λιγότερα το χρόνο από το Corsa 130 ίππων.
Το καλύτερο μικρό βενζίνης στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα.
Είναι το οικογενειακό SUV με τη χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι (5,1 λτ.).
Έχει καλή επιτάχυνση και προσπερνάει σβέλτα σε 170 μέτρα.
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία του (1,43 μέτρα).
Έρχεται με upper-class και φουλ εξοπλισμένη καμπίνα με οθονάρα 21 ιντσών.
Mε 21.490 ευρώ & αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Όταν αφήνεις το γκάζι κυλάει σαν… «σβηστό» με μηδέν κατανάλωση.
Το Lexus είναι 2.600 ευρώ φθηνότερο & έχει καλύτερο εξοπλισμό
Διπλάσια λεφτά το χρόνο σε καύσιμα δίνεις με το Audi (3.500 ευρώ Vs 1.750 ευρώ)
Βγάζει πολλά άλογα (195) και χαμηλή κατανάλωση (4,6 λτ.)
Έχει πολύ καλό 0-100 χλμ./ώρα (με 7,9 δλ.).
«Pολάρει» σβηστό με μηδενική κατανάλωση, μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο.
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από όλα τα μοντέλα της αγοράς (910 λτ.) και χωράει μέχρι 10 βαλίτσες.
«Καίνε» κάτω από 5 λίτρα μέσα στην πόλη, έχουν ίδιες επιδόσεις
Φθηνότερο 1.400 ευρώ είναι το C-HR
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr