- Στις χαμηλές στροφές ή πατώντας τέρμα γκάζι ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας 14 ίππων δίνει extra boost
- Χαρακτηρίζεται «υβριδική» και πλέον μπαίνει ελεύθερα στον «πράσινο» δακτύλιο
- Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, παραμένει το πλεονέκτημα της 7θέσιας διαμόρφωσης
- Με καλύτερο εξοπλισμό, αλλά και 7,7 χιλιάρικα ακριβότερη
Στις χαμηλές στροφές ή πατώντας τέρμα γκάζι ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας 14 ίππων δίνει extra boost
Το πιο σημαντικό στοιχείο της ανανεωμένης Mercedes GLB είναι πως πλέον εφοδιάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt στις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας θα συναντήσουμε την GLB 200, που από τον 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα αποδίδει 163 άλογα (+14 από το υβριδικό boost στις χαμηλές στροφές).
Χαρακτηρίζεται «υβριδική» και πλέον μπαίνει ελεύθερα στον «πράσινο» δακτύλιο
Οι εκπομπές CO2 της ανανεωμένης GLB 200 με το 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα είναι στα 156 γρ./χλμ., έχοντας μειωθεί ελάχιστα από τα 159 γρ./χλμ σε σύγκριση με την προ ανανέωσης GLΒ 200. Ωστόσο, το πολυτελές οικογενειακό SUV της Mercedes χαρακτηρίζεται ως υβριδικό και μπορεί να έχει ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο (σε καθεστώς «μονά-ζυγά» πριν μιας και το όριο ελεύθερης εισόδου για τα νέα αυτοκίνητα είναι τα 145 γρ./χλμ).
Οι σχεδιαστικές αλλαγές στην εμφάνιση δεν «βγάζουν μάτι», ωστόσο τονίζουν το image και την κομψότητα της Mercedes GLΒ.
Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, παραμένει το πλεονέκτημα της 7θέσιας διαμόρφωσης
Περιορισμένης κλίμακας είναι επεμβάσεις στο εξωτερικό design, που αφορούν κυρίως τη μάσκα, τους εμπρός LED προβολείς και τους προφυλακτήρες. Φυσικά η ανανεωμένη GLB διατηρεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της 7θέσιας διάταξης καμπίνας (+1.549 ευρώ), όντας το μόνο luxury μικρομεσαίο SUV με αυτή την επιλογή. Την πρακτικότητα της καμπίνας απογειώνει το πίσω συρόμενο κάθισμα (469 ευρώ), που αναλόγως τη θέση δίνει έμφαση στο πορτ-μπαγκάζ ή στον αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Με καλύτερο εξοπλισμό, αλλά και 7,7 χιλιάρικα ακριβότερη
Πέρα από το στάνταρ πλέον πάνελ των δύο 10,25 ιντσών οθονών, η GLΒ 200 διαθέτει πιο πλούσιο εξοπλισμό με στάνταρ μεταξύ άλλων στοιχεία, όπως προβολείς LED, κάμερα όπισθεν, high beam assist και περισσότερες θύρες USB. Πάντως με τιμή από 52.000 ευρώ, η ανανεωμένη GLB 200 είναι 7.700 ευρώ ακριβότερη από την προηγούμενη.
Στη συνέχεια ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή της ανανεωμένης και πλέον ήπιας υβριδικής Mercedes GLB 200 με τον 1,3 turbo βενζινοκινητήρα των 163 ίππων.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-χώροι & τιμή-εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο οικονομική και με... ελευθέρας στον δακτύλιο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Σταθερότητα, άνεση και αρχοντιά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |