Full αξιολόγηση στο Peugeot 3008: Χώροι, κατανάλωση & μετρήσεις
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία του (1,43 μέτρα)
Έρχεται με upper-class και φουλ εξοπλισμένη καμπίνα με οθονάρα 21 ιντσών
Έχει σούπερ κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο (καίει 5,5 λτ./100 χλμ.)
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία του (1,43 μέτρα)
Το Peugeot 3008 μπαίνει στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη Test Center και συγκεκριμένα στην 48V υβριδική έκδοση με τα 136 άλογα και το εισαγωγικό εξοπλιστικό επίπεδο Allure, η οποία κοστίζει 36.900 ευρώ.
Ένα από τα πρώτα πλεονεκτήματα του 3008 -όπως αποκαλύπτουν τα νούμερα των μετρήσεων- είναι η δυνατότητά του να μεταφέρει με άνεση 5 επιβάτες. Αναλυτικότερα, η καμπίνα του 3008 συνεχίζοντας την παράδοση της προηγούμενης γενιάς διαθέτει το πιο ευρύχωρο πίσω κάθισμα στην κατηγορία με πλάτος 1,43 μ.. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι τρεις ενήλικες με τυπικό ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά θα χωρέσουν άνετα, έχοντας μάλιστα 20 εκ. αέρα μέχρι να ακουμπήσουν τα πόδια τους στο μπροστινό κάθισμα. Παράλληλα, η coupe σχεδίαση της οροφής δεν περιορίζει τον χώρο για το κεφάλι και έτσι πίσω μπορούν να χωρέσουν δύο επιβάτες ύψους έως 1,87 μ..
Έχει upper-class και φουλ εξοπλισμένη καμπίνα με οθονάρα 21 ιντσών
Το Peugeot 3008 εξοπλίζεται σε όλες τις εκδόσεις του με το Panoramic i-Cockpit 21 ιντσών, ένα καμπυλωτό πάνελ που δεσπόζει στο πάνω μέρος του ταμπλό, το οποίο συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του συστήματος infotainment σε μία ενιαία επιφάνεια 21 ιντσών, ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό για καλύτερη εργονομία.
Η εισαγωγική έκδοση Allure είναι παραπάνω από πλήρης σε εξοπλισμό αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, cruise control, σύστημα πλοήγησης, 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος, ambient φωτισμό καμπίνας κ.α..
Συνολικά, το 3008 έχει όμορφο διάκοσμο που συμπληρώνεται ιδανικά από την ποιοτική κατασκευή με προσεκτική επιλογή στιβαρών και ακριβών υλικών, ακόμα και σε διακόπτες ή μπουτόν, με αποτέλεσμα να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από premium μοντέλα. Αυτό αποτυπώνεται στην βαθμολογία για την αίσθηση απτής ποιότητας (σ.σ. το 90% είναι υωηλή βαθμολογιία) καθώς επίσης και στα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, αφού στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα ο θόρυβος είναι 67,8 db, μια τιμή χαμηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Έχει σούπερ κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο (καίει 5,5 λτ./100 χλμ.)
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις, το Peugeot 3008 Hybrid ξεχωρίζει ως το οικογενειακό SUV με τη μεγαλύτερη αυτονομία, αφού μπορεί να κάνει 1.000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.
Στη δοκιμή του μοντέλου, διαπιστώσαμε ότι ο συνδυασμός του υβριδικού κινητήρα των 136 ίππων, του μεγάλου ρεζερβουάρ και της βελτιωμένης αεροδυναμικής του σχεδίασης, το καθιστούν αρκετά αποδοτικό. Χαρακτηριστικό είναι ότι με κατανάλωση 5,5 λίτρα/100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο, μπορεί να καλύψει τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και να επιστρέψει στην Αθήνα χωρίς ανεφοδιασμό. Η κατανάλωσή του είναι ελάχιστα υψηλότερη (+0,4 λτ.) από αυτή της GLA, που βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας μικρομεσαίων οικογενειακών SUV σε ό,τι αφορά την κατανάλωση στο ταξίδι.
Σελίδα 2 | Πόσο μεγάλο είναι και πόσες αποσκευές χωράει το Peugeot 3008 |
Σελίδα 3 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Peugeot 3008 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 4 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Peugeot 3008 |