Νέα ψηφιακή υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος και Οδικής Βοήθειας.
Μία νέα, αναβαθμισμένη εμπειρία στην εξυπηρέτηση των περιστατικών Φροντίδας Ατυχήματος και Οδικής Βοήθειας προσφέρει στους ασφαλισμένους της η Υδρόγειος Ασφαλιστικήμέσω της νέας ψηφιακής υπηρεσίας My Assistance.
Η νέα υπηρεσία, η οποία παρέχεται σε συνεργασία με τηνMapfreAsistencia,προσφέρειστον ασφαλισμένο ουσιαστική διευκόλυνσητη στιγμή του ατυχήματος ή της βλάβης, δίνοντάς του τη δυνατότητα να παρακολουθεί, σε πραγματικό χρόνο, την πορεία στο χάρτηκαι τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης του οχήματος βοήθειας.
Η όλη διαδικασία γίνεται άμεσα και εύκολα μέσω διαδικτυακής εφαρμογής που αποστέλλεται στο κινητό του πελάτη με ένα απλό smsαμέσως μετά την κλήση βοήθειας, χωρίς ανάγκη κάποιας εγκατάστασηςεκ μέρους του και με αυτόματο προσδιορισμό της τοποθεσίας του ακινητοποιημένουοχήματος.
Παράλληλα, στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης στη διαχείριση των περιστατικών, όταν η βοήθεια ολοκληρωθεί, ο πελάτης μπορεί, μέσω της ίδιας εφαρμογής, να αξιολογήσει την συνολική του εμπειρία εξυπηρέτησης.
Με τη νέα υπηρεσία η Υδρόγειος Ασφαλιστική επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται σταθερά δίπλα στους ασφαλισμένους της με σύγχρονες λύσεις που, αξιοποιώντας και τη δύναμη της τεχνολογίας, δημιουργούν προστιθέμενη αξία στην εξυπηρέτηση.