Κάνε το quiz της MINETTA και μάθε τι χαρακτήρας πελάτη είσαι!
- Δεν έχεις χρόνο να περιμένεις σε ουρές για να εξυπηρετηθείς και προτιμάς να τα κάνεις όλα από το κινητό σου;
- Προτιμάς τη προσωπική επικοινωνία από το να ξοδεύεις το χρόνο σου πάνω από μια οθόνη;
- Απογοητεύεσαι από την "κακή" εξυπηρέτηση;
- Είσαι ανεκτικός στα λάθη των άλλων;
Εσύ ξέρεις ποιος χαρακτήρας πελάτη είσαι; Κάνε το quiz ΕΔΩ και μάθε!
H ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική λαμβάνει μέρος για 5η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και θέλει τη γνώμη σου!
Γιατί μια εμπειρία "καλής" ή "κακής" εξυπηρέτησης μπορεί να σου φτιάξει ή και να σου χαλάσει την μέρα.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, είναι ένας θεσμός, υπό την αιγίδα του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, ο οποίος ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ, είναι μια από τις εταιρείες που έλαβαν μέρος από το ξεκίνημα του θεσμού, ο οποίος πλέον συγκεντρώνει δεκάδες συμμετοχές εταιρειών που δίνουν ξεχωριστή σημασία στην εξυπηρέτηση.
Επειδή για τη ΜΙΝΕΤΤΑ η εξυπηρέτησή σου είναι πάντα προτεραιότητα!