Ενθαρρυντικό το ότι, παρά την 10-ετή οικονομική καταπόνηση του μεγαλύτερου μέρους της ελληνικής κοινωνίας, οι άνθρωποι με τους οποίους "μοιραζόμαστε τον δρόμο" καθημερινά, επιλέγουν (σε ποσοστό άνω του 70%) ελαστικά με γνώμονα τα χαρακτηριστικά ασφάλειας που διαθέτουν.
Επιδόσεις που σχετίζονται με:
Καλύτερο φρενάρισμα (ακινητοποίηση σε λιγότερα μέτρα)
Καλύτερη πρόσφυση (σε στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα)
Καλύτερο κράτημα
Θεωρούνται σημαντικές από το 72% των συμμετεχόντων στο συγκεκριμένο e-Gallop του Autotriti.
Σημαντικό (και για όσους ασχολούνται επαγγελματικά με τον κλάδο, είτε δίνουν feedback στα κεντρικά τους που αποφασίζουν για σχεδιασμό ελαστικών ή για “μίγμα” και ποσότητες προϊόντων που θα διαθέσουν στην αγορά, είτε απλά εμπορεύονται ελαστικά) το ότι 18% του κοινού εξετάζουν πριν την αγορά, ως βασικό κριτήριο επιλογής “χαρακτηριστικά οικονομίας” όπως:
Χιλιομετρική απόδοση
Οικονομία καυσίμου
Διάρκεια ζωής
Δεν είναι τυχαίο ότι τα τμήματα έρευνας & ανάπτυξης των εταιρειών που κατασκευάζουν ελαστικά πειραματίζονται και καινοτομούν διαρκώς (ψάχνοντας υλικά και νέες τεχνολογίες που βελτιώνουν τα πιο πάνω "χαρακτηριστικά οικονομίας" των προϊόντων τους!
Τέλος να αναφερθούμε και στο ποσοστό (10%) όσων αποφασίζουν με βασικό κριτήριο επιλογής την τιμή και μόνο.
Η άποψή μας
είναι πως όλοι είναι "ευαίσθητοι" και στην τιμή (γιΆ αυτό και εμείς το AutoΤρίτη ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ως ειδικός τύπου ελαστικών αφιερώνουμε χρόνο & ενέργεια σε ρεπορτάζ αγοράς, Best Buys προτάσεις, Yellow Pages συγκριτικούς καταλόγους χαρακτηριστικών & τιμών).
Το 72% δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις μα αναζητά και την value for money επιλογή μεταξύ προϊόντων που διαθέτουν παρόμοιες επιδόσεις ασφάλειας.
Το υπόλοιπο 28% παρότι προτάσει "οικονομικά χαρακτηριστικά" ως βασικά κριτήρια επιλογής, έχουμε διαπιστώσει στο παρελθόν πως δεν το αφήνει αδιάφορο το να συνδυάσει αυτά τα κριτήρια (όταν βάζει στην shopping list του τα προϊόντα που τα πληρούν) με το ελαστικό που παράλληλα μπορεί να του προσφέρει και π.χ. ένα πιο άμεσο φρενάρισμα στον βρεγμένο δρόμο.