DS 7 Crossback E-Tense & Dunlop Sport Maxx RT2 SUV: Κράτημα & άνεση σε όλες τις συνθήκες
38533 Επισκέψεις στο άρθρο
Το avant-garde DS 7 Crossback Ε-ΤENSE με τα 225 άλογα προσφέρει πολυτέλεια, οικονομία & άνεση. Αυτά τα στοιχεία τονίζονται περαιτέρω, από το ελαστικό Dunlop Sport Maxx RT2 SUV, το οποίο «φορέσαμε» στο high-tech γαλλικό SUV για τη σχετική δοκιμή.
Το πολυτελές DS 7 Crossback συνδυάζει με μαεστρία την κομψότητα με τον avant garde σχεδιασμό αποτελώντας μια πρόταση, που όχι μόνο ξεφεύγει από το βαρετό μοτίβο των οικογενειακών SUV, αλλά και που αφήνει σαφείς υπόνοιες για το high-tech τεχνολογικό υπόβαθρο.
Τo plug-in υβριδικό DS 7 Crossback E-TENSE στη δικίνητη έκδοσή του αποδίδει 225 άλογα. Στη δοκιμή μας φορούσε τα ειδικά σχεδιασμένα για SUV οχήματα ελαστικά Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV.
Το τελευταίο, διαθέτει υβριδικό σύστημα με πρίζα (plug-in hybrid), αλλά και δεκάδες συστήματα ασφαλείας και άνεσης. To μοντέλο της δοκιμής είναι το «βασικό» με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και 225 ίππους από το συνδυασμό του 1,6 PureTech turbo βενζινοκνητήρα των 180 ίππων και του ηλεκτροκινητήρα των 110 ίππων, που είναι τοποθετημένος κατ' ευθείαν στο αυτόματο κιβώτιο των οκτώ ταχυτήτων.
Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές, ενώ η σύνθεση διπλού πυριτίου, που διαθέτει η γόμα του Dunlop SPORTMAXX RT2 SUV εξασφαλίζει άριστη ελκτική πρόσφυση. Έτσι βελτιώνεται η απόδοση της επιτάχυνσης (καταφέραμε 8,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα όταν η εργοστασιακή τιμή είναι 8,9 δλ.), αλλά και μειώνεται η φθορά.
Παράλληλα, η μέση κατανάλωση σε όλη τη δοκιμή κυμάνθηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ.. Με φουλ μπαταρία μπορείς να κάνεις γύρω στα 55 χλμ. με… μηδέν λτ./100 χλμ. ή άντε αν ξυπνήσεις και το μοτέρ μέσα στην πόλη να δεις 1,5 λτ./100 χλμ..
Αυθεντική πολυτέλεια και αρχοντική ευρυχωρία
Όπως σε όλα τα DS 7 Crossback, έτσι και στο «μικρό» E-TENSE συναντάς ένα πολύ ξεχωριστό ντιζάιν, μεγάλες οθόνες, πολυτέλεια, εξαιρετικό φινίρισμα, διάφορες μεταλλικές επενδύσεις αλλά και μια ιδιότυπη εργονομία.
Χωροταξικά, τα πράγματα είναι άνετα με «άπλα» τόσο για τα πόδια, όσο για τους ώμους και για τα κεφάλια. Μεγάλος (555 λτ.) και με κανονικό σχήμα είναι ο χώρος αποσκευών, που διαθέτει χώρο για τα δύο καλώδια φόρτισης: Ένα για φόρτιση σε τυπική πρίζα και ένα για Wallbox 7,4kW, που φορτίζει από 0 έως 100% σε μόλις 1 ώρα 45 λεπτά.
Έμφαση στην άνεση
Χωρίς αμφιβολία το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του DS 7 Crossback Ε-ΤΕNSE είναι η ποιότητα της κύλισης και η ησυχία στην καμπίνα των επιβατών. Αυτά τα χαρακτηριστικά τονίστηκαν με τα διαστάσεων 235/50 R19 ελαστικά Dunlop SPORTMAXX RT2 SUV, που «φορέσαμε» στο μοντέλο της δοκιμής.
Άξιο μνείας και το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ομαλό και γρήγορο στις εναλλαγές σχέσεων. Όλα είναι προσανατολισμένα στην άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν μπορείς να κινηθείς γρήγορα αν το ζητήσεις. Μάλιστα, η ισορροπημένη κατανομή της πίεσης στο πέλμα του ελαστικού Dunlop SPORTMAXX RT2 SUV, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για SUV, διατηρεί συνεχή επαφή με το οδόστρωμα, ακόμα και κατά την κίνηση με αυξημένες ταχύτητες. Έτσι εξασφαλίζεται ακριβής χειρισμός, άριστη κατευθυντικότητα και ομοιόμορφη φθορά.
Σε κάθε περίπτωση, το δικίνητο DS 7 Crossback Ε-ΤΕNSE έχει τον τρόπο να σε κερδίζει με την αποτελεσματικότητά του. Σε αυτή συμβάλει και η εξελιγμένη γόμα πέλματος της Dunlop με «ρητίνη πρόσφυσης», που βελτιώνει το κράτημα, αυξάνοντας την τριβή ανάμεσα στο ελαστικό και το οδόστρωμα, είτε το τελευταίο είναι στεγνό, είτε βρεγμένο.
Το DS 7 Crossback E-TENSE των 225 ίππων ακόμα και όταν πιεστεί διακρίνεται για την ψυχραιμία του σε όλες τις συνθήκες, καθώς και με τον διακριτικό τρόπο που επεμβαίνει το ESP. Και εδώ το ελαστικό παίζει το ρόλο του, αφού η δυναμική σταθερότητα τακουνιών στο μοτίβο πέλματος χάρη στις σχήματος V αυλακώσεις μεγάλης γωνίας επιτρέπει τη διατήρηση του ελέγχου, ακόμα και όταν μιλάμε για ένα plug-in SUV σαν το DS 7 Crossback Ε-ΤENSE, που είναι λόγω μπαταριών, αρκετά βαρύ.