Εσύ αλλάζεις 2 ή 4 ελαστικά;
37085 Επισκέψεις στο άρθρο
Πολλοί θα σπεύσουν να πουν πως τα λάστιχα πρέπει να αλλάζουν τέσσερα μαζί. Άλλοι θα πουν κάποιοι βάζοντας και τη ρεζέρβα στο παιχνίδι. Ποιο είναι όμως το σωστό;
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
-Τα λάστιχα που δίνουν την κίνηση φθείρονται περισσότερο-Αλλάζοντας και τα 4, πετάς λάστιχα με πολύ «ψωμί»
-Αν αλλάζεις 2, τα καινούρια τα βάζεις εκεί που δίνεται η κίνηση
Εσύ τι επιλέγεις; Αλλάζεις ζευγάρι ή τετράδα;
-Αν αλλάζεις 2, τα καινούρια τα βάζεις εκεί που δίνεται η κίνηση
Εσύ τι επιλέγεις; Αλλάζεις ζευγάρι ή τετράδα;
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα εμπρός λάστιχα που μεταδίδουν την κίνηση και στρίβουν, αφήνουν περισσότερη γόμμα στο δρόμο και έτσι φθείρονται πιο γρήγορα από τα πίσω που γενικά ακολουθούν και πιέζονται μόνο σε γρήγορες στροφές. Μιλάμε πάντα για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων που είναι προσθιοκίνητα.
Αυτό σημαίνει πως αν αλλάξεις και τα πίσω όταν αλλάξεις τα εμπρός, πιθανώς να πετάς λάστιχα με πολύ «ψωμί» πάνω τους. Ιδανικά θα ήθελες να κρατήσεις τα πίσω και να αγοράσεις μόνο ένα νέο ζευγάρι. Οπότε έχεις το εξής δίλημμα: Που θα βάλεις τα καινούργια; Εμπρός ή πίσω;
Σε πρώτη ανάγνωση, και η κλασσική συμβουλή είναι τα νέα, φρέσκα λάστιχα να μπουν εμπρός. Στο κάτω κάτω είναι ο άξονας που κάνει όλη τη δουλειά και άρα θες την καλύτερη δυνατή πρόσφυση. Με τα φρέσκα λάστιχα εμπρός μειώνεις την περίπτωση γλιστρήματος του εμπρός άξονα, της υποστροφής δηλαδή όπου εσύ στρίβεις το τιμόνι και το αμάξι πάει ευθεία, όπως όταν έχει πάγο.
Όμως η υποστροφή διορθώνεται εύκολα. Αν το αμάξι βγάλει μούτρα, αφήνεις το γκάζι και τα μαζεύει. Και αυτή η αντίδραση είναι η πιο απλή και πιο αναμενόμενη. Ακόμη και ο πιο άπειρος οδηγός, όταν δει κάτι να πηγαίνει στραβά (ή ίσια ενώ θέλει να στρίψει σε αυτή την περίπτωση) αφήνει το γκάζι.
Τα πίσω θα υστερούν σε πρόσφυση
Αν όμως τα φρέσκα λάστιχα πάνε εμπρός, τότε τα πίσω υστερούν σε πρόσφυση. Οπότε το πρόβλημα αντιστρέφεται. Η πιθανότερη συμπεριφορά δεν είναι το αμάξι να βγάλει μούτρα, αλλά να βάλει τη μούρη στη στροφή και να αφήσει την ουρά να γυρίσει. Η υπερστροφή θέλει ανάποδο τιμόνι και γκάζι για να διορθωθεί. Κάτι που ακόμη και έμπειροι οδηγοί θα βρουν δύσκολο να κάνουν, πόσο μάλλον οι άπειροι.
Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιοι προτείνουν τα νέα λάστιχα να μπαίνουν στον πίσω άξονα ώστε αν γλιστρήσει κάτι , να είναι το εμπρός μέρος που διορθώνεται απλά και μόνο αφήνοντας αντανακλαστικά το γκάζι. Στο κάτω κάτω, τα παλιά δεν θα είναι τόσο φθαρμένα για να μην έχει πρόσφυση ο εμπρός άξονας, ενώ ο πίσω, που είναι και ελαφρύτερος, κινδυνεύει παραπάνω.
προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr
Eλαστικά αυτοκινήτου , Τιμές ελαστικών, Δόσεις , Premium Eλαστικά, Quality Ελαστικά, Discount Ελαστικά, Εμπορίες ελαστικών Αττικής, Bridgestone, Pirelli, Michelin, Hankook, Continental, Goodyear, Dunlop, Toyo, Yokohama, Cooper, General, Tire, Vredestein, Fulda, Falken, BFGoodrich, Lassa, Tristar, Insa, Turbo, Rotalla, Torque, Nankang, Imperial, Maxxis, Achilles, Aeolus, Alliance, Annaite, Antares, Aoteli, Aplus, Apollo, Aptany, Arivo, Atlas, Atturo, Austone, Autogreen, Autogrip, Avon, Barkley, Barum, Berlin , Tires, BFGoodrich, BKT, Blacklion, Blackstar, Bridgestone, Camac, Ceat, Centara, Chengshan, Coker, Comforser, Compasal, Compass, Continental, Cooper, CST, Dayton, Debica, Deli, Tire, Delinte, Diamond, Back, Diplomat, Double, Coin, Doublestar, Dunlop, Duraturn, Duro, EP, tyres, ESA, Tecar, Eurotyre, Event, Evergreen, Falken, Federal, Fedima, Firemax, Firestone, Fortuna, Fortune, Fulda, Fullrun, General, Tire, Gislaved, Giti, Goalstar, Goform, Goodride, Goodyear, Gremax, Grenlander, Gripmax, GT-Radial, Habilead, Haida, Hankook, Headway, Heidenau, Hifly, Hilo, Horizon, Imperial, Infinity, Insa, Turbo, Interstate, Journey, Tyre, Joyroad, Kama, Kapsen, Kelly, Kenda, Khefren, Kinforest, King, Meiler, Kings, Tire, Kingstar, Kleber, Kormoran, Kumho, Landsail, Lanvigator, Lassa, Laufenn, Leao, Lexani, Linglong, Mabor, Marshal, Mastersteel, Matador, Maxtrek, Maxxis, Mazzini, Meteor, Michelin, Milestone, Minerva, Mirage, Momo, Nankang, Neolin, Nexen, Nitto, Nokian, Nordexx, Nortenha, Novex, Onyx, Orium, Ovation, Pace, Paxaro, Petlas, Pirelli, Pneumant, Powertrac, Premiorri, Presa, Prestivo, Radar, Retro, Riken, Roadcruza, Roadhog, Roadmarch, Roadstone, Rockstone, Rosava, Rotalla, Routeway, Rovelo, Royalblack, Saetta, Sailun, Sava, Sebring, Security, Seiberling, Semperit, Silverstone, Sonar, Speedways, Sportiva, Star, Performer, Starco, Starfire, Starmaxx, Sumitomo, Sunfull, Sunitrac, Sunny, Sunwide, Superia, Syron, T-Tyre, Taurus, Tecnica, Three-A, Tigar, Toledo, Tomket, Torque, Tourador, Toyo, Tracmax, Trazano, TRI-ACE, Triangle, Tristar, Tyfoon, Unigrip, Uniroyal, VEE-Rubber, Viatti, Viking, Vitour, Voyager, Vredestein, Wanda, Wanli, Westlake, Windforce, Winrun, Yokohama, Zeetex, Zeta, Αναρτήσεις, Ζυγοστάθμιση, Ευθυγράμμιση, Ζάντες, Θερινά ελαστικά, All season ελαστικά, Suv ελαστικά, 4Χ4 ελαστικά, Runflat ελαστικά, Χειμερινά ελαστικά, 4 εποχών ελαστικά,195/50/15, 225/45/17, 195/55/16, 205/55/16.