Εγγυήσεις Ελαστικών: Πώς Χτίζετε Εμπιστοσύνη και Διασφαλίζετε την Ικανοποίηση των Πελατών
Νέα από τις Βιομηχανίες Ελαστικών: Συνεργασίες και Επιτυχίες
Γιατί οι μεγάλες μάρκες ελαστικών πάνε στις μεγαλύτερες διαστάσεις;
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
Η Goodyear εντάχθηκε στο PURE ETCR ως ιδρυτικός εταίρος όταν το πρωτάθλημα ξεκίνησε στις αρχές του 2020. Έκτοτε, ο κατασκευαστής ελαστικών συνεργάστηκε άμεσα με τον διοργανωτή Eurosport Events και τις ομάδες για την προετοιμασία της εναρκτήριας σεζόν φέτος. Η καινοτόμος διοργάνωση, με σύντομες, έντονες "μάχες" στη θέση των παραδοσιακών αγώνων, έχει ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον των οπαδών σε όλο τον κόσμο.
Με τον εναρκτήριο γύρο του Σαββατοκύριακου στη Vallelunga ξεκινά η σεζόν 2021, η οποία στη συνέχεια θα επισκεφθεί τις κορυφαίες πίστες MotorLand Aragón και Hungaroring, μια πίστα δρόμου στην Κοπεγχάγη και θα ολοκληρωθεί στη Νότια Κορέα στο Inje Speedium. Η λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει ειδικά κατασκευασμένα ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα από την CUPRA και τη Hyundai, καθώς και το αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί βασιζόμενο στην Alfa Romeo Giulia από τον Ιταλό Romeo Ferraris.
Στην Vallelunga θα αγωνιστούν ειδικά κατασκευασμένα ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα από την CUPRA και τη Hyundai, καθώς και το αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί βασιζόμενο στην Alfa Romeo Giulia από τον Ιταλό Romeo Ferraris.
Μοναδικά αυτοκίνητα για μια μοναδική σειρά αγώνων
Τα εντυπωσιακά στοιχεία για το PURE ETCR μιλούν από μόνα τους. Τα 100% ηλεκτροκίνητα πισωκίνητα αυτοκίνητα δεν είναι μόνο επαναστατικά ως προς το σύστημα κίνησής τους, αλλά και τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα αγώνων touring που αγωνίζονται σήμερα. Καθένα παράγει 500 kW (670 hp) από ένα κοινό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που είναι τοποθετημένο σε αμαξώματα ειδικών προδιαγραφών.
Το αποτέλεσμα είναι γρήγορος ρυθμός, άμεση ροπή, και αγωνιστικός χαρακτήρας. Κάθε αγώνας θα έχει μέγιστο μήκος 25 χιλιομέτρων, με τους οδηγούς να παρατάσσονται πίσω από τις πύλες εκκίνησης στην πίστα. Στη συνέχεια θα αγωνιστούν σε μικρές διαδρομές σε μια σειρά από γύρους μονομαχιών για να στεφθεί ο βασιλιάς ή η βασίλισσα του Σαββατοκύριακου μετά τον μεγάλο τελικό.
Για αυτό το καινοτόμο πρωτάθλημα, η Goodyear παρέχει σε κάθε αυτοκίνητο μια ενιαία έκδοση του αγωνιστικού ελαστικού Goodyear Eagle F1 SuperSport ETCR για χρήση τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό οδόστρωμα. Η παραγωγή μιας μοναδικής σύνθεσης μείγματος ελαστικών βοηθά το PURE ETCR να επιτύχει τον στόχο του για ελαχιστοποίηση του κόστους μεταφοράς, καθώς η Goodyear μεταφέρει λιγότερα ελαστικά σε κάθε αγώνα.Ο Sebastian Trinks, Event Leader της Goodyear για το PURE ETCR και το WTCR - FIA World Touring Car Cup, εξηγεί. "Έχουμε την τύχη να απολαμβάνουμε μια ισχυρή σχέση με την Eurosport Events μέσω των συνεργασιών μας στο PURE ETCR και το WTCR. Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, παράγουμε μόνο μία συγκεκριμένη κατηγορία ελαστικών, οπότε αυτό σημαίνει ότι παράγουμε και μεταφέρουμε λιγότερα ελαστικά. Είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε μέρος αυτού του ηλεκτρικού ταξιδιού και ενός τόσο καινοτόμου τρόπου για να δείξουμε τις δυνατότητες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους αυξάνεται καθημερινά και η Goodyear παράγει τα κατάλληλα ελαστικά για αυτές τις απαιτήσεις".
Ο Trinks, ενόψει της Vallelunga, μιας πίστας που είναι πλέον πολύ οικεία τόσο στις ομάδες όσο και στην Goodyear, αναφέρει. "Οι ομάδες έχουν κάνει πολλές δοκιμές στη Vallelunga τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων από τις πρόσφατες δοκιμές ανάπτυξης. Γνωρίζουν πολύ καλά την πίστα και τη διάταξη.
"Για το αγωνιστικό ελαστικό Goodyear Eagle F1 SuperSport ETCR, είχαμε πολλά θετικά σχόλια, ειδικά από έμπειρους οδηγούς. Ανυπομονούμε πραγματικά για τον πρώτο αγώνα στη Vallelunga και τους υπόλοιπους αγώνες τους επόμενους μήνες. Οι κοινοί αγώνες με το WTCR, όπου η Goodyear είναι επίσης ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών, θα είναι ιδιαίτερα ξεχωριστοί, όπως και η πίστα δρόμου της Κοπεγχάγης".H διαδικασία σχεδιασμού του ελαστικού για το Pure ETCR
Ο Bernd Seehafer, Technical Project Manager της Goodyear, εξηγεί τη διαδικασία δημιουργίας ενός ελαστικού ειδικής κατασκευής σε σύντομο χρονικό διάστημα: "Τα τεχνικά φυλλάδια του WSC αποτέλεσαν το σημείο εκκίνησης. Μπορούσαμε ήδη να δούμε ότι τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά, καθώς είναι βαρύτερα, περίπου 1700 kg, και έχουν μεγαλύτερη ροπή από ένα βενζινοκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Από αυτή την άποψη, ήταν σαφές ότι έπρεπε να σχεδιάσουμε ένα ελαστικό που θα μπορούσε να αγωνιστεί τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό οδόστρωμα, οπότε κοιτάξαμε στο χαρτοφυλάκιο ελαστικών δρόμου της Goodyear και διαπιστώσαμε ότι το πρόσφατα λανσαρισμένο ελαστικό Eagle F1 SuperSport θα αποτελούσε μια ισχυρή βάση για το ελαστικό μας PURE ETCR."Το πέλμα είναι παρόμοιο με το ελαστικό Eagle F1 SuperSport, όμως πολλές λεπτομέρειες έχουν προσαρμοστεί για να ανταποκρίνονται στις συνθήκες του Pure ETCR. Το ίδιο ισχύει και για τα υλικά που χρησιμοποιούνται και για τα χαρακτηριστικά του ελαστικού. Η σύνθεση του μείγματος περιλαμβάνει χαρακτηριστικά και ιδιότητες του ελαστικού τόσο για στεγνό όσο και για βρεγμένο οδόστρωμα, τροποποιημένο σύμφωνα με τις ανάγκες του ETCR.
"Το δύσκολο ήταν να αναπτύξουμε ένα μείγμα που να έχει δυνατότητες για βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα. Συνήθως έχεις ένα ελαστικό για στεγνό και ένα για βρεγμένο. Πρέπει να ληφθούν υπόψη όλα τα χαρακτηριστικά του ελαστικού, είτε πρόκειται για το υλικό, το μείγμα, το σχέδιο ή τη γενική απόδοση. Αυτό ακούγεται εύκολο. Ωστόσο, ένα αγωνιστικό ελαστικό που μπορεί να κάνει τα πάντα δεν είναι τόσο συνηθισμένο. Έπρεπε να συνδέσουμε ορισμένα ευρήματα του παρελθόντος, αλλά μέχρι στιγμής το ελαστικό πετυχαίνει τους στόχους μας στο στεγνό και εξακολουθεί να έχει δυνατότητες στο βρεγμένο.Το ελαστικό έχει την ίδια βασική αρχή με το αντίστοιχο που απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικά διαφορετικά και ισχυρότερα επίπεδα ακαμψίας συνολικά σε σχέση με το "βασικό" ελαστικό δρόμου, ώστε να διασφαλίζεται η καλή οδηγική συμπεριφορά στις πίστες με τα βαρύτερα αυτοκίνητα PURE ETCR".
Τα 100% ηλεκτροκίνητα πισωκίνητα αυτοκίνητα δεν είναι μόνο επαναστατικά ως προς το σύστημα κίνησής τους, αλλά και τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα αγώνων touring που αγωνίζονται σήμερα.
Φιλοσοφία: ελαστικά από τον δρόμο στην πίστα, και το αντίστροφο
Η σύνδεση μεταξύ δρόμου και πίστας και το αντίστροφο είναι θεμελιώδους σημασίας για τη φιλοσοφία του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Goodyear και ένας βασικός παράγοντας που η Goodyear είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών σε πρωταθλήματα όπως το FIA World Endurance Championship, WTCR - FIA World Touring Car Cup και NASCAR. Η προστιθέμενη αξία του PURE ETCR είναι, ότι εκτός του ότι μοιράζεται με τη Goodyear μια κοινή φιλοσοφία όσον αφορά τη βιωσιμότητα, θέτοντας τα ελαστικά των ηλεκτρικών οχημάτων σε δοκιμασία έντονων συνθηκών σε αγώνες, η Goodyear μπορεί να επιταχύνει τη γνώση της και να ενσωματώσει τα συμπεράσματα στη γκάμα των ελαστικών της για το δρόμο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr