Peugeot 3008 με Goodyear & top επιδόσεις διαρκείας
11535 Επισκέψεις στο άρθρο
Βελτιώσεις στην εμφάνιση και στην τεχνολογία ενίσχυσαν τόσο τον premium προσανατολισμό του Peugeot 3008, όσο και το δυναμισμό του γαλλικού SUV, το οποίο έγινε και το μοντέλο αναφοράς για τη δοκιμή του νέου θερινού ελαστικού Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
Το ανανεωμένο Peugeot 3008 «φόρεσε» το νέο σχεδιαστικό προφίλ της γαλλικής φίρμας, το οποίο είναι εμφανές κυρίως στο μπροστινό μέρος, ενώ ενίσχυσε τον premium χαρακτήρα του με αναβαθμισμένες τεχνολογίες, μεγαλύτερη (10 ιντσών) οθόνη στην υπερποιοτική και εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα, αλλά και ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά. Μάλιστα αυτά τονίστηκαν ακόμα περισσότερο από το νέο θερινό ελαστικό Goodyear EfficientGrip 2 SUV, που «φορέσαμε» στο βενζινοκίνητο 3008 των 130 ίππων (από τα 24.900 ευρώ για την χειροκίνητη έκδοση) για μια διπλή δοκιμή.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάντα ικανός ο 1,2 PureTech,
Κάτω από το μεγάλο καπό του Peugeot 3008 συναντούμε τον γνωστό τρικύλινδρο turbo 1,2 PureTech, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής. Στην περίπτωσή μας συνδυάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8 διαμορφώνοντας έναν συνδυασμό που είναι και ικανός σε απόδοση και επιδόσεις, ενώ αξιοσημείωτη είναι η ελκτική πρόσφυση από τα ελαστικά Goodyear EfficientGrip 2 SUV. Ο κινητήρας είναι ελαστικός από χαμηλά και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου του, ενώ η κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 8,0 λτ./100 χλμ..
Στο δρόμο το ανανεωμένο Peugeot 3008 συνεχίζει να ξεχωρίζει μέσω της ισορροπημένης του εικόνας ως προς την άνεση και την αποτελεσματικότητά του. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ παράλληλα διατηρεί υπό τον απόλυτο έλεγχό της το αμάξωμα χωρίς να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις ή αποσταθεροποίηση. Αυτό σημαίνει πως σε έναν στριφτερό δρόμο και πάλι το 3008 θα μπορέσει να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια, γεμίζοντας τον οδηγό του με την αίσθηση που λαμβάνει, ενώ σε αυτές τις συνθήκες ικανοποιούν απόλυτα και τα φρένα, που έδειξαν να έχουν για αρωγό το νέο ελαστικό της Goodyear EfficientGrip 2 SUV, χάρη στη Dry Braking Technology. Αυτή προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα και σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες λωρίδες από καουτσούκ στο κέντρο του πέλματος μειώνει το φρενάρισμα στο στεγνό. Και δεν είναι μόνο αυτό. Χάρη στην Wet Braking Technology, με την οποία ο αυξημένος αριθμός μεγαλύτερων άκρων πρόσφυσης συνδυάζεται με μικρότερη ακαμψία του μείγματος, βελτιώνεται η απομάκρυνση του νερού από το ελαστικό με αποτέλεσμα το καλύτερο φρενάρισμα και στο βρεγμένο.
Ακόμα πιο αξιοθαύμαστο είναι πως η κορυφαία πρόσφυση και το φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο συνοδεύονται από βελτιωμένη κατά 25% χιλιομετρική απόδοση σε σχέση με το EfficientGrip SUV, χάρη στην τεχνολογία «Μileage Plus». Αυτή προσφέρει υψηλή ελαστικότητα και ευελιξία πέλματος, με αποτέλεσμα λιγότερες ρωγμές στην επιφάνεια του ελαστικού σε τραχύ οδόστρωμα και μάλιστα σε ένα μεγάλο εύρος θερμοκρασιών.
Η γνώμη μας Η ανανέωση στο Peugeot 3008 του έδωσε πόντους τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε premium χαρακτήρα. Το γαλλικό SUV δείχνει -και είναι- πιο εκλεπτυσμένο, βελτιωμένο και ραφιναρισμένο στα σημεία, ενώ τα δυναμικά του χαρακτηριστικά έδειξαν ακόμα καλύτερα με τη χρήση του ελαστικού Goodyear EfficientGrip 2 SUV.