Η Falken ετοιμάζεται να εντυπωσιάσει ενόψει χειμώνα φέρνοντας στην αγορά τα δύο καινούρια, νέας γενιάς ελαστικά τα EUROWINTER HS02 και EUROWINTER HS02 Pro, τα οποία ξεχωρίζουν για τα καινοτόμα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.
Η οδήγηση τον χειμώνα κρύβει προκλήσεις και κινδύνους, γι’ αυτό αν κινείστε σε δρόμους με χιόνι και πάγο θα πρέπει να εξοπλίσετε το αυτοκίνητο σας με τα κατάλληλα ελαστικά που εξασφαλίζουν καλή πρόσφυση και αξιόπιστο φρενάρισμα.
Η Falken θέλει να ξεχωρίσει και σε αυτή την κατηγορία παρουσιάζοντας δύο νέα, τελευταίας γενιάς χειμερινά ελαστικά, τα EUROWINTER HS02 και EUROWINTER HS02 Pro, τα οποία έρχονται σε πολλές διαστάσεις και ξεχωρίζουν για τον καινοτόμο σχεδιασμό τους και τις αξιοσημείωτες επιδόσεις τους.
Πέλματα για αξιόπιστο κράτημα και φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο
Αρχικά, το νέο Falken EUROWINTER HS02, το οποίο θα το βρείτε σε 76 μεγέθη για ζάντες με διάμετρο από 14 έως 19 ίντσες, διαθέτει συμμετρικό πέλμα σχήματος V. Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει την άμεση απομάκρυνση του νερού, μειώνοντας τον κίνδυνο της υδρολίσθησης. Μάλιστα, στο μέγεθος 205/55 R 16, το πέλμα μπορεί να μετατοπίσει 78 λίτρα νερού ανά δευτερόλεπτο.
Από την πλευρά του, το HS02 Pro, σχεδιασμένο για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και SUV, διατίθεται σε 87 μεγέθη για ζάντες με διάμετρο από 16 έως 21 ίντσες και διατομές 35 έως 70 τοις εκατό στις κατηγορίες ταχύτητας H, V και W (έως 210, 240 και 270 km/h). Το πέλμα του έχει ασύμμετρη σχεδίαση που προσφέρει ισορροπημένη απόδοση σε όλες τις χειμερινές συνθήκες. Οι μηχανικοί ανάπτυξης της Falken σχεδίασαν με τέτοιο τρόπο την εσωτερική πλευρά του πέλματος, ώστε να προσφέρει ασφαλή οδήγηση σε χιόνι και λασπόνερο, ενώ η εξωτερική πλευρά είναι ειδικά κατασκευασμένη για να προσφέρει εξαιρετική απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο. Το δύο σε ένα λοιπόν που προσφέρει το συγκεκριμένο πέλμα συνδυάζει την σπορ οδήγηση με την απόλυτη ασφάλεια κάτω από δύσκολες συνθήκες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ασφάλειας του εν λόγω ελαστικού είναι ότι σε δοκιμή του σε μέγεθος 245/45 R 18 πέτυχε αποστράγγιση νερού στα 101 λίτρα ανά δευτερόλεπτο.
«Χορεύοντας» στο χιόνι
Ίσως το πιο σημαντικό ζητούμενο σε ένα χειμερινό ελαστικό είναι η πρόσφυση στο χιόνι. Στα Falken EUROWINTER HS02 και HS02 Pro, οι ειδικά διαμορφωμένες νευρώσεις Miura-Ori 3D εγγυώνται αξιόπιστη πρόσφυση, καθώς και ασφαλές – αξιόπιστο φρενάρισμα σε πολύ μικρή απόσταση. Αυτές οι εσοχές, τοποθετημένες σε στρατηγικά σημεία του πέλματος στο HS02, παρέχουν ιδιαίτερα αυξημένη πρόσφυση στο χιόνι. Επιπλέον, οι 3D άκρες αυξάνουν τη συλλογή χιονιού στο πέλμα βελτιώνοντας την πρόσφυση. Το Falken EUROWINTER HS02 έχει επίσης υβριδικό σχέδιο νευρώσεων, οι οποίες συνδέονται με τις 3D νευρώσεις στην περιοχή των ώμων. Χάρη σε αυτό τον ειδικό σχεδιασμό, οι μηχανικοί της Falken μπόρεσαν να αυξήσουν την ακαμψία του ώμου, η οποία προσφέρει ακρίβεια στον χειρισμό.
Το πέλμα στο HS02 Pro λειτουργεί κάπως διαφορετικά, στοχεύοντας όμως στα ίδια πλεονεκτήματα. Είναι σχεδιασμένο σε σχήμα ζιγκ-ζαγκ, με δύο περιφερειακές αυλακώσεις που δημιουργούν πρόσθετες άκρες, οι οποίες εξασφαλίζουν αξιόπιστη πρόσφυση στο χιόνι, βελτιώνουν το φρενάρισμα και επιτρέπουν ακριβή χειρισμό. Επιπλέον, στην εσωτερική πλευρά του πέλματος υπάρχουν αυλακώσεις, διατεταγμένες σε μια διαμόρφωση προς τα κάτω, ώστε να ενισχύουν την καλή πρόσφυση και χειρισμό στο χιόνι και βοηθούν στην αξιόπιστη απομάκρυνση του.
Νανοτεχνολογία για οικονομία και μεγάλη διάρκεια ζωής
Η καινοτόμα σχεδίαση του πέλματος σε συνδυασμό με την τεχνολογία 4D nano design της Falken, με την οποία είναι κατασκευασμένη η γόμα των δύο αυτών ελαστικών, προσφέρουν σαφώς καλή πρόσφυση στο βρεγμένο, αλλά και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου όπως επίσης και μεγάλη αντοχή στη φθορά.
Η χαμηλή αντίσταση κύλισης επιτυγχάνεται και από το μικρό βάρος των δύο εν λόγω ελαστικών, το οποίο είναι έως και εννέα τοις εκατό (HS02) και έως και 14 τοις εκατό (HS02 Pro) χαμηλότερο σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα.
Βαθμολογίες στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ελαστικών
Τα EUROWINTER HS02 και EUROWINTER HS02 Pro διαθέτουν προσωρινή ταξινόμηση στις τιμές της ευρωπαϊκής ετικέτας ελαστικών, έχοντας βαθμολογηθεί με «C» έως «D» για την κατανάλωση καυσίμου, «B» για πρόσφυση στο βρεγμένο και «A» έως «B», που αντιστοιχούν σε 67 έως 71 dB, για εκπομπές θορύβου.