H Autovision εκπροσωπεί το μεγαλύτερο πανελλαδικά δίκτυο ιδιωτικών ΚΤΕΟ με 52 σημεία σε όλη την Ελλάδα.
Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ της Autovision ελέγχονται όλες οι κατηγορίες οχημάτων από ελαφρά οχήματα μεικτού βάρους έως 3,5τονων, δίκυκλα αλλά και βαρέα οχήματα άνω των 3,5τ. Επίσης διενεργούνται ειδικοί τεχνικοί έλεγχοι όλων των κατηγοριών.
Το Auto Τρίτη μίλησε με τον κ. Καραφέρη Βασίλη, Πρόεδρο & Δ.Σ της AUTOVISION SAKAR A.E., ο οποίος μας εξήγησε γιατί το δίκτυο της εταιρίας είναι το κορυφαίο στην Ελλάδα και γιατί σήμερα εκατομμύρια οδηγοί, της έχουν δώσει «ψήφο εμπιστοσύνης».
Σύγχρονος εξοπλισμός που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις του τεχνικού ελέγχου
Η AUTOVISION εξασφαλίζει την ενιαία εφαρμογή των κανόνων τεχνικού ελέγχου από όλα τα ΚΤΕΟ του Δικτύου της, παρέχοντας συνεχή ενημέρωση και οδηγίες για την ορθή εφαρμογή της, αλλά ταυτόχρονα και εποπτεύοντας με διαρκείς επιθεωρήσεις τακτικές και έκτακτες την υλοποίηση των ανωτέρω στα ΚΤΕΟ του Δικτύου AUTOVISION.
Αξίζει να σημειωθεί ότι προς αυτή την κατεύθυνση συντρέχει τόσο η επιλογή του μηχανολογικού εξοπλισμού που χρησιμοποιούν τα ΚΤΕΟ AUTOVISION, ο οποίος προσαρμόζεται και αναβαθμίζεται διαρκώς προκειμένου να ανταποκρίνεται συνέχεια στις νεες απαιτήσεις τόσο της τεχνολογίας όσο και της νομοθεσίας, αλλά και το μηχανογραφικό υπόβαθρο λειτουργίας των ΚΤΕΟ και επικοινωνίας με το Υπουργείο Μεταφορών.
Οι στόχοι για το 2019
Μέσα στο 2019 αναμένεται η έκδοση της νέας υπουργικής απόφασης που αφορά το νέο τρόπο, τα σημεία και την αξιολόγηση των ευρημάτων του τεχνικού ελέγχου οχημάτων σύμφωνα με την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή οδηγία. Η νέα Υπουργική απόφαση θα επιφέρει αρκετές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο διεξάγεται ο τεχνικός έλεγχος μέχρι σήμερα.
Το στοίχημα για την AUTOVISION και είμαστε απόλυτα προετοιμασμένοι για αυτό, είναι να εφαρμόσουμε τους νέους κανόνες τεχνικού ελέγχου με συνέπεια, αξιοπιστία, σεβασμό στον πολίτη και στην ανάγκη για την καλύτερη εξυπηρέτησή του αλλά με κύριο γνώμονα την προαγωγή της οδικής ασφαλείας και την τήρηση του κανονιστικού πλαισίου του τεχνικού ελέγχου οχημάτων. Με τη νέα υπουργική απόφαση θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των επικίνδυνων ελλείψεων κατά το τεχνικό έλεγχο
Από τη στιγμή που η αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας αποτελεί συνέπεια της διαπίστωσης επικίνδυνων ελλείψεων κατά τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος ήταν αναμενόμενο ότι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται κατά ενιαίο τρόπο τόσο από τα Ιδιωτικά όσο και από τα δημόσια ΚΤΕΟ.
Η έκδοση αυτής της απόφασης ουσιαστικά συνιστά αυτή την εναρμόνιση στην αντιμετώπιση του ζητήματος επικινδύνων ελλείψεων και από τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ όπως συμβαίνει και στα Δημόσια ΚΤΕΟ.