Το υγραέριο μειώνει στο μισό το κόστος κίνησης. Εσείς τι περιμένετε για να το εγκαταστήσετε στο αυτοκίνητό σας;
34455 Επισκέψεις στο άρθρο
Αν σου έλεγε κάποιος πως από αύριο το αυτοκίνητό σου θα θέλει τα μισά χρήματα σε καύσιμο για να κινείται, δε θα κοιτούσες αμέσως πώς να το κάνεις για να επωφεληθείς; Τι περιμένεις για να εγκαταστήσεις λοιπόν υγραέριο; Υπάρχει κάτι που σε σταματά;
Επειδή έχουμε μάθει να μην δεχόμαστε αμέσως και εύκολα τα «καλά» νέα, το να σου πει κάποιος πως από αύριο το αυτοκίνητό σου θα θέλει τα μισά λεφτά για τα ίδια χιλιόμετρα, αλήθεια είναι πως το χωνεύεις λίγο δύσκολα. Πολύ καλό για να είναι αληθινό.
Η πραγματικότητα όμως λέει πως το υγραέριο είναι στη μισή τιμή της βενζίνης και πως ακόμη και με αυξημένη κατανάλωση λίτρων ανά χιλιόμετρο το όφελος είναι πολύ μεγάλο. Αν δεν μιλάμε για τα μισά λεφτά, σίγουρα υπάρχει μείωση 40% στο κόστος καυσίμου.
¶ρα; Τι σε κρατάει πίσω; Υπάρχουν ίσως και κάποιες πτυχές που λίγο προβληματίζουν. Από τη μία είναι το κόστος εγκατάστασης. Γύρω στα 1.500 ευρώ, λίγο πάνω ή κάτω αναλόγως μοντέλου. Πρόκειται για ζεστό χρήμα, που μπορεί να το πάρεις πίσω σε λίγους μήνες από το μειωμένο κόστος κίνησης, πρέπει όμως να το δώσεις όλο μπροστά τώρα.
Η απόσβεση της εγκατάστασης γίνεται σε ένα περίπου χρόνο, για αυτοκίνητα που καλύπτουν 15.000 χλμ. ετησίως. Από κει και πέρα ότι γλιτώνεις σε καύσιμο μένει στην τσέπη σου. Αν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα, λόγω δουλειάς για παράδειγμα, η απόσβεση γίνεται πολύ πιο σύντομα. Αν κάνεις λιγότερα, τότε θα πρέπει να δεις σε τι βάθος χρόνου θα αποσβέσεις τα χρήματα της εγκατάστασης, γιατί μπορεί το όφελος να είναι οριακό.
Και μετά είναι η ίδια η εγκατάσταση. Αλήθεια είναι πως το αυτοκίνητο δέχεται μια σχετική μετατροπή. Το ντεπόζιτο στο πορτ μπαγκάζ και οι σωλήνες παροχής στην τάπα και στο χώρο του κινητήρα. Είναι και τα ηλεκτρονικά που το ελέγχουν, γενικά, αρκετά πράγματα.
Χάνεις και τη ρεζέρβα, πράγμα που κάποιοι διστάζουν να δεχτούν, παρότι έχει να τους πιάσει λάστιχο (ή να το αλλάξουν μόνοι τους) πάνω από 10 χρόνια.
Τέλος είναι ο φόβος της μειωμένης απόδοσης. Κάτι που δεν ισχύει, και στην τελική αν νοιώθεις πως το αυτοκίνητο χρειάζεται κι άλλη δύναμη, το γυρνάς στη βενζίνη όποτε θες.
Το θέμα είναι πως το υγραέριο μπορεί να είναι νέα μόδα στην Ελλάδα τώρα, πρόκειται όμως για τεχνολογία που χρησιμοποιείται δεκαετίες στο εξωτερικό, είναι δοκιμασμένο και γι αυτό περνάει και ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα. Ποια άλλη τόσο εκτεταμένη μετατροπή θα επιτρεπόταν;
¶ρα τι μένει; Τι είναι αυτό που σας κρατάει από το να μειώσετε το κόστος καυσίμου στο μισό; Πιστεύετε πως είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό; Ή πως υπάρχον κρυφές πτυχές που σας φοβίζουν; Είναι τα χρήματα της εγκατάστασης; Ή η ιδέα της μετατροπής; Τι λέτε;
Ρε παιδιά ακούω μερικά συνεργεία π.χ. της Honda να λένε ότι επειδή η καύση του υγραερίου γίνεται σε υψηλότερη θερμοκρασία δημιουργείται πρόβλημα στον κινητήρα, στις βαλβίδες, μετά από 40.000 χλμ. Λένε ότι έχουν γίνει μελέτες σε μοτέρ που το δείχνουν αυτό αλλά παρόλα αυτά ο κόσμος το προχωράει. Λένε επίσης ότι βγαίνουν τώρα νέοι κινητήρες που καίνε από την μάνα τους και τα δύο καύσιμα αλλά σε αυτούς έχουν ληφθεί υπ όψη όλα αυτά, δηλαδή οι προηγούμενες μελέτες, και συμβουλεύουν να μην γίνονται μετατροπές σε παλαιούς κινητήρες.
ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 1500¤. ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ! ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΒΓΟΥΝΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΜΕ C.N.G (ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ)
Παιδια το υγραεριο λεει μονο αν κανεις πανω απο 15000χιλ/km το χρονο, το ξερω απο τον ξαδερφο μου, επισης το εχουν βαλει και πολυ συναδερφη μου, οσο για το θεμα της λιπανσης υπαρχει ενα ειδικο λαδακι που κοστιζει η τοποθετησει 50 εως 100 ευρω του μηχανισμου που ψεκαζει, χωραει 1 λιτρο και κραταει κοντα στα 2000km, και οσο για της βαλβιδες και τις οσμες το προβλημα προυπηρχε στο αυτοκινητο αλλα λογο της συνηθειας δεν το καταλαβαινεις και η αποτομη αλλαγη σε τρομαζει γιατι ο ηχος και ο κινητηρας εναι ελαχιστα ποιο τραχυς. και εαν θελεις να το αφερεσεις καποιοι το δεχονται πισω και πληρωνεις μονο την εργασια αναλογος το κοστολογιο καθε συνεργιου.
ΗΔΗ Η ΣΕΑΤ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ(ΑΛΤΕΑ,ΑΛΤΕΑ XL,LEON).KAI H FORD ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ FIESTA ME ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΡΤΙΟ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ 4 ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ.Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 24ΩΡΟΣ.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ FIESTA AΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΑΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ.
Πρέπει να γνωρίζουμε για τα προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν στον κινητήρα και ιδιαιτέρα σε αυτούς με αρκετά χιλιόμετρα και ιδικά στις βαλβίδες ή στις έδρες τους. Καλό θα ήταν να έχουμε μια περαιτέρω ενημέρωση
το υγραεριο ειναι το πρωτο η τουλαχιστον πριν την βενζινη παραγωγο απο το πετρελαιο.εχει δηλ. μικροτερο κοστος παραγωγης, γι αυτο και ειναι και πιο φθηνο.μετα απο 4-5 χρονια οταν οι τωρινοι θα εχουν κανει την αποσβεση τουε και οι εταιρειες θα εχουν βγαλει λεφτα και το δημοσιο απο παραβολα και κλπ θεωρητικα γιατι ζουμε στην ελλαδα μπορει και να αυξησουν και την τιμη του.μεχρι τοτε ολοι κερδισμενοι.το βαρος των εξαρτιματων ειναι της δεξαμενης-45λιτρων- 5/6 κιλα το εξαρτημα παροχης και εγκεφαλος 1.5 κιλα αντε και 2κιλα σωληνα .βαριεα βαρεια 10 κιλα ,οχι 100 ρε παιδια.η διαφορα ειναι 44% μειον σε ευρω με νορμαλ οδηγηση με 10% αυξηση στο καταναλωση.τιμη βενζινης 1.558 τιμη αεριου 0.778 το λιτρο τιμη εγκαταστασης 1150 με 1350 αναλογα την εταιρεια .ολα αυτα στη θεσσαλονικη. εγω εβαλα πριν εικοσι ημερες. πας βεζιναδικο και το ευχαριστιεσαι
Το πιο οικονομικο σαν καυσιμο ειναι το πετρελαιο.Απο την στιγμη ομως που εχουμε κινητηρα με καυσιμο την βενζινη και εφοσον κανουμε πολλα χιλιομετρα το χρονο(πανω απο 15000 χλμ) η πιο συμφερουσα λυση ειναι η υγραεριοκινηση ,οπως μας την παρουσιαζει σημερα με την τιμολογιακη της πολιτικη η κυβερνηση.Μπορει το κοστος εγκαταστασης του συστηματος να ξεκιναει απο περιπου 1350 ευρω, αλλα η αποσβεση θα γινει σε εναμιση χρονο περιπου.Το κοστος συντηρισης δεν ειναι πολυ μεγαλο και η δεξαμενη αλλαζει καθε 10 χρονια.Το προβλημα ειναι,σαν κοστος,οτι το αυτοκινητο θα πρεπει να περναει κτεο,μονο για το υγραερειο καθε 2 χρονια.
Η αλήθεια είναι οτι συμφωνώ με το άρθρο για την μείωση στο κόστος μετακίνησης κατα 40-50% και για το γεγονός ότι έχει προχωρήσει η τεχνολογία στις μετατροπές αυτές. Ο λόγος που δεν έχω προχωρήσει ακόμη στην αλλαγή αυτή είναι το κόστος που ξεκινά απο τα 1.200,00 €.Πιστεύω ότι με το πέρασμα του χρόνου και με την είσοδο νέων εξουσιοδοτημένων συνεργείων εγκατάστασης, το οικονομικό κόστος λόγω του ανταγωνισμού θα μειωθεί και κάτω απο τα 1.000,00 €, για τα μικρού κυβισμου (Π.Χ 1.400 κ.ε.) Ι.Χ.
h sygkekrimenh texnologia einia korufh.bebaia sthn paroysa fash den nomizw pws uparxoyn dia8eshma xrhmata gia tetoia ependysh dedomeno oti o ellhnas periorise oxi mono tis metakinhseis toy, alla kai tis oligohmeres e3ormhseis tou en genh.
proswpika perimenw na mpei sto xwro ths promh8eias enalaktikwn kaushmwn h depa me to fusiko aerio.einai ligo pio f8un apo to ugraerio, me thn idia apodosh kai nomizw oti 8a exei thn idia katanalwsh me thn benzhnh.
ara prepei na thrhsoume stash anamonhs ka8ws apo ton aprilio pou 8a e3hso8ei h timh toy kinhsews me ths 8ermanshs, tote 8a alla3ei rizika kai h sugkekrimenh agora me pio polla prathria!
Σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο της ΕΕ, προκειμένου να δώσει κίνητρο στην κατανάλωση υγραερίου έναντι της βενζίνης, οι ΦΟΡΟΙ του υγραερίου είναι οι μισή απΆαυτούς της βενζίνης.
Πράγμα που σημαίνει (επειδή στην Ελλάδα ζούμε) πως εάν κάποιοι μυριστούν φράγκα στην υπόθεση μπορεί και να ρίξουν καπέλο στη τιμή του υγραερίου στο μέλλον, οπότε και η διαφορά από τη βενζίνη να μειωθεί. Ίσως, βέβαια από την άλλη να έχει ήδη γίνει η απόσβεση οπότε μικρό το κακό.
σίγουρα το κόστος εγκατάστασης είναι σημαντικότατο, όπως και το ότι χάνεται η εγγύηση του αυτοκινήτου (για όσα βέβαια ακόμα ισχύει)
Η ιδέα της μετατροπής και ο φόβος ότι θα πάψει να είναι συμφέρον σαν καύσιμο στο μέλλον.
Η απορία που έχω είναι η εξής:Γιατί οι εταιρείες δε βγάζουν (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων) εργοστασιακά υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα?
Αν θυμάμαι καλά, χρειάζεται κάθε 5 χρόνια να αλλάξει το ντεπόζιτο του υγραερίου και ξανά αν θυμάμαι καλά, και οι σωληνώσεις θέλουν άλλαγμα περιοδικά. ¶ρα ένα κλάσμα του κόστους αρχικής εγκατάστασης (υποπτεύομαι το μισό), χρειάζεται να ξανά-επενδυθεί. Οπότε αν κάποιος δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, σε μία πενταετία ίσως θα του κοστίσει παραπάνω. Σίγουρα ωφελεί όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Το να τρέχει πάλι κανείς στα συνεργεία για ανανέωση εξαρτημάτων, έχει και την ταλαιπωρία του. Πάντως παρά τις αρνητικές πτυχές που αναφέρω, είμαι υπέρ μίας τέτοιας μετατροπής.
Η μόνη ένστασή μου έγκειται στην ασυνέπεια του ελληνικού κράτους. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αυξήσουν την τιμή του υγραερίου αμέσως μόλις θεωρήσουν ότι γέμισαν τα ταμεία τους από τα παράβολα και δουλέψουν και τα συνεργεία...
Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοι λόγοι που αποθαρύνουν πολλούς από εμάς για μια τέτοια κίνηση:
1. Κόστος που είναι αρκετά παραπάνω από όσο λέει το αρθρο (γύρω στα 2000)
2. Απώλεια της Εγγύησης οσον αφορά τα καινούργια αυτοκίνητα
3. Διάφοροι φόβοι που υπαρχουν για την μη σωστή λίπανση των βαλβίδων μιας και δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες και γενικά ενδεχόμενα προβλήματα με νέου τύπου κινητήρες.
4. Λίγα πρατήρια με υγραέριο
κλπ.
Αντι να σας αναφέρω τι θα κάνω εγώ, θα σας διατυπώσω κάποιες σκέψεις μου επί του θέματος:
1. Ορισμένα αυτοκίνητα δεν έχουν χώρο για τη δεξαμενή του υγραερίου, δεδομένου ότι δεν έχουν ούτε ρεζέρβα, για να τοποθετήσει κανείς τη δεξαμενή στη θέση της. Π.χ. SMART.
2. Η εγκατάσταση του όλου συστήματος θα προσθέσει ικανό βάρος στο αυτοκίνητο, πράγμα που θα μειώσει τις επιδόσεις του. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε εκείνους που έχουν βελτιωμένα αυτοκίνητα και προσπαθούν με κάθε τρόπο να τα κάνουν πιό ελαφρά.
3. Η τοποθέτηση του συστήματος για όσους κάνουν πολύ λίγα χιλιόμετρα ετησίως π.χ. 5000, δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.
4. Δεν υπάρχουν ακόμη πολλά πρατήρια ανεφοδιασμού και αν ζει κάποιος στην περιφέρεια είναι δύσκολο να κάνει π.χ. 50 ή περισσότερα χιλιόμετρα μόνο και μόνο για να βρει πρατήριο.
5. Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, π.χ. Ferrari, Maserati, Lamborghini, Porsche, που εκτός του ότι δεν έχουν επαρκείς χώρους για την τοποθέτηση της δεξαμενής, εκτιμώ ότι θα ήταν τουλάχιστον απρέπεια να τα πειράξει κανείς με αυτό τον τρόπο.
Καλημέρα σας,
Για την πληρότητα του άρθρου καλό είναι να αναφέρετε και τα σημεία προμήθειας υγραερίου σε Αττική καθώς και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Καλό είναι το όφελος που αναφέρετε αλλά πρέπει πρώτα να βρούμε να βάλουμε και υγραέριο. Αλλιώς θα το κινούμε στο 80% του χρόνου με βενζίνη και αραιά και που θα βάζουμε και υγραέριο. Τότε κύριοι η απόσβεση δε θα γίνει ούτε σε 10 χρόνια!!
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΣΚΕΦΘΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕ ΤΕΧΝΙΚΑ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ, ΟΥΤΕ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΩ ΠΛΕΟΝ ΤΑ 9.000- 10.000 ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΠΡΑΤΗΡΙA ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ 15 - 20 % ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΚΛΠ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΤΟΥ "ΦΟΡΤΩΣΩ" ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΚΑΤΟ ΚΙΛΑ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ. ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΠ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΛΟΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ (110), ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΑΛΛΑ....
ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΟ SUV Η ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ.
κατ αρχας.1. ποιος μου εγγυάται ότι αν δουν οι κυβερνώντες την υγραεριοκινηση να εξαπλώνεται δεν θα προσθέσουν καποιο ειδικο φόρο στο υγραέριο που θα εκτιναξει τη τιμή του (βλέπε βενζινη) (και θα μου μεινουν οι τρυπες στο αυτοκινητο) 2. η εργοστασιακη εγγύηση παει περιπατο αφου σχεδον όλες οι αντιπροσωπειες δεν κανουν τέτοια μετατροπή.3. υπάρχει σε συντομο χρονικό διάστημα ένα γενικό σέρβις για το υγραέριο που κοστίζει όσο το κόστος εγκατάστασης αν θυμάμαι καλά πριν τα 50000 χλμ(διορθώστε με αν κάνω λάθος για τα χλμ) 4. αν θελω να το πουλήσω θα πρεπει να απευθυνθώ σε συγκεκριμένο κοινο (οι τρυπες ειναι μόνιμες) 5. η μετατροπη πρέπει να γινει απο μαστορα σωστο γιατι ατζαμοσυνες δεν συχγωρουνται στο κινητηρα (ρινισματα μετάλλου φορά ανοιγματος της τρυπας κ.λ.π. ...αραγε ποσοι πραγματικα υπαρχουν) 6.τα πρατηρια ειδικα στην επαρχια ειναι ελάχιστα και σχεδον δεν υπάρχει ανταγωνισμος στη τιμη, 7. δεν με εχει πεισει κανεις για το τι φθορες μπορουν να εμφανιστουν στον κινητηρα οταν θα χρησιμοποιει αεριο αντι για τη υγρη βενζινη και αναφερομαι στη φυσικη λιπανση των πιστονιών απο την υγρη βενζινη (που ψεκάζεται) ενω το υγραεριο φτανει ήδη στα μπεκ σε αερια κατασταση 8. η ρεζερβα αν σου σκιστει ή τρυπήσει το λαστιχο στο πλαι ειναι πολυτιμη και δεν το ρισκάρεις να μην την εχεις. ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ για να ρισκάρεις σε μια χωρα που δεν σου εγγυάται όχι τη τιμη του υγραεριου στο μελλον ..αλλά ουτε το αν θα εχεις φαγητο την επομενη ημέρα....προσωπικα θεωρω το πετραιλαιο μια σταθερη και δοκιμασμενη συνταγη χωρις εκπληξεις (και ας εχω βενζινη)
Είναι ο φόβος ότι η Ελληνική κυβέρνηση λόγω της υποκατανάλωσης της βενζίνης που θα επέλθει από τη χρήση του φυσικού αερίου, θα αυξήσει το τέλος κατανάλωσης και αναπροσαρμοστεί η τιμή του Φ.Α. στα ίδια επίπεδα με της βενζίνης. Απλά..
Είναι όλα αυτά μαζί, λίγο το ένα ή περισσότερο το άλλο... Ξεχάσατε βεβαίως το γεγονός ότι πολλοί από εμάς δεν ξέρουμε και αν και πού θα μπορούμε να βρούμε υγραέριο για ανεφοδιασμό και η ιδέα της μεγάλης βόλτας προκειμένου να γεμίσουμε το ντεπόζιτο σε αποθαρρύνει, όπως και να το κάνουμε... Το βασικότερο πιστεύω είναι η ιδέα της μετατροπής σε συνδυασμό με την απώλεια της εγγύησης της αντιπροσωπείας, αν εξαιρέσεις μερικές ελάχιστες περιπτώσεις που το προσφέρει η ίδια η αντιπροσωπεία. Επίσης, όπως διαπιστώνει κανείς από την εκτεταμένη χρήση πιστωτικών καρτών στη χώρα μας, οι Έλληνες προτιμάμε να δίνουμε περισσότερα σε βάθος χρόνου παρά να ξοδεύουμε με τη μία ένα σοβαρό ποσό ακόμα κι αν είναι αυταπόδεικτο πως έτσι κερδίζουμε τελικά αρκετά χρήματα. Προσωπικά θα το έκανα αν είχα ένα σχετικά παλιό και φθηνό ενεργοβόρο αυτοκίνητο, π.χ. ένα επταετίας sportage, για το οποίο θα μπορούσα εύκολα να ξεπεράσω ένα μεγάλο μέρος των φόβων ή προβληματισμών που αναφέρονται και στο άρθρο...
Μπορεί όντως η τιμή του υγραερίου να είναι η μισή σε σχέση με τη βενζίνη. Όμως, μήπως η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη, άρα και η διαφορά να πέφτει στο 20-30%; Συνεπώς αργεί να γίνει η απόσβεση!
Επίσης ακούγονται πολλά για άνοδο του υγραεριου, το ίδιο όμως και για την βενζίνη :-(
Τέλος πόσο εύκολο είναι να βρεις βενζινάδικο με υγραέριο;
Ρε παιδιά ακούω μερικά συνεργεία π.χ. της Honda να λένε ότι επειδή η καύση του υγραερίου γίνεται σε υψηλότερη θερμοκρασία δημιουργείται πρόβλημα στον κινητήρα, στις βαλβίδες, μετά από 40.000 χλμ. Λένε ότι έχουν γίνει μελέτες σε μοτέρ που το δείχνουν αυτό αλλά παρόλα αυτά ο κόσμος το προχωράει. Λένε επίσης ότι βγαίνουν τώρα νέοι κινητήρες που καίνε από την μάνα τους και τα δύο καύσιμα αλλά σε αυτούς έχουν ληφθεί υπ όψη όλα αυτά, δηλαδή οι προηγούμενες μελέτες, και συμβουλεύουν να μην γίνονται μετατροπές σε παλαιούς κινητήρες.
ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 1500¤. ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ! ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΒΓΟΥΝΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΜΕ C.N.G (ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ)
Παιδια το υγραεριο λεει μονο αν κανεις πανω απο 15000χιλ/km το χρονο, το ξερω απο τον ξαδερφο μου, επισης το εχουν βαλει και πολυ συναδερφη μου, οσο για το θεμα της λιπανσης υπαρχει ενα ειδικο λαδακι που κοστιζει η τοποθετησει 50 εως 100 ευρω του μηχανισμου που ψεκαζει, χωραει 1 λιτρο και κραταει κοντα στα 2000km, και οσο για της βαλβιδες και τις οσμες το προβλημα προυπηρχε στο αυτοκινητο αλλα λογο της συνηθειας δεν το καταλαβαινεις και η αποτομη αλλαγη σε τρομαζει γιατι ο ηχος και ο κινητηρας εναι ελαχιστα ποιο τραχυς. και εαν θελεις να το αφερεσεις καποιοι το δεχονται πισω και πληρωνεις μονο την εργασια αναλογος το κοστολογιο καθε συνεργιου.
ΗΔΗ Η ΣΕΑΤ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ(ΑΛΤΕΑ,ΑΛΤΕΑ XL,LEON).KAI H FORD ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ FIESTA ME ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΡΤΙΟ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ 4 ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ.Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 24ΩΡΟΣ.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ FIESTA AΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΑΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ.
Το φυσικό αέριο είναι πολύ οικονομικότερο. Τουλάχιστον 70%. Ας ελπίσουμε ότι θα μπει γρήγορα και στην Ελλάδα.
Πρέπει να γνωρίζουμε για τα προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν στον κινητήρα και ιδιαιτέρα σε αυτούς με αρκετά χιλιόμετρα και ιδικά στις βαλβίδες ή στις έδρες τους. Καλό θα ήταν να έχουμε μια περαιτέρω ενημέρωση
Αν σκεφτούμε την τσέπη, την υγεία μας και το περιβάλλον θα "μετατρέψουμε" το ΠΟΔΉΛΑΤΟ μας σε ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ με λιγότερα χρήματα και απόσβεση σε 3 μήνες!!!
το υγραεριο ειναι το πρωτο η τουλαχιστον πριν την βενζινη παραγωγο απο το πετρελαιο.εχει δηλ. μικροτερο κοστος παραγωγης, γι αυτο και ειναι και πιο φθηνο.μετα απο 4-5 χρονια οταν οι τωρινοι θα εχουν κανει την αποσβεση τουε και οι εταιρειες θα εχουν βγαλει λεφτα και το δημοσιο απο παραβολα και κλπ θεωρητικα γιατι ζουμε στην ελλαδα μπορει και να αυξησουν και την τιμη του.μεχρι τοτε ολοι κερδισμενοι.το βαρος των εξαρτιματων ειναι της δεξαμενης-45λιτρων- 5/6 κιλα το εξαρτημα παροχης και εγκεφαλος 1.5 κιλα αντε και 2κιλα σωληνα .βαριεα βαρεια 10 κιλα ,οχι 100 ρε παιδια.η διαφορα ειναι 44% μειον σε ευρω με νορμαλ οδηγηση με 10% αυξηση στο καταναλωση.τιμη βενζινης 1.558 τιμη αεριου 0.778 το λιτρο τιμη εγκαταστασης 1150 με 1350 αναλογα την εταιρεια .ολα αυτα στη θεσσαλονικη. εγω εβαλα πριν εικοσι ημερες. πας βεζιναδικο και το ευχαριστιεσαι
Το πιο οικονομικο σαν καυσιμο ειναι το πετρελαιο.Απο την στιγμη ομως που εχουμε κινητηρα με καυσιμο την βενζινη και εφοσον κανουμε πολλα χιλιομετρα το χρονο(πανω απο 15000 χλμ) η πιο συμφερουσα λυση ειναι η υγραεριοκινηση ,οπως μας την παρουσιαζει σημερα με την τιμολογιακη της πολιτικη η κυβερνηση.Μπορει το κοστος εγκαταστασης του συστηματος να ξεκιναει απο περιπου 1350 ευρω, αλλα η αποσβεση θα γινει σε εναμιση χρονο περιπου.Το κοστος συντηρισης δεν ειναι πολυ μεγαλο και η δεξαμενη αλλαζει καθε 10 χρονια.Το προβλημα ειναι,σαν κοστος,οτι το αυτοκινητο θα πρεπει να περναει κτεο,μονο για το υγραερειο καθε 2 χρονια.
Η αλήθεια είναι οτι συμφωνώ με το άρθρο για την μείωση στο κόστος μετακίνησης κατα 40-50% και για το γεγονός ότι έχει προχωρήσει η τεχνολογία στις μετατροπές αυτές. Ο λόγος που δεν έχω προχωρήσει ακόμη στην αλλαγή αυτή είναι το κόστος που ξεκινά απο τα 1.200,00 €.Πιστεύω ότι με το πέρασμα του χρόνου και με την είσοδο νέων εξουσιοδοτημένων συνεργείων εγκατάστασης, το οικονομικό κόστος λόγω του ανταγωνισμού θα μειωθεί και κάτω απο τα 1.000,00 €, για τα μικρού κυβισμου (Π.Χ 1.400 κ.ε.) Ι.Χ.
h sygkekrimenh texnologia einia korufh.bebaia sthn paroysa fash den nomizw pws uparxoyn dia8eshma xrhmata gia tetoia ependysh dedomeno oti o ellhnas periorise oxi mono tis metakinhseis toy, alla kai tis oligohmeres e3ormhseis tou en genh. proswpika perimenw na mpei sto xwro ths promh8eias enalaktikwn kaushmwn h depa me to fusiko aerio.einai ligo pio f8un apo to ugraerio, me thn idia apodosh kai nomizw oti 8a exei thn idia katanalwsh me thn benzhnh. ara prepei na thrhsoume stash anamonhs ka8ws apo ton aprilio pou 8a e3hso8ei h timh toy kinhsews me ths 8ermanshs, tote 8a alla3ei rizika kai h sugkekrimenh agora me pio polla prathria!
Σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο της ΕΕ, προκειμένου να δώσει κίνητρο στην κατανάλωση υγραερίου έναντι της βενζίνης, οι ΦΟΡΟΙ του υγραερίου είναι οι μισή απΆαυτούς της βενζίνης. Πράγμα που σημαίνει (επειδή στην Ελλάδα ζούμε) πως εάν κάποιοι μυριστούν φράγκα στην υπόθεση μπορεί και να ρίξουν καπέλο στη τιμή του υγραερίου στο μέλλον, οπότε και η διαφορά από τη βενζίνη να μειωθεί. Ίσως, βέβαια από την άλλη να έχει ήδη γίνει η απόσβεση οπότε μικρό το κακό. σίγουρα το κόστος εγκατάστασης είναι σημαντικότατο, όπως και το ότι χάνεται η εγγύηση του αυτοκινήτου (για όσα βέβαια ακόμα ισχύει)
Η ιδέα της μετατροπής και ο φόβος ότι θα πάψει να είναι συμφέρον σαν καύσιμο στο μέλλον. Η απορία που έχω είναι η εξής:Γιατί οι εταιρείες δε βγάζουν (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων) εργοστασιακά υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα?
Αν θυμάμαι καλά, χρειάζεται κάθε 5 χρόνια να αλλάξει το ντεπόζιτο του υγραερίου και ξανά αν θυμάμαι καλά, και οι σωληνώσεις θέλουν άλλαγμα περιοδικά. ¶ρα ένα κλάσμα του κόστους αρχικής εγκατάστασης (υποπτεύομαι το μισό), χρειάζεται να ξανά-επενδυθεί. Οπότε αν κάποιος δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, σε μία πενταετία ίσως θα του κοστίσει παραπάνω. Σίγουρα ωφελεί όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Το να τρέχει πάλι κανείς στα συνεργεία για ανανέωση εξαρτημάτων, έχει και την ταλαιπωρία του. Πάντως παρά τις αρνητικές πτυχές που αναφέρω, είμαι υπέρ μίας τέτοιας μετατροπής.
Η μόνη ένστασή μου έγκειται στην ασυνέπεια του ελληνικού κράτους. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αυξήσουν την τιμή του υγραερίου αμέσως μόλις θεωρήσουν ότι γέμισαν τα ταμεία τους από τα παράβολα και δουλέψουν και τα συνεργεία...
Είμαι μέντιουμ. Διαβάζω το μέλλον. Αυτήν τη στιγμή, οι εφημερίδες του 2012 λένε "Εξίσωση φόρου υγραερίου κίνησης με βενζίνης"
Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοι λόγοι που αποθαρύνουν πολλούς από εμάς για μια τέτοια κίνηση: 1. Κόστος που είναι αρκετά παραπάνω από όσο λέει το αρθρο (γύρω στα 2000) 2. Απώλεια της Εγγύησης οσον αφορά τα καινούργια αυτοκίνητα 3. Διάφοροι φόβοι που υπαρχουν για την μη σωστή λίπανση των βαλβίδων μιας και δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες και γενικά ενδεχόμενα προβλήματα με νέου τύπου κινητήρες. 4. Λίγα πρατήρια με υγραέριο κλπ.
Αντι να σας αναφέρω τι θα κάνω εγώ, θα σας διατυπώσω κάποιες σκέψεις μου επί του θέματος: 1. Ορισμένα αυτοκίνητα δεν έχουν χώρο για τη δεξαμενή του υγραερίου, δεδομένου ότι δεν έχουν ούτε ρεζέρβα, για να τοποθετήσει κανείς τη δεξαμενή στη θέση της. Π.χ. SMART. 2. Η εγκατάσταση του όλου συστήματος θα προσθέσει ικανό βάρος στο αυτοκίνητο, πράγμα που θα μειώσει τις επιδόσεις του. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε εκείνους που έχουν βελτιωμένα αυτοκίνητα και προσπαθούν με κάθε τρόπο να τα κάνουν πιό ελαφρά. 3. Η τοποθέτηση του συστήματος για όσους κάνουν πολύ λίγα χιλιόμετρα ετησίως π.χ. 5000, δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. 4. Δεν υπάρχουν ακόμη πολλά πρατήρια ανεφοδιασμού και αν ζει κάποιος στην περιφέρεια είναι δύσκολο να κάνει π.χ. 50 ή περισσότερα χιλιόμετρα μόνο και μόνο για να βρει πρατήριο. 5. Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, π.χ. Ferrari, Maserati, Lamborghini, Porsche, που εκτός του ότι δεν έχουν επαρκείς χώρους για την τοποθέτηση της δεξαμενής, εκτιμώ ότι θα ήταν τουλάχιστον απρέπεια να τα πειράξει κανείς με αυτό τον τρόπο.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 1500¤. ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ!
Καλημέρα σας, Για την πληρότητα του άρθρου καλό είναι να αναφέρετε και τα σημεία προμήθειας υγραερίου σε Αττική καθώς και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Καλό είναι το όφελος που αναφέρετε αλλά πρέπει πρώτα να βρούμε να βάλουμε και υγραέριο. Αλλιώς θα το κινούμε στο 80% του χρόνου με βενζίνη και αραιά και που θα βάζουμε και υγραέριο. Τότε κύριοι η απόσβεση δε θα γίνει ούτε σε 10 χρόνια!!
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΣΚΕΦΘΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕ ΤΕΧΝΙΚΑ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ, ΟΥΤΕ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΩ ΠΛΕΟΝ ΤΑ 9.000- 10.000 ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΠΡΑΤΗΡΙA ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ 15 - 20 % ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΚΛΠ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΤΟΥ "ΦΟΡΤΩΣΩ" ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΚΑΤΟ ΚΙΛΑ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ. ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΠ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΛΟΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ (110), ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΑΛΛΑ.... ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΟ SUV Η ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ.
to diesel!!!!!!!
κατ αρχας.1. ποιος μου εγγυάται ότι αν δουν οι κυβερνώντες την υγραεριοκινηση να εξαπλώνεται δεν θα προσθέσουν καποιο ειδικο φόρο στο υγραέριο που θα εκτιναξει τη τιμή του (βλέπε βενζινη) (και θα μου μεινουν οι τρυπες στο αυτοκινητο) 2. η εργοστασιακη εγγύηση παει περιπατο αφου σχεδον όλες οι αντιπροσωπειες δεν κανουν τέτοια μετατροπή.3. υπάρχει σε συντομο χρονικό διάστημα ένα γενικό σέρβις για το υγραέριο που κοστίζει όσο το κόστος εγκατάστασης αν θυμάμαι καλά πριν τα 50000 χλμ(διορθώστε με αν κάνω λάθος για τα χλμ) 4. αν θελω να το πουλήσω θα πρεπει να απευθυνθώ σε συγκεκριμένο κοινο (οι τρυπες ειναι μόνιμες) 5. η μετατροπη πρέπει να γινει απο μαστορα σωστο γιατι ατζαμοσυνες δεν συχγωρουνται στο κινητηρα (ρινισματα μετάλλου φορά ανοιγματος της τρυπας κ.λ.π. ...αραγε ποσοι πραγματικα υπαρχουν) 6.τα πρατηρια ειδικα στην επαρχια ειναι ελάχιστα και σχεδον δεν υπάρχει ανταγωνισμος στη τιμη, 7. δεν με εχει πεισει κανεις για το τι φθορες μπορουν να εμφανιστουν στον κινητηρα οταν θα χρησιμοποιει αεριο αντι για τη υγρη βενζινη και αναφερομαι στη φυσικη λιπανση των πιστονιών απο την υγρη βενζινη (που ψεκάζεται) ενω το υγραεριο φτανει ήδη στα μπεκ σε αερια κατασταση 8. η ρεζερβα αν σου σκιστει ή τρυπήσει το λαστιχο στο πλαι ειναι πολυτιμη και δεν το ρισκάρεις να μην την εχεις. ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ για να ρισκάρεις σε μια χωρα που δεν σου εγγυάται όχι τη τιμη του υγραεριου στο μελλον ..αλλά ουτε το αν θα εχεις φαγητο την επομενη ημέρα....προσωπικα θεωρω το πετραιλαιο μια σταθερη και δοκιμασμενη συνταγη χωρις εκπληξεις (και ας εχω βενζινη)
Είναι ο φόβος ότι η Ελληνική κυβέρνηση λόγω της υποκατανάλωσης της βενζίνης που θα επέλθει από τη χρήση του φυσικού αερίου, θα αυξήσει το τέλος κατανάλωσης και αναπροσαρμοστεί η τιμή του Φ.Α. στα ίδια επίπεδα με της βενζίνης. Απλά..
Είναι όλα αυτά μαζί, λίγο το ένα ή περισσότερο το άλλο... Ξεχάσατε βεβαίως το γεγονός ότι πολλοί από εμάς δεν ξέρουμε και αν και πού θα μπορούμε να βρούμε υγραέριο για ανεφοδιασμό και η ιδέα της μεγάλης βόλτας προκειμένου να γεμίσουμε το ντεπόζιτο σε αποθαρρύνει, όπως και να το κάνουμε... Το βασικότερο πιστεύω είναι η ιδέα της μετατροπής σε συνδυασμό με την απώλεια της εγγύησης της αντιπροσωπείας, αν εξαιρέσεις μερικές ελάχιστες περιπτώσεις που το προσφέρει η ίδια η αντιπροσωπεία. Επίσης, όπως διαπιστώνει κανείς από την εκτεταμένη χρήση πιστωτικών καρτών στη χώρα μας, οι Έλληνες προτιμάμε να δίνουμε περισσότερα σε βάθος χρόνου παρά να ξοδεύουμε με τη μία ένα σοβαρό ποσό ακόμα κι αν είναι αυταπόδεικτο πως έτσι κερδίζουμε τελικά αρκετά χρήματα. Προσωπικά θα το έκανα αν είχα ένα σχετικά παλιό και φθηνό ενεργοβόρο αυτοκίνητο, π.χ. ένα επταετίας sportage, για το οποίο θα μπορούσα εύκολα να ξεπεράσω ένα μεγάλο μέρος των φόβων ή προβληματισμών που αναφέρονται και στο άρθρο...
Μπορεί όντως η τιμή του υγραερίου να είναι η μισή σε σχέση με τη βενζίνη. Όμως, μήπως η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη, άρα και η διαφορά να πέφτει στο 20-30%; Συνεπώς αργεί να γίνει η απόσβεση! Επίσης ακούγονται πολλά για άνοδο του υγραεριου, το ίδιο όμως και για την βενζίνη :-( Τέλος πόσο εύκολο είναι να βρεις βενζινάδικο με υγραέριο;