Master Direct: Διαμάντι, ή Αποτυχία; Τι λένε οι οδηγοί που το δοκίμασαν
Ασφαλείς και oικονομικές Χριστουγεννιάτικες εξορμήσεις 2024
Φυσικό αέριο (CNG) ως καύσιμο κίνησης: Πού βρισκόμαστε σήμερα στην Ελλάδα
Με κύκλο εργασιών που αγγίζει τα 160 εκατ. ευρώ ετησίως, η ιταλική εταιρεία BRC κατέχει σήμερα το 23% της ιταλικής αγοράς και η παραγωγή της μπορεί να καλύψει από αυτοκίνητα με σύστημα καρμπιρατέρ μέχρι και αυτοκίνητα τελευταίας γενιάς με διάγνωση OBD.
Η BRC είναι η μόνη εταιρεία που παράγει το ΚΙΤ εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της. Όλα τα προϊόντα BRC είναι συμβατά με το UNI EN ISO 9001:2000 και σέβονται τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της εμπιστεύονται μερικές από τις πλέον δημοφιλείς βιομηχανίες του κλάδου, αφού η BRC διατηρεί μακροχρόνιες συνεργασίες με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Chevrolet, η Citroen, η Ford, η Honda, η Nissan, η Peugeot , η Suzuki κ.α..
Προσβλέποντας στη διαρκή ανάπτυξη και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η εταιρεία δημιούργησε εξειδικευμένο κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης που στόχο έχει να διασφαλίσει την άριστη απόδοση των προϊόντων της αλλά και να δημιουργεί διαρκώς νέα, ολοένα πιο εξελιγμένα, συστήματα LPG /CNG που θα καλύπτουν τις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς. Για παράδειγμα το Sequent 32 είναι το LPG σύστημα για κινητήρες με 3 ή 4 κυλίνδρους και χρησιμοποιεί μπεκ IN03 MY09 μπεκ, ενώ είναι διαθέσιμο και σε φυσικό αέριο (CNG). Το Alba 32 είναι το LPG σύστημα για κινητήρες με 3 ή 4 κύλινδρους επίσης και διαθέτει μπεκ GP13.
Το Sequent Direct Injection είναι ένα νέο σύστημα υγραερίου ειδικά σχεδιασμένο για οχήματα άμεσου ψεκασμού. Βασισμένο στην εμπειρία των Sequent συστημάτων, ενσωματώνει νέες τεχνικές λύσεις τόσο για τα εξαρτήματα όσο και για το λογισμικό, για να εξασφαλιστεί έτσι η καλύτερη ενσωμάτωσή του στο σύστημα των οχημάτων άμεσου ψεκασμού. Μελετήθηκε για να διατηρήσει τα απλά χαρακτηριστικά των συστημάτων Sequent, ενώ ταυτόχρονα προστέθηκαν μεγάλες δυνατότητες, όπως πχ. στη βαθμονόμηση του οχήματος.
To σύστημα Sequent Plug & Drive είναι διαθέσιμο για κινητήρες με 5, 6 ή 8 κυλίνδρους, ενώ το Sequent Plug & Drive ΜΥ10 προσφέρεται για μοτέρ με 3 ή 4 κυλίνδρους. Αμφότερα είναι διαθέσιμο και με σύστημα φυσικού αερίου CNG.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr