Τα συστήματα διπλού καυσίμου diesel-LPG θα σας προσφέρουν μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου
Τα συστήματα διπλού καυσίμου diesel-LPG θα σας προσφέρουν μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ παράλληλα θα αυξήσουν την απόδοση του κινητήρα σας και θα επιμηκύνουν τα διαστήματα service του αυτοκινήτου σας. Και όλα αυτά ρυπαίνοντας λιγότερο το περιβάλλον.
Το υγραέριο κίνησης είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο οικονομικά εναλλακτικά καύσιμα και τώρα πλέον μπορούν και οι επαγγελματίες οδηγοί να επωμίζονται τα πλεονεκτήματα του LPG με το diesel blend. Αλλωστε για τους επαγγελματίες οδηγούς το κόστος του καυσίμου είναι το μεγαλύτερο έξοδο που επωμίζονται. Για αυτό και η κύρια επιδίωξη κάθε επαγγελματία είναι να μειώσει το κόστος των καυσίμων με τρόπο νόμιμο και φυσικά ασφαλή για το όχημά του. Στην περίπτωση των επαγγελματιών οδηγών, η οικονομική μετακίνηση είναι πλέον και γι αυτούς μια εφικτή και ασφαλής επιλογή, αφού υπάρχει δυνατότητα των συστημάτων διπλού καυσίμου με κέρδος που φτάνει έως και το 30%, αναλόγως την ετήσια χιλιομετρική μετακίνηση και τον τύπο του κινητήρα/οχήματος. Μάλιστα μετά την τελευταία Υπουργική Απόφαση ΦΕΚ 2733 Β/17-12-2015, επιτρέπεται και στην Ελλάδα η μετασκευή πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε οχήματα με κινητήρα διπλού καυσίμου.
Diesel blend, όπως μαρτυρά και η ονομασία (blend = μίγμα) είναι η ανάμειξη του πετρελαίου κίνησης με κάποιο άλλο εναλλακτικό καύσιμο, η οποία και δημιουργεί ένα μείγμα που κινεί το όχημα.
Συνεπώς όταν αναφερόμαστε σε κινητήρες διπλού καυσίμου, πρόκειται για κινητήρες πετρελαίου (diesel), οι οποίοι μετά την μετασκευή τους, μπορούνε να λειτουργούν ταυτόχρονα με καύσιμο diesel και με LPG (ή και φυσικό αέριο), ανάλογα με την επιλογή που θα κάνει ο ιδιοκτήτης του οχήματος ως προς το είδος του αερίου καυσίμου που θα χρησιμοποιήσει.
Η αρχή λειτουργίας του συστήματος ανάμειξης πετρελαίου με LPG είναι σχετικά απλή. Βασική αρχή του συγκεκριμένου συνδυασμού είναι η υποκατάσταση μιας ποσότητας πετρελαίου με υγραέριο, στις περισσότερες φάσεις λειτουργίας του κινητήρα.
Μάλιστα δεν απαιτείται καμία μετατροπή του κινητήρα, αφού το σύστημα ψεκασμού πετρελαίου παραμένει το κύριο σύστημα λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα, ενώ το σύστημα παροχής υγραερίου είναι το δευτερεύον σύστημα.