|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Νικητής το υγραέριο
To συγκεκριμένο μας παράδειγμα αφορά στο Peugeot 207, αφού το μικρό γαλλικό μοντέλο διατίθεται και με σύστημα υγραερίου, στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων απόδοσης 75 ίππων. Όπως μπορούμε να δούμε και στον πίνακα, όπου αναγράφονται τα κόστη χρήσης σε βάθος 5ετίας, τα μικρότερα ποσά εντοπίζονται για τον εκάστοτε ιδιοκτήτη στις περιπτώσεις επιλογής της πετρελαιοκίνητης ή της υγραεριοκίνητης έκδοσης.
Το diesel 207, αν και ακριβότερο έναντι των υπολοίπων (+ 3.180 ευρώ από την βενζινοκίνητο) κερδίζει σε κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας σε ορίζοντα 5ετίας, αποσβένοντας την υψηλότερη τιμή.
Βάσει των συγκεκριμένων στοιχείων, η υγραεριοκίνητη έκδοση του μικρού γαλλικού αποδεικνύεται πιο συμφέρουσα, καθώς είναι φθηνότερη σε σχέση με τη πετρελαιοκίνητη εκδοχή (κατά 1.150 ευρώ) με επιπλέον όφελος στην 5ετία κατά 600 ευρώ περίπου (λόγω της χαμηλής τιμής του υγραερίου).
Όσον αφορά στην έκδοση με κινητήρα αποκλειστικά βενζίνης, μπορεί να είναι φθηνότερη κατά 2.030 ευρώ σε σχέση με το LPG μοντέλο, όμως μέσα σε μια 5ετία το LPG μοντέλο εμφανίζει 3.871 ευρώ χαμηλότερο κόστος χρήσης, αυξάνοντας τα οικονομικά οφέλη.
Τιμή αγοράς (έκδοση Active 5d)
1,4 75 PS: 12.700 ευρώ
1,4 75 PS LPG: 14.730 ευρώ
1,4 HDI 70 PS: 15.880 ευρώ
Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ) | |||
Kαύσιμο | Bενζίνη |
Diesel |
LPG** |
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,4 |
4,3 |
7,8 |
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.) | 4.800 |
3.225 |
5.850 |
Κατανάλωση 5ετίας* | 8.016 |
5.386 |
4.680 |
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 147 |
113 |
127 |
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας | 1.221 |
497 |
686 |
Κόστος ασφάλισης 5ετίας** | 1.740 |
1.830 |
1.740 |
Συνολικό κόστος 5ετίας | 10.977 |
7.713 |
7.106 |
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ. **Eνδεικτικές τιμές |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr