To Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης.
Fiat Panda 1,2 69PS/LPG VS Panda 1,3 MJET 75PS
61443 Επισκέψεις στο άρθρο
Πιο συμφέρον το LPG
Τo Panda είναι μια ακόμη περίπτωση μοντέλου στο οποίο η diesel έκδοση έχει σαφώς πιο μικρό κόστος χρήσης σε σχέση με την αντίστοιχων προδιαγραφών βενζινοκίνητη. Επίσης, παρατηρούμε ότι το Panda 1,3 MJET έχει χαμηλότερα CO2, συνεπώς και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, ενώ το κόστος ασφάλισης των δύο μοντέλων είναι το ίδιο. Panda LPG
Το Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ υγραεριοκίνησης με το οποίο επιτυγχάνει λιγότερα έξοδα σε καύσιμα.
Προσφέρεται με 8βάλβιδο κινητήρα 1,2 λίτρων 69 ίππων και κοστίζει 12.800 ευρώ. Σύμφωνα με τη Fiat, αυτό το μοντέλο έχει μέση κατανάλωση με το υγραέριο 6,4 λτ./100 χλμ. και CO2 104 γρ./χλμ.
Αυτό σημαίνει ότι, σε βάθος 5ετίας (75.000 χλμ.), ο οδηγός του θα ξοδέψει 3.840 ευρώ σε LPG.
Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις) Panda 1,2 Active 69PS: 10.100 ευρώ
Panda 1,2 MultiJet 75PS: 13.000 ευρώ
Panda 1,2 LPG Dynamic: 12.800 ευρώ
Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ)
Kαύσιμο
Bενζίνη
Diesel
LPG
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
4,9
4,2
6,4
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
3.675
3.150
4.800
Κατανάλωση 5ετίας*
6.137
4.662
3.840
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
113
108
104
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
497
475
497
Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
2.120
2.120
2.120
Συνολικό κόστος 5ετίας
8.754
7.257
6.457
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ. & diesel 1,48 ευρώ/λτ.