ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Forester με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου, συμφέρει με διαφορά.

Subaru Forester 2,0 / LPfi VS Forester 2,0 diesel

61446 Επισκέψεις στο άρθρο

Χαμηλότερα κόστη το υγραεριοκίνητο

Στην περίπτωση του Forester βλέπουμε ότι με το κιτ της υγραεριοκίνησης LPfi της ολλανδικής εταιρείας Vialle τα κόστη σε καύσιμα σε βάθος 5ετίας είναι χαμηλότερα κατά 4.000 ευρώ συγκριτικά με το αμιγώς βενζινοκίνητο και κατά 1.600 ευρώ περίπου σε σχέση με το ντίζελ. Πράγμα που σημαίνει ότι τα συν 2.000 ευρώ που κοστίζει η μετατροπή σε υγραέριο αποσβένονται σε 2,5 χρόνια σε σχέση με το αποκλειστικά βενζινοκίνητο.
Επίσης, η διαφορά από το ντίζελ είναι μεγαλύτερη των 1.600 ευρώ (σε καύσιμα) αν υπολογίσουμε ότι το πετρελαιοκίνητο Forester κοστίζει 2.300 ευρώ παραπάνω (από το 2,0 λτ. βενζίνης μαζί με το κιτ υγραεριοκίνησης).
Χωρίς αμφιβολία, λοιπόν, μεταξύ του Forester με μόνο βενζίνη, του ντίζελ και αυτό που χρησιμοποιεί και υγραέριο, το τελευταίο συμφέρει με διαφορά.

Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
Forester 2,0X: 28.600 ευρώ
Forester 2,0X LPfi: 30.600 ευρώ
Forester 2,0TD: 32.900 ευρώ

Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ)
Kαύσιμο
Bενζίνη
Diesel
LPG**
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
7,5
6,3
9,0
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
5.625
4.725
6.750
Κατανάλωση 5ετίας (ευρώ)*
9.394
6.993
5.400
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
173
167
 
-
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
1.902
1.834
1.902
Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
2.278
2.451
2.278
Συνολικό κόστος 5ετίας
13.574
11.278
9.580
Κόστος μετατροπής σε LPG
2.000
 
-
 
-
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ. **Eνδεικτικές τιμές

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ