To Forester με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου, συμφέρει με διαφορά.
Subaru Forester 2,0 / LPfi VS Forester 2,0 diesel
61446 Επισκέψεις στο άρθρο
Χαμηλότερα κόστη το υγραεριοκίνητο
Στην περίπτωση του Forester βλέπουμε ότι με το κιτ της υγραεριοκίνησης LPfi της ολλανδικής εταιρείας Vialle τα κόστη σε καύσιμα σε βάθος 5ετίας είναι χαμηλότερα κατά 4.000 ευρώ συγκριτικά με το αμιγώς βενζινοκίνητο και κατά 1.600 ευρώ περίπου σε σχέση με το ντίζελ. Πράγμα που σημαίνει ότι τα συν 2.000 ευρώ που κοστίζει η μετατροπή σε υγραέριο αποσβένονται σε 2,5 χρόνια σε σχέση με το αποκλειστικά βενζινοκίνητο.
Επίσης, η διαφορά από το ντίζελ είναι μεγαλύτερη των 1.600 ευρώ (σε καύσιμα) αν υπολογίσουμε ότι το πετρελαιοκίνητο Forester κοστίζει 2.300 ευρώ παραπάνω (από το 2,0 λτ. βενζίνης μαζί με το κιτ υγραεριοκίνησης).
Χωρίς αμφιβολία, λοιπόν, μεταξύ του Forester με μόνο βενζίνη, του ντίζελ και αυτό που χρησιμοποιεί και υγραέριο, το τελευταίο συμφέρει με διαφορά.