Το Master Direct ήρθε για να μείνει! Οι υποσχέσεις του για 50% οικονομία και μόνο 1,5-2% κατανάλωση βενζίνης μπορεί να φάνταζαν για κάποιους υπερβολές ή και επίφοβες για τη ασφαλή λειτουργία, όμως φαίνεται να εκπληρώνονται στο ακέραιο. Πρώτοι και σημαντικότεροι, το επιβεβαιώνουν οι οδηγοί που το δοκίμασαν.
Ας το δούμε μέσα από τα αυτούσια λόγια αυτών που έκαναν την μετατροπή με σύστημα Master Direct:
Ο Νίκος Κ. δήλωσε στην αντιπροσωπεία: “Έχω ένα καινούργιο MG και του έβαλα αμέσως υγραέριο. Για την εγγύηση, δε με ενδιαφέρει, εμένα με ενδιαφέρει να πηγαίνω με αέριο. Ήθελα κάτι καλό, βάλαμε το σύστημα Master Direct στον LPG Hellas και το αμάξι πάει πάρα πολύ καλά! Έχω κάνει τα πρώτα γεμίσματα, πάνω από 800 χιλιόμετρα, δεν έχει κάψει καθόλου βενζίνη! Ο δείκτης οριακά δεν έχει κουνηθεί. Το αμάξι ανταποκρίνεται πάρα πολύ καλά! Να πω την αλήθεια, νόμιζα στην αρχή ότι δε θα έχω τόση οικονομία!”.
Το Master Direct αποτελεί το κορυφαίο σύστημα υγραεριοκίνησης για όλους τους σύγχρονους κινητήρες τούρμπο άμεσου ψεκασμού. Προσφέρει τη μεγαλύτερη οικονομία στην αγορά (50%) αφού καταναλώνει μόνο 1,5% βενζίνη, για προστασία, όσο λειτουργεί με αέριο.
Το σύστημα μπορεί να μετατρέψει σε υγραέριο απροβλημάτιστα κινητήρες που κανένα άλλο σύστημα υγραερίου δεν έχει ποτέ καταφέρει, όπως το παρακάτω GLA! Ο 'Αγγελος Μ. είπε: “Έβαλα Master Direct στο GLA 1.6 του 2018. Το σύστημα δουλεύει κανονικά. Το αμάξι πάει στρωτά, μαλακά, δεν έχω κανένα θέμα ειλικρινά! Έχω βάλει και πρόγραμμα από 156 μαμά πήγε στα 200 άλογα και το υγραέριο ανταποκρίνεται. Το βάλαμε στον LPG HELLAS είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με τα παιδιά εκεί. Πήρα και σφραγισμένες τις εγγυήσεις μου”.
Όταν ο κινητήρας λειτουργεί με υγραέριο, το σύστημα δεν απαιτεί τη χρήση βενζίνης για υποστήριξη. Το Master Direct, σε αντίθεση με άλλα συστήματα υγραερίου, καταναλώνει μόλις 1,5% βενζίνη κατά τη λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο, προσφέροντας τη μέγιστη οικονομία στον οδηγό!
Ο Χρήστος Χ. είπε: “Έκανα εγκατάσταση Master Direct στο Duster 1.3 του 2019. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το σύστημα πάει πάρα πολύ καλά, τίποτα δεν καταλαβαίνεις, ακριβώς την ίδια επίδοση έχει με τη βενζίνη. Είμαι υπερευχαριστημένος και από την οικονομία που έχει, καίει ελάχιστα βενζίνη, δεν μπορώ να πω κουβέντα! Τα παιδιά είναι άριστα, και είναι και γνώστες, και πήρα και στην ώρα μου το αυτοκίνητο. Ευχαριστώ πολύ, τώρα θα κάνω χιλιόμετρα και ταξίδια!”.
O Αναστάσιος Μ. μας είπε: “Έχω το νέο S-CROSS 1.4 Hybrid και αποφάσισα να βάλω υγραέριο με σύστημα Master Direct. Είμαι ευχαριστημένος, όλα πήγαν καλά και η εγκατάσταση ήταν μια χαρά. Από οικονομία δεν το συζητάμε, δεν κουνιέται ο δείκτης της βενζίνης. Δεν καίει τίποτα και βγάζω 680 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Είχε εργοστασιακή εγγύηση κινητήρα την οποία διέκοψα γιατί σκέφτομαι ότι αν όλα πάνε καλά και κάνω 24.000 χιλιόμετρα το χρόνο με το αέριο είναι 1500 ευρώ τσέπη. Όπως γράφετε στο site σας. Στα 10 χρόνια εγώ θα έχω αποσβέσει όχι το σύστημα, αλλά το μισό αυτοκίνητο. Το αμάξι ακούει, δεν βλέπω διαφορά στην απόδοση, του έχω περάσει και έναν προγραμματισμό πρώτου σταδίου!”.
“Πάει πολύ ωραία! Μια χαρά, είμαι πολύ ικανοποιημένος, δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά στην οδήγηση. Το έκανα κάποια τεστ στην εθνική, ανοίγοντας και κλείνοντας το υγραέριο με το κουμπί και από άποψη απόδοσης είναι άψογο! Πηγαίνει τέλεια και πάρα πολύ μικρή η κατανάλωση της βενζίνης!” είπε ο κ. Αλαμάνος Μ. για το BAYON 1.0 T-GDI 2023 με τον νέο κινητήρα G3LE της HYUNDAI.
O Χρήστος Ι. έχει ένα MERCEDES A CLASS 1.6 με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης, που “όλοι” του έλεγαν να μην προχωρήσει στην μετατροπή. Έβαλε Master Direct και λέει: “Το αμάξι είναι πύραυλος. Έχω βάλει το Master στο Mercedes A180 1.6, πριν έναν χρόνο περίπου. Είναι φοβερό. Δεν καταλαβαίνεις ότι καίει αέριο, έχει την ίδια απόδοση αλλά δεν καίει καθόλου βενζίνη. Είχα άψογη εξυπηρέτηση από τα παιδιά!”.
Θα θέλατε να ξέρατε πώς θα ήταν το αμάξι σας και πόσα θα κερδίζατε αν κάνατε μετατροπή με Master Direct; Τώρα μπορείτε να το δείτε online από το masterdirect.gr! Επιλέξτε το δικό σας μοντέλο και κάντε ONLINE Test-Drive με υγραεριοκίνηση Master Direct!
Μπορείτε να δείτε κριτικές οδηγών και φωτογραφίες των μετατροπών για κάθε αυτοκίνητο επιλέγοντας το ONLINE εδώ!