Νέο kit LPG & CNG από τη STAG για Diesel κινητήρες
4744 Επισκέψεις στο άρθρο
Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου STAG Diesel, είναι ένα εναλλακτικό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου για κινητήρες diesel που μπορεί να συνδυάσει το πετρέλαιο με υγραέριο ή φυσικό αέριο και μπορείτε να το βρείτε στην Autogas Tsopelogiannis.
Στην εταιρεία Autogas Tsopelogiannis μπορείτε να βρείτε την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου STAG Diesel, που είναι ένα εναλλακτικό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου για κινητήρες πετρελαίου από 2 έως 16 κυλίνδρους. Το όλο σύστημα βασίζεται στις σύγχρονες τεχνικές λύσεις, όπως επισημαίνει η Autogas Tsopelogiannis, που επιτρέπουν την ανάμειξη του αερίου και του αέρα κατά την είσοδό τους στον θάλαμο καύσης. Η εγκατάσταση του συστήματος STAG Diesel δεν αποκλείει την οδήγηση μόνο με καύσιμο Diesel, δεδομένου του ότι δεν πραγματοποιείται καμία παρέμβαση στα εξαρτήματα του κινητήρα.
Επίσης, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου είναι σε θέση να διαχειριστεί τη δοσολογία και των δύο καυσίμων στον κινητήρα ενώ βρίσκεται σε λειτουργία, χάρη στις ενδείξεις των παρακάτω αισθητήρων: αισθητήρα θερμοκρασίας καυσαερίων, αισθητήρας KNOCK και αισθητήρας οξυγόνου (αισθητήρα λάμδα).
Βασικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου STAG Diesel από την Autogas Tsopelogiannis:
• Τοποθετείται σε κινητήρες ντίζελ έως και 8 κυλίνδρους σειριακής λειτουργίας και έως 16 κυλίνδρους σε λειτουργία ψεκασμού Full Group. • Έχει δυνατότητα επιλογής μεταψεκασμών κατά την χρήση του LPG ή του CNG • Διαθέτει προηγμένο αλγόριθμο για διαδοχική έγχυση αερίου • Ελέγχει την ακριβή δοσολογία αερίου καυσίμου με βάση την τρέχουσα ζήτηση του κινητήρα, την ακριβή μέτρηση του όγκου καυσίμου του ντίζελ, απευθείας από τα μπεκ. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή εξοικονόμηση • Μετρά και ελέγχει την ποσότητα έκχυσης του Diesel σε οχήματα με κινητήρες common rail
• Καμία επίπτωση στη λειτουργία του κινητήρα στην περίπτωση που επιλέξουμε μεταψεκασμούς • Ομαλή εναλλαγή του συστήματος • Εξοικονόμηση σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα • Προστασία των εξαρτημάτων του κινητήρα, • Αποτελεσματικότερη καύση • Αύξηση ισχύος του κινητήρα