Με την μετατροπή του αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο εξοικονομούμε αρκετά χρήματα. Ας δούμε όμως τι πρέπει να ξέρουμε για να γίνει σωστά.
Με την μετατροπή του αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο εξοικονομούμε αρκετά χρήματα, προστατεύοντας παράλληλα και το περιβάλλον. Στα μείον συγκαταλέγεται ο χώρος που καταλαμβάνει το επιπλέον ρεζερβουάρ, αλλά και το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού. Η μετατροπή του κάθε αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο είναι εφικτή, εφ` όσον επισκεφθείτε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο. Τα πρόσθετα στοιχεία που τοποθετούνται είναι τα εξής:
Στην αγορά πλέον θα βρείτε και τα πιο εξελιγμένα συστήματα υγραεριοκίνησης "5ης γενιάς", τα οποία είναι συμβατά και με κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Μετά την εγκατάσταση, θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιο δημόσιο ΚΤΕΟ, προκειμένου να λάβετε το σχετικό έγγραφο καλής λειτουργίας του συστήματος υγραεριοκίνησης, ενώ προσκομίζοντας την υπεύθυνη δήλωση του μετατροπέα, τα στοιχεία του διασταυρώνονται με το Υπουργείο, προκειμένου να διαπιστωθεί αν είναι εγκεκριμένος ή όχι. Με τη βεβαίωση που θα λάβετε από το ΚΤΕΟ, θα πρέπει να μεταβείτε στο Υπουργείο Μεταφορών, για να αλλάξετε την άδεια κυκλοφορίας.
Έως 910 ευρώ κέρδος το χρόνο Αν υπολογίσουμε πως ένας μέσος οδηγός διανύει περίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο για ένα αυτοκίνητο με πραγματική μέση κατανάλωση καυσίμου 11,0 λτ./100 χλμ., θα ξοδεύει το χρόνο περίπου 2.283 ευρώ για βενζίνη ή 1.372 ευρώ για υγραέριο με 13,0 λτ./100 χλμ. (τιμή υγραερίου 0,704 ευρώ/λτ. και βενζίνης 1,384 ευρώ/λτ.), δηλαδή θα έχει όφελος περίπου 910 ευρώ κάθε χρόνο.