To αγοραστικό κοινό κέρδισε πολλά τα τελευταία χρόνια με βασικότερη τη προστασία του περιβάλλοντος λόγω των μειωμένων ρύπων ειδικά στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα με τις αυξημένες εκπομπές ρύπων. Επιπλέον έχουμε καθαρότερους κινητήρες με διπλάσια οικονομία καυσίμου. Βέβαια το κέρδος θα μπορούσε να ήταν πολλαπλάσιο αν δεν υπήρχε η μεγάλη φορολόγηση που επέβαλε η ελληνική κυβέρνηση υπό τις πιέσεις της Τρόικα για έσοδα σε καθαρό καύσιμο και την επιβολή του φόρου 200 ευρώ, πάνω του μέσου ορού του ευρωπαϊκού φόρου των 125 ευρώ ανά μετρικό τόνο υγραερίου δηλαδή, 1.780 λίτρα περίπου (σημερινή τιμή αντλίας, 0,58 λεπτά έναντι των 0,32 λεπτών του Βελγίου). Ακόμα και έτσι ο καταναλωτής εξοικονομεί μέχρι 50 % στις μετακινήσεις του με τη χρήση του εναλλακτικού καθαρού αυτού καύσιμου.
Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG; Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας του υγραερίου κίνησης ( LPG ) τα τελευταία χρόνια είναι αλματώδης. Οι εταιρίες εξελίσσουν κινητήρες υγραεριοκίνησης άμεσου ψεκασμού και καταφέρνουν επιδόσεις οικονομικότερες του diesel. Για παράδειγμα το Ford Fiesta EcoBoost με τα 140 άλογα κινείται με το σύστημα υγρού ψεκασμού Prins Liquimax με 4,8 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα χωρίς καμιά απώλεια ιπποδύναμης.
Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου; Τα επόμενα βήματα της αγοράς είναι η εξέλιξη όλων των νέων κινητήρων της BMW, της Audi, της Mercedes στη χρήση υγραερίου. Ήδη η Prins διαθέτει πάνω από 80 νέους τύπους κινητήρων στη λίστα μετατροπών τους και εμείς έχουν την τεχνογνωσία σε αυτό τον τομέα.
Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν; Τα συστήματα υγρού ψεκασμού δεν χρειάζονται καμία συντήρηση, ενώ τα αερίου χρειάζονται αλλαγή φίλτρων κάθε 15.000 ή 25.000 χιλιόμετρα. Στις δικές μας μετατροπές χρησιμοποιούμε μόνο μπεκ τύπου βενζίνης οπότε καμία άλλη συντήρηση δεν χρειάζεται. Σε άλλα συστήματα χωρίς μπεκ τύπου βενζίνης είναι απαραίτητη η αλλαγή τους κάθε 30.000 χλμ ή η συντήρησή τους.