Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά
Υγραεριοκίνηση σε 'Αμεσου ψεκασμού - Αλήθειες και Μύθοι

Υγραεριοκίνηση σε 'Αμεσου ψεκασμού - Αλήθειες και Μύθοι

1353 Επισκέψεις στο άρθρο

Όλο και περισσότερα βενζινοκίνητα Ι.Χ., καινούργια ή και 15ετίας, έχουν κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Η διαφορά των κινητήρων αυτών, σε σχέση με τους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού, είναι ότι τα μπεκ της βενζίνης ψεκάζουν απευθείας το καύσιμο μέσα στον κύλινδρο. Η τεχνολογία αυτή, σε σύγκριση με τον «παλαιότερο» έμμεσο ψεκασμό, έχει φέρει νέες δυσκολίες και προκλήσεις στους κατασκευαστές των συστημάτων υγραεριοκίνησης αλλά και στους εγκαταστάτες.

MASTER DIRECT

Χρειάζεται να απαντήσουμε σε διάφορους μύθους γύρω από την υγραεριοκίνηση στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Πόσες φορές έχουμε ακούσει, και από εγκαταστάτες, ότι ο τάδε κινητήρας δε δέχεται τη μετατροπή σε υγραέριο γιατί είναι άμεσου ψεκασμού, ή ότι ο δείνα βγάζει προβλήματα και αποφεύγεται οποιαδήποτε παρέμβαση. Ακόμα και για τους κινητήρες που θεωρητικά και πρακτικά είναι μετατρέψιμοι χωρίς προβλήματα, είναι αλήθεια ή μύθος ότι είναι απαραίτητο να ψεκάζεται παράλληλα με το αέριο ένα ποσοστό βενζίνης ως συνεισφορά; Είναι, λοιπόν, «αναγκαίο κακό» να ξοδεύεται βενζίνη για τη «λίπανση» του κινητήρα, την προστασία των βαλβίδων, ή ακόμα και για καλύτερη απόδοση από κάποιες στροφές και πάνω;
 

Είναι αναγκαία η παράλληλη συνεισφορά βενζίνης 5-40%;

Η πιο σοβαρή απάντηση έρχεται από τους κατασκευαστές εργοστασιακών μοντέλων άμεσου ψεκασμού TGI/TSI του Group VAG-Audi που κινούνται με LPG ή φυσικό αέριο (CNG). Τα αυτοκίνητα αυτά καταναλώνουν κάτω από 1% βενζίνη όταν ο κινητήρας τους λειτουργεί με αέριο! Οι κατασκευαστές εγγυώνται ότι αυτό το ελάχιστο ποσοστό είναι ικανό να διατηρήσει τον κινητήρα και τα μπεκ της βενζίνης σε άριστη κατάσταση.
 
Τα περισσότερα συστήματα υγραεριοκίνησης καταναλώνουν από 5 έως 40% βενζίνη παράλληλα με το αέριο. Αυτό σημαίνει ένα πολύ χαμηλότερο ποσοστό οικονομίας για τον οδηγό, που κάποιες φορές μπορεί να φτάνει να κάνει και ασύμφορη τη μετατροπή. Το υψηλό ποσοστό βενζίνης προκύπτει από την αδυναμία των συστημάτων να εξομοιώσουν τα σήματα του εγκεφάλου του αυτοκινήτου. Στην προσπάθειά τους να «παραπλανήσουν» τον εγκέφαλο, έχουν ανάγκη τη βενζίνη.
 
Δεν ισχύει όμως το ίδιο για όλα τα συστήματα υγραεριοκίνησης! Το Master Direct, το πιο εξελιγμένο σύστημα υγραεριοκίνησης, «συνεργάζεται» με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου χωρίς την ανάγκη βενζίνης! Η συνεισφορά του είναι 0%! Δεν κάνει παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης-αερίου και η λειτουργία του είναι πολύ κοντά στη φιλοσοφία των κατασκευαστών των αυτοκινήτων. Το αποτέλεσμα, λοιπόν, για τους οδηγούς με σύστημα Master Direct, είναι να εκτοξεύουν την οικονομία τους στο 50%!
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)