Τον χειμώνα, στο σύστημα καυσίμου των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σχηματίζονται σωματίδια παραφίνης και κρύσταλλοι πάγου εξαιτίας του έντονου κρύου. Αυτά συγκεντρώνονται στο φίλτρο καυσίμου και το φράζουν. Ως συνέπεια, ο κινητήρας δεν ξεκινά ή σβήνει μετά από λίγο.
Ειδικά όταν το όχημα εκτίθεται σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες π.χ. αν είναι παρκαρισμένο σε εξωτερικό χώρο , το αποτέλεσμα είναι να παρουσιάζεται πρόβλημα ειδικά στο πρωινό ξεκίνημα.
Οι λόγοι που το καύσιμο πετρελαίου δεν είναι από μόνο του ικανό να ανταπεξέλθει σε αυτές τις συνθήκες, είναι διάφοροι. Συνήθως, η ανθεκτικότητα του καυσίμου στο κρύο είναι χαμηλότερη από την αναφερόμενη, παρόλο που πληρούνται οι προδιαγραφές του. Αυτό συμβαίνει α) γιατί τα εργαστηριακά τεστ δεν αποτυπώνουν επακριβώς τις περιβαλλοντικές συνθήκες β) η συγκέντρωση υγρασίας στο σύστημα καυσίμου εξαιτίας του πάγου αλλά και λόγω της μεγάλης διαφοράς θερμοκρασιών μεταξύ μέρας-νύχτας, σχηματίζει σταγόνες νερού . Αυτές παγώνουν στις αρνητικές θερμοκρασίες και φράζουν το φίλτρο καυσίμου. Εκτός αυτού, αν ένα όχημα δεν κινείται για μεγάλο διάστημα τον χειμώνα, κινδυνεύει από την συγκέντρωση βακτηρίων στο καύσιμο.
Προκειμένου λοιπόν να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία και τον χειμώνα, συστήνονται επαγγελματικά πρόσθετα καυσίμου.
Το Diesel Conditioner & Anti-Gel, βελτιώνει την αντιπαγωτική αντοχή του καυσίμου και προσφέρει ασφάλεια σε θερμοκρασίες έως-33 °C.
Το Diesel AntiBacteria , απολυμαίνει ολόκληρο το σύστημα καυσίμου εξουδετερώνοντας βακτήρια και μύκητες και παρεμποδίζει το φράξιμο του φίλτρου καυσίμου.
Το όχημα είναι πλέον ικανό να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις του χειμώνα.