Πρόκειται για τακτική, που ακολουθείται από πολλούς ιδιοκτήτες οχημάτων. Πολλές φορές, κάποιος επισκέπτεται ένα συνεργείο επειδή του συστήθηκε από κάποιο φίλο ή γνωστό. Είναι κάτι που βοηθά πολύ στην επιλογή, αρκεί να εμπιστεύεσαι απόλυτα την κρίση του ατόμου το οποίο ρώτησες, ότι δηλαδή η άποψη του προχωράει πέρα από την «επιφάνεια» του συνεργείου.
Μίλα με το προσωπικό, διάβασε κριτικές στο διαδίκτυο!
Κάνε μια επίσκεψη στο συνεργείο και μίλησε σε κάποιον από τους μηχανικούς ώστε να πάρεις μια γεύση του ενθουσιασμού και των γνώσεων του προσωπικού εκεί, καθώς και του επιπέδου των υπηρεσιών.
Μάθε αν κάποιος γνωστός σου είχε εμπειρία με κάποια από τα συνεργεία που σκέφτεσαι να χρησιμοποιήσεις και διάβασε επίσης κριτικές από πελάτες, τις οποίες μπορείς συνήθως να βρεις στο διαδίκτυο. Η φήμη είναι πολύ σημαντική και είναι συχνά καλύτερο να πληρώσεις κάτι παραπάνω για να πας το αυτοκίνητό σου σε ένα συνεργείο με αποδεδειγμένα καλή φήμη.
Κάνε έλεγχο τού κόστους για μια εργασία!
Μπορείς να τηλεφωνήσεις σε άλλα συνεργεία και να ρωτήσεις πόσο κοστίζει η επισκευή (ανταλλακτικά και εργασία), για την οποία άφησες το αυτοκίνητό σου σε κάποιο συνεργείο. Βέβαια, χωρίς να δουν το αυτοκίνητο, θα σου δώσουν μόνο απλή εκτίμηση του κόστους. Ωστόσο, θα σε βοηθήσει να σχηματίσεις μία ιδέα για το αν στο συνεργείο που θα πας, τιμολογούν παραπάνω ή όχι.
Ρώτα κάτι δοκιμαστικά, ενώ γνωρίζεις (σίγουρα) την απάντηση!
Ένας τρόπος για να διαπιστώσεις αν ο άνθρωπος απέναντί σου είναι ειλικρινής, είναι να τον ρωτήσεις για το κόστος κάποιας επισκευής ή για τη βλάβη που έχει το αυτοκίνητό σου αφού πριν έχεις κάνει την απαραίτητη έρευνα και γνωρίζεις σίγουρα την απάντηση.