Λιπαντικά αυτοκινήτου. Όχι ότι να ναι ! Όλα τα μυστικά, προδιαγραφές αξιολογήσεις. Δείτε…
Οι έρευνές μας λένε πως οι πολλοί δεν ασχολούνται με το τι λάδι τους βάζουν στο συνεργείο τους (όταν πάνε για service). Περίεργο το να ασχολούνται με τα διάφορα gadgets του αυτοκινήτου τους περισσότερο από το προϊόν εκείνο που – ΑΝ είναι το σωστό για τον κινητήρα τους - θα κρατήσει το ίδιο το αυτοκίνητο τους υγιές και δυνατό επί μακρόν !
Οι ψαγμένοι βέβαια (και είναι πολλοί, μέσα στο 1.500.000 που μας διαβάζουν από περιοδικό και site κάθε μήνα) ρωτάνε, συγκρίνουν και γενικά «δεν το αφήνουν ως εν λευκώ επιλογή στον τεχνικό του συνεργείου τους». Φυσικά και οι χιλιάδες επαγγελματίες (του κλάδου της συντήρησης αυτοκινήτου) που και αυτοί μας διαβάζουν κάθε μήνα, ενημερώνονται διαρκώς για τα λιπαντικά της αγοράς και τα τεχνολογικά προηγμένα χαρακτηριστικά τους. Οι Top από αυτούς «δεν τσιμπάνε» απλά σε κινήσεις marketing ή πωλητές εταιρειών που απλά προωθούν –μέσα στα συνεργεία- τα λιπαντικά τους. Επιλέγουν και με βάση ποιοτικά κριτήρια, τα λιπαντικά που θα χρησιμοποιήσουν στους πελάτες τους (που τους θέλουν ευχαριστημένους και πιστούς).
ΟιYellow Pages-Οδηγός Αγοράς για Λιπαντικά αυτοκινήτου δίνουν απαντήσεις στις ερωτήσεις του κοινού που «ψάχνεται» (και των επαγγελματιών της αγοράς). "Ποια να βάλω; Ποια κάνουν για τον κινητήρα μου; Ποιοι τα φέρνουν; Υπάρχουν μόνον 3-4 γνωστές εταιρείες ή έχω και άλλες καλές εναλλακτικές; Ποια αξίζουν τα λεφτά τους; Και άλλα πολλά ερωτήματα.
Ξεκινάμε με 7 εταιρείες λιπαντικών, που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, 4 δικές τους top προτάσεις λιπαντικών (για diesel ή βενζινοκινητήρα). Ένας χρήσιμος οδηγός αγοράς Λιπαντικών. Οργανωμένος ανά εταιρεία. Ταξινομημένος με όλα τα χρήσιμα τεχνικά χαρακτηριστικά. Και ένα ΝΕΟ site ειδικά για Καλή Συντήρηση & Λιπαντικά (autoService.autotriti.gr)! Ένα site στο οποίο χιλιάδες αναγνώστες (από το 1.500.000 που επισκέπτονται ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ το Autotriti.gr) θα μπορούν να βρίσκουν απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που περιγράψαμε πιο πάνω. Νέα της αγοράς των Λιπαντικών, Παρουσιάσεις προϊόντων (από κάθε μάρκα), και Προτάσεις της αγοράς, "Ψαχτήρι" (μηχανή αναζήτησης προϊόντων & λιπαντικών, με τιμές).
Ξέρετε ότι…
1. Με βάση διεθνείς έρευνες το 75% του κοινού (ενήλικες υποψήφιοι αγοραστές) χρησιμοποιεί για την έρευνα αγοράς του τις Yellow Pages (κίτρινες σελίδες) του τομέα προϊόντων της αγοράς που το ενδιαφέρει.
2. Επίσης, οι ίδιες έρευνες αναφέρουν, πως ένας μεγάλος αριθμός χρηστών (αυτών των χρήσιμων-πληροφοριακών σελίδων) δεν είχε κατά νου την εταιρεία (ή τα προϊόντα της) όταν ξεκίνησαν την αναζήτησή τους σε αντίστοιχες τέτοιες «κίτρινες σελίδες» σε έντυπο ή ηλεκτρονικό περιβάλλον (διαδίκτυο).