Αξιοπιστία θέλουμε όλοι (μετράει min 20% στην τελική απόφαση).
Διαφάνεια στις χρεώσεις είναι εξίσου σημαντικό (όχι εκπλήξεις).
Τεχνική κατάρτιση (η εξειδίκευση και η τεχνογνωσία μετράει).
Κριτικές του κόσμου & συστάσεις του ειδικού τύπου, συμβάλλουν.
Αξιοπιστία θέλουμε όλοι (μετράει min 20% στην τελική απόφαση)
Η εμπιστοσύνη είναι το θεμέλιο κάθε συνεργασίας. Ένα αξιόπιστο συνεργείοδιασφαλίζει ότι οι εργασίες πραγματοποιούνται με επαγγελματισμό και -κυρίως- χωρίς καμία αμφιβολία για την ποιότητα. Όταν γνωρίζετε ότι το όχημά σας βρέθηκε σε καλά χέρια, είναι φυσικό να επιστρέφετε και να το προτείνετε σε άλλους (γίνεστε ο καλύτερος «διαφημιστής» του συνεργείου που σας φρόντισε). Διαφάνεια στις χρεώσεις (οι έρευνες τού δίνουν επίσης 20% βαρύτητας)
Η σαφής ενημέρωση για το κόστος πριν την έναρξη των εργασιών είναι κρίσιμη. Ένα καλό συνεργείο εξηγεί τι περιλαμβάνει η κάθε εργασία, γιατί κοστίζει τόσο και αν υπάρχουν οικονομικότερες εναλλακτικές, όπως π.χ. η χρήση aftermarket ανταλλακτικών.
Καλή επικοινωνία (σημαντικός παράγοντας 10%)
Η αποτελεσματική επικοινωνία περιλαμβάνει την απάντηση σε τηλεφωνικές κλήσεις (να «το σηκώνουν»), την ενημέρωση για την πρόοδο των εργασιών και την απλή εξήγηση των προβλημάτων του αυτοκινήτου (χωρίς περίτεχνες «ορολογίες» ή «ξύλινη τεχνοκρατική γλώσσα» που δεν καταλαβαίνει ένας μέσος κάτοχος αυτοκινήτου). Ένα συνεργείο που επικοινωνεί σωστά, ενισχύει την εμπιστοσύνη του πελάτη.
Δείτε τα Συνεργεία που πληρούν τα "κριτήρια" ενός καλού συνεργείου:
Η εμπειρία και η εξειδίκευση των τεχνικών είναι απαραίτητες, ειδικά για οχήματα με ιδιαίτερες ανάγκες και ειδικά «στις μέρες μας» που αρκετά συνεργεία αντιμετωπίζουν έλλειψη έμπειρων τεχνικών- μηχανικών. Ένα συνεργείο με καλή τεχνική κατάρτιση μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις ιδιαιτερότητες κάθε μοντέλου (που ειδικά στα προηγμένα σύγχρονα μοντέλα π.χ. υβριδικά είναι και αρκετές). Ως γνωστόν ένα συνεργείο με καλή τεχνική κατάρτιση μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις ιδιαιτερότητες κάθε μοντέλου.
Χρόνος παράδοσης (5%)
Η συνέπεια στον συμφωνημένο χρόνο παράδοσης δείχνει επαγγελματισμό. Ένα συνεργείο που τηρεί ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα (και τα χει συμφωνήσει με τον πελάτη του),παραδίδει το όχημα όπως υποσχέθηκε, κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών (οι οποίοι ειδικά αν έχουν και μια υπηρεσία «άνεσης» όπως «αυτοκίνητο αντικατάστασης» δεν ενοχλούνται και να «περιμένουν λίγο παραπάνω»)..
Τιμές (10%)
Στις μέρες μας που όλοι επιδιώκουμε την οικονομία και κυνηγάμε μια καλύτερη τιμή σε οποιαδήποτε αγορά μας, οι λογικές τιμές, σε συνάρτηση με την ποιότητα των υπηρεσιών, είναι σημαντικές. Όμως οι έρευνες δείχνουν πως δεν κερδίζεται ο πελάτης «μόνον από αυτές». Οι τιμές χρειάζεται να είναι ανταγωνιστικές (με τις χρεώσεις του κλάδου), αλλά πάνω από όλα, πρέπει να αντανακλούν την αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών (αυτό που λέμε «να αξίζουν τα λεφτά τους»).
Καλές οι ανταγωνιστικές τιμές αλλά πρέπει και να αντανακλούν την αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών (αυτό που λέμε «να αξίζουν τα λεφτά τους»).
Εγγύηση εργασιών (5%)
Η παροχή εγγύησης για τις εργασίες και τα ανταλλακτικά προσφέρει μια ασφάλεια στον πελάτη. Δείχνει ότι το συνεργείο στέκεται πίσω από τη δουλειά του και είναι πρόθυμο να διορθώσει τυχόν προβλήματα που προκύψουν ή πως έχει «επαγγελματική αυτό-πεποίθηση» πως ό,τι φτιάξει – το φτιαξε (δεν ξαναπάς για την ίδια βλάβη 2η φορά)!
Καθαριότητα και οργάνωση χώρου υποδοχής και εργασιών (5%)
Η κατάσταση του χώρου αντικατοπτρίζει τη σοβαρότητα και τη μεθοδικότητα του συνεργείου. Ένας καθαρός και οργανωμένος χώρος υποδηλώνει επαγγελματισμό και «συνδέεται» στο μυαλό του πελάτη και με το «νοικοκυριό» και την «φροντίδα» που θα δεχθεί και το αυτοκίνητό του.
Κριτικές και συστάσεις που συμβάλουν στον δείκτη αξιοπιστίας (10% + 20%)
Οι απόψεις και οι κριτικέςάλλων πελατών, μέσω διαδικτύου ή από προσωπικές συστάσεις, όπως και τα γραφόμενα σε μέσα του ειδικού τύπου αυτοκινήτου, παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την ποιότητα των υπηρεσιών ενός συνεργείου. Είναι ένα κριτήριο που λαμβάνεται σοβαρά υπόψη στην επιλογή ενός συνεργείου, από όλους μας.
Στις έρευνες τού δίνουν 10% στη συνολική βαρύτητα μα σκεφτείτε πως αυτές οι συστάσεις ή οι κριτικές ουσιαστικά καθορίζουν και την αξιοπιστία του συνεργείου (κάτι που όπως είδαμε, πιο πάνω, παίρνει 20% της συνολικής βαρύτητας, άρα 30% σύνολο.
Τοποθεσία και εύκολη πρόσβαση ή καλό parking (5%)
Η εγγύτητα και η εύκολη πρόσβαση στο συνεργείο (π.χ. αν βρίσκεται κοντά σε σημαντικές αρτηρίες, πλησίον της Αττικής οδού αν μιλάμε για την πρωτεύουσα κλπ) διευκολύνουν τις επισκέψεις και την επικοινωνία, καθιστώντας την επιλογή του πιο πρακτική.
Εσείς τι λέτε;
Με βάση την μέχρι σήμερα εμπειρία σας ποια είναι τα 3 πιο σημαντικά κριτήρια που καθορίζουν την παραμονή σας στο Συνεργείο που πηγαίνετε σήμερα ή στην αναζήτηση ενός άλλου;