What is new
-1,5 ΤFSI με 150 άλογα
-S-tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
-0-100 σε 8,3 δλ.
-Καίει 7,5 λτ./100 χλμ
-Από 26.680 ευρώ (S-tronic)
Ένα από τα στοιχεία που χαρακτήρισαν τη νέα γενιά του A1 είναι ο πιο δυναμικός και νεανικός χαρακτήρας σε σχέση με το μάλλον άχρωμο, πρώτης γενιάς, premium μικρό της Audi. Τα χαρακτηριστικά αυτά τονίζονται ακόμη περισσότερο στην έκδοση 35 TFSI των 150 ίππων, που κρίνεται σαφώς πιο… ορθολογική για την ελληνική αγορά σε σχέση με την ακόμη πιο καυτή εκδοχή 40 TFSI με 2λιτρο κινητήρα 200 ίππων.
Σχεδιαστικά, οι γραμμές της έκδοσης 35 TFSI συνθέτουν ένα ελκυστικό μικρό μοντέλο με δυναμικό και συνάμα μοδάτο στυλ, που τονίζεται στην έκδοση S-line που μας παραχωρήθηκε (27.970 ευρώ), με τις μεγάλες ζάντες και τις σπορτίφ πινελιές σε σπόιλερ και προφυλακτήρες. Σπορτίφ στοιχεία έχει και η καμπίνα των επιβατών, που φωνάζει τον premium προσανατολισμό της με κορυφαία υλικά κατασκευής, άριστο φινίρισμα και εξαιρετική συναρμογή. Παράλληλα, στοιχεία όπως ο στάνταρ πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων ή η μεγάλη και ποιοτική στο άγγιγμα οθόνη των 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, είναι στοιχεία που ταιριάζουν απόλυτα στον προηγμένο τεχνολογικά χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Χωροταξικά, 4 ενήλικες θα χωρέσουν, αλλά οι πίσω πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με πιο ευρύχωρα μοντέλα. Το πορτ-μπαγκάζ όμως των 335 λτ. ικανοποιεί απόλυτα.
Ως κάτοχος audi σας πληροφορώ ότι είναι προβληματικά.