Ο 1.500άρης TFSI έχει 150 άλογα με 250 Nm ροπής και χαρίζει δυναμικές επιδόσεις στο premium μικρό της Audi.
Κινητήρας: «Φυσάει» με 1,5 TFSI
108.827 Επισκέψεις στο άρθρο (17/7/2020)
Ο «γνωστός» μας turbo 1.500άρης TFSI έχει 150 άλογα με 250 Nm ροπής, είναι εύρωστος χαμηλά, ανεβάζει με προθυμία στροφές και συνεργάζεται εξαιρετικά με το 7άρι S-tronic ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, στοιχεία που χαρίζουν στο premium μικρό δυναμικές επιδόσεις (0-100 σε 8,3``, 60-100 σε 4,4`` και 80-120 σε 5,3``).
Παράλληλα, διατηρεί έναν άκρως πολιτισμένο χαρακτήρα και δεν «ξεφεύγει» σε κατανάλωση χάρη και στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Η σχετική λειτουργία ούτε που γίνεται αντιληπτή φαίνεται όμως στη μέση κατανάλωση, που κυμαίνεται γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ. Οι πολύ καλές επιδόσεις του A1 35 TFSI έρχονται να «δέσουν» μια χαρά με το δυναμικό πλαίσιο και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του μικρού Audi. Mάλιστα η σφιχτούτσικη ανάρτηση στην έκδοση S Line τονίζει την αμεσότητα των αντιδράσεων, μειώνει την κλίση και εξασφαλίζει περίσσια πρόσφυσης.
Στις κακοτεχνίες υπάρχει μια επιβάρυνση της άνεσης, αλλά σε καλό δρόμο η κύλιση είναι εξαιρετική. Ακριβές και άμεσο τιμόνι, δυνατά και ανθεκτικά φρένα, ευελιξία και χαμηλό επίπεδο θορύβου συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την οδηγική παρουσία του A1 35 TFSI.
Ως κάτοχος audi σας πληροφορώ ότι είναι προβληματικά.