6 Φωτογραφίες »
Μίνι μόνο σε διαστάσεις και τιμή: Το Hyundai i10 ωριμάζει προσφέροντας αίσθηση και τεχνολογίες μεγαλύτερου αυτοκινήτου, παραμένοντας compact σε διαστάσεις και απόλυτα προσιτό σε τιμή.
Με μια ματιά
- Τρίτη γενιά Hyundai i10
- 1,2 MPI με 84 ίππους
- «Καίει» 7,0 λτ./100 χλμ.
- Από 11.750 ευρώ (1,2 MPI)
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Ευρώπη, όπου και κατασκευάζεται, το νέο Hyundai i10 έρχεται φορτσάτο για να συνεχίσει τη… βασιλεία του στην πόλη. Ήδη από τις προηγούμενες 2 γενιές του, το Hyundai i10 είχε θέσει σοβαρή υποψηφιότητα για το… χρυσό κλειδί της πόλης συνδυάζοντας ευελιξία, πρακτικότητα και ευρυχωρία. Δοκιμάζοντας την 1,2 MPI έκδοση του ολοκαίνουργιου Hyundai i10, η οποία χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή λανσάρει τεχνολογίες και ευρυχωρία από τα supermini, μπορούμε να πούμε από τώρα πως είναι πιο κοντά από ποτέ στη σχετική απονομή!
«Go Big»
Με αυτό το μότο λανσάρει η Hyundai το νέο i10 εκφράζοντας τη βασική φιλοσοφία του νέου της μίνι. Μπορεί το μήκος με μόλις +5 χλστ. επιπλέον να έχει παραμείνει ουσιαστικά στα 3,67 μέτρα, όμως οι αναλογίες έχουν αλλάξει και το i10 δείχνει τώρα δυναμικό και αισθητά διαφορετικό σε σχέση με πριν, χάρη στα 20 χλστ. που κέρδισε σε πλάτος και τα 40 χλστ. σε μεταξόνιο, τη στιγμή που η γραμμή της οροφής έχει κατέβει 20 χλστ. πιο χαμηλά. Συνδυάζοντας μαεστρικά καμπύλες και ακμές, το νέο Ηyundai i10 εκπέμπει φρεσκάδα και μοντέρνο στυλ. Από μπροστά, μας αρέσει η σχεδίαση των στρογγυλών LED ημέρας, η μεγάλη μάσκα, που ακολουθεί την επιθετική φιλοσοφία των σύγχρονων Hyundai, και η «νεύρωση» στο καπό. Στο πλάι έξυπνα ενώνεται η οροφή με την κολόνα σχηματίζοντας οπτικό τρικ ενός κουπέ μοντέλου (σ.σ. προσέξτε την λεπτομέρεια στην κολόνα που αναγράφεται το όνομα του μοντέλου), ενώ και πιο πίσω το μικρό της Hyundai δείχνει φαρδύ και εντυπωσιακό. Ξεχωριστή πινελιά αποτελεί το εξαγωνικό μοτίβο που συναντάμε σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, όπως στους μικρούς ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης στην εμπρός μάσκα, στα πλαίσια των πίσω κολώνων, αλλά και στο εσωτερικό. Το στοίχημα του design, που μετράει στην κατηγορία, δείχνει κερδισμένο.
- 1,2 MPI με 84 ίππους
- «Καίει» 7,0 λτ./100 χλμ.
- Από 11.750 ευρώ (1,2 MPI)
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Ευρώπη, όπου και κατασκευάζεται, το νέο Hyundai i10 έρχεται φορτσάτο για να συνεχίσει τη… βασιλεία του στην πόλη. Ήδη από τις προηγούμενες 2 γενιές του, το Hyundai i10 είχε θέσει σοβαρή υποψηφιότητα για το… χρυσό κλειδί της πόλης συνδυάζοντας ευελιξία, πρακτικότητα και ευρυχωρία. Δοκιμάζοντας την 1,2 MPI έκδοση του ολοκαίνουργιου Hyundai i10, η οποία χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή λανσάρει τεχνολογίες και ευρυχωρία από τα supermini, μπορούμε να πούμε από τώρα πως είναι πιο κοντά από ποτέ στη σχετική απονομή!
«Go Big»
Με αυτό το μότο λανσάρει η Hyundai το νέο i10 εκφράζοντας τη βασική φιλοσοφία του νέου της μίνι. Μπορεί το μήκος με μόλις +5 χλστ. επιπλέον να έχει παραμείνει ουσιαστικά στα 3,67 μέτρα, όμως οι αναλογίες έχουν αλλάξει και το i10 δείχνει τώρα δυναμικό και αισθητά διαφορετικό σε σχέση με πριν, χάρη στα 20 χλστ. που κέρδισε σε πλάτος και τα 40 χλστ. σε μεταξόνιο, τη στιγμή που η γραμμή της οροφής έχει κατέβει 20 χλστ. πιο χαμηλά. Συνδυάζοντας μαεστρικά καμπύλες και ακμές, το νέο Ηyundai i10 εκπέμπει φρεσκάδα και μοντέρνο στυλ. Από μπροστά, μας αρέσει η σχεδίαση των στρογγυλών LED ημέρας, η μεγάλη μάσκα, που ακολουθεί την επιθετική φιλοσοφία των σύγχρονων Hyundai, και η «νεύρωση» στο καπό. Στο πλάι έξυπνα ενώνεται η οροφή με την κολόνα σχηματίζοντας οπτικό τρικ ενός κουπέ μοντέλου (σ.σ. προσέξτε την λεπτομέρεια στην κολόνα που αναγράφεται το όνομα του μοντέλου), ενώ και πιο πίσω το μικρό της Hyundai δείχνει φαρδύ και εντυπωσιακό. Ξεχωριστή πινελιά αποτελεί το εξαγωνικό μοτίβο που συναντάμε σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, όπως στους μικρούς ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης στην εμπρός μάσκα, στα πλαίσια των πίσω κολώνων, αλλά και στο εσωτερικό. Το στοίχημα του design, που μετράει στην κατηγορία, δείχνει κερδισμένο.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Μοντέρνο και στιβαρό |
Σελίδα 3 | Χώροι-Πρακτικότητα: Eίναι top! |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Επιδόσεις: «Τσιμπάει» σε κατανάλωση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Μικρομέγαλο |
Σελίδα 6 | Η άποψή μας |
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΞΙΌΠΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΤΣΙΜΠΗΜΈΝΗ ΛΙΓΟ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ.