Οι 84 ίπποι από το νέο 1,2 λτ. κινητήρα προσφέρουν επαρκείς επιδόσεις. Η έλλειψη ροπής χαμηλά καλύπτεται μερικώς, όχι όμως και η τάση για αυξημένη κατανάλωση.
Όσον αφορά τώρα στο μοτέρ, το 1.197 κ.εκ. ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, μηχανικό σύνολο των 84 ίππων και των 118 Nm ροπής κινεί απλά επαρκώς το ελαφρύ αμάξωμα και μάλιστα με την προϋπόθεση ότι κρατάς τον αριθμό των στροφών ψηλά, κοντά στις 3.500-4.000 σ.α.λ. Χάρη και στο διπλό χρονισμό βαλβίδων CVVT, η απόκριση είναι καλή και η λειτουργία σχετικά πολιτισμένη (μόνο ψηλά παράγει έντονο βουητό και θόρυβο), αλλά η έλλειψη ροπής είναι αισθητή και σε συνδυασμό με μακρύτερες σχέσεις (σε σχέση με πριν) στο 5άρι κιβώτιο, οι ρεπρίζ είναι… άνευρες. Από την άλλη βέβαια έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο πόλης. Το σημαντικότερο μειονέκτημα του συνόλου όμως θεωρούμε την τάση του να τσιμπάει σε κατανάλωση. Τα 4,7 λτ./100 χλμ., που υπόσχεται η Hyundai είναι μια αρκετά χαμηλή τιμή, όμως στην πράξη τα όργανα έγραψαν κοντά στα 7,0- 7,2 λτ./100 χλμ..
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΞΙΌΠΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΤΣΙΜΠΗΜΈΝΗ ΛΙΓΟ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ.